-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
М’ясо яловичини, свинини та субпродукти заморожені
Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. При цьому, проектна, технічна документація, яка викладена в оригіналі російською мовою, не потребує перекладу українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Завершена
4 154 717.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 21 000.00 UAH
Номер:
aec21bd214a14273a273e19047dd59b9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-01-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.05.2023 00:00
Період моніторингу:
01.05.2023 15:14 - 23.05.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
01.05.2023 № 23-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 21 квітня 2023 року № 003100-18/4590-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
01.05.2023 № 23-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2023-03-02-011720-a, 02.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю; внесення змін до договору про закупівлю - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю; внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Відокремленого підрозділу «Рівненська атомна електрична станція» Державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі – Замовник) на 20213 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 02.03.2023; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЄВРО-КОМЕРС» (далі – ТОВ «ЄВРО-КОМЕРС»); протокольне рішення уповноваженої особи від 20.03.2023 № 98; повідомлення про намір укласти договір; документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 Особливостей, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ТОВ «ЄВРО-КОМЕРС» у спосіб, визначений тендерною документацією; пояснення Замовника, отримане 09.05.2023 в електронній системі закупівель; договір від 31.03.2023 № 53-122-01-23-13171 з додатками; додаткову угода від 01.05.2023 № 1 до договору про закупівлю; повідомлення про внесення змін; звіт про виконання договору.
Період усунення порушень:
10.05.2023 14:04 - 16.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
10.05.2023 14:04
Запити/Пояснення
Номер:
a1ef57f8c0fa401391ded808a9c8e9fe
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
04.05.2023 14:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:15110000-2: М'ясо (м'ясо яловичини, свинини, та субпродукти зморожені) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-02-011720-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чому у тендерній документації, у підпункті 5.3.1 пункту 5 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» міститься вимога до переможця процедури закупівлі підтвердити відсутність підстави, передбаченої, зокрема, підпунктом 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) у вигляді документа - інформаційної довідки/витягу з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
d5260f2a04394da6b81cb83a299b707d
Назва:
Щодо запиту
Дата опублікування:
09.05.2023 15:15
Опис:
У відповідь на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 04.05.2023 надаємо наступні пояснення:
1. Відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» та Положення про формування Бюджету ДП «НАЕК «Енергоатом» ПЛ-Д.0.04.224-19 планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Згідно з частиною першою статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Закон України «Про публічні закупівлі» передбачає, що у річному плані закупівель замовник може вказати розмір бюджетного призначення та/або очікувану вартість предмета закупівлі.
Очікувана вартість закупівлі – це розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів.
10.08.2021 ДП «НАЕК «Енергоатом» був прийнятий наказ № 01-760-н, яким передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі проводилось методом порівняння ринкових цін, а саме:
1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро» тощо);
2) отримання комерційних (цінових) пропозицій від виробників (дилерів), постачальників;
3) проведення підготовки даних для розрахунку очікуваної вартості закупівлі на підставі закупівельних цін попередніх закупівель.
В результаті визначення очікуваної вартості предмета закупівлі оформляється інформаційна довідка про визначення очікуваної вартості закупівлі з використанням зазначеної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі та усіх актуальних джерел інформації.
Повідомляємо, що очікувана вартість закупівлі визначена на підставі наданих комерційних пропозицій потенційних постачальників, відповідно до нормативної документації ДП «НАЕК «Енергоатом» (наказ ДП «НАЕК «Енергоатом» № 01-760-н від 10.08.2021), виробничих та організаційно-розпорядчих документів Замовника у сфері публічних закупівель, методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Відповідно до вимог пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості) та у зв’язку із обмеженим доступом до частини державних реєстрів на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 Особливостей.
Отже, у підпункті 5.3.1 пункту 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації міститься вимога до переможця процедури закупівлі надати документ, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої підпунктом 2 пунктом 44 Особливостей – інформаційну довідку/витяг з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, що містить інформацію про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Документ повинен бути із датою формування документа не раніше ніж за 30 календарних днів до дати подання документа замовнику.