-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Запасні частини до компресорів (42120000-6 – Насоси та компресори)
Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.
Завершена
4 293 159.24
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 465.80 UAH
мін. крок: 0.5% або 21 465.80 UAH
Номер:
ccf0b258fce6493dab0f726a4283827b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-15-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.05.2023 00:00
Період моніторингу:
15.05.2023 15:15 - 06.06.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
15.05.2023 № 5-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3(із змінами), доручення Держаудитслужби України від 21.04.2023№003100-18/4590-2023.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА
Додаток
до наказу від 15.05.2023
№ 5 -з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця"
UA-2023-03-02-011141-a 02.03.2023 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації із внесеними змінами вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей, своєчасності надання роз’яснень до процедури, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації у випадках передбачених законодавством – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення 26 травня 2023 року
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (Додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, своєчасності надання роз’яснень до процедури у випадках передбачених законодавством, відповідності вимог тендерної документації із внесеними змінами вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) ФІЛІІ «ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи з публічних закупівель від 02.03.2023 із змінами внесеними від 09.03.2023 та від 14.03.2023, реєстр пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію учасника-переможця ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТРАНСПРОМРЕЗЕРВ» (далі – ТОВ «ТРАНСПРОМРЕЗЕРВ»), протокол про рішення уповноваженої особи з публічних закупівель щодо визначення переможця процедури закупівлі від 27.03.2023, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товару від 06.04.2023 № УЗВ 01-01123-01 на суму 4 242 572,4 грн з ПДВ, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 24.05.2023.
Період усунення порушень:
26.05.2023 15:59 - 01.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
26.05.2023 15:59
Запити/Пояснення
Номер:
75acac4189574e14b7da82902196cd2c
Назва:
Питання для пояснення
Дата опублікування:
19.05.2023 16:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Запасні частини до компресорів (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-03-02-011141-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Умовами Додатку 1 «Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» до тендерної документації замовника зазначено, що «На продукцію, щодо якої проводиться добровільна оцінка відповідності заявленим вимогам необхідно надати оригінал або копію одного з наступних документів про відповідність: - декларації (у тому числі декларації про відповідність); - протоколу (у тому числі протоколу випробувань); - звіту; - висновку; - сертифікату (у тому числі сертифікату відповідності); - атестату; - іншого документу, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Крім того згідно цього додатку згадані вище документи мають відповідати наступним вимогам:
- оцінка відповідності (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою. Декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 із посиланням на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України;
- документи про відповідність повинні бути чинні за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником.
Враховуючи викладене прошу повідомити назву файлу який містить в собі будь який чинний, на дату проведення процедури закупівлі, документ про оцінку відповідності заявленим вимогам виробника ПрАТ «БЕРИСЛАВСЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД», який оприлюднено в електронній системі закупівель?
2. Умовами Розділу 1 Додатка 6 «Перелік документів на підтвердження відсутності підстав, визначених пунктом 44 Особливостей, які надає переможець процедури закупівлі» до тендерної документації замовника зазначено, що «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктами 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 44 Особливостей». Прошу повідомити на підставі яких документів або публічних електронних реєстрів замовником зроблено висновок що у учасника процедури закупівлі ТОВ "ТРАНСПРОМРЕЗЕРВ" відсутні підстави встановлені пунктом 47 Особливостей?
3. Умовами пункту 7.3 Розділу 7 тендерної документації замовника зазначено, що «Цією тендерною документацією Замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 0,5% від вартості договору про закупівлю». Прошу надати пояснення причини відсутності цієї гарантії в тендерній пропозиції переможця ТОВ "ТРАНСПРОМРЕЗЕРВ", та документального підтвердження дати та факту (при наявності) отримання замовником цієї гарантії?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d6341f1b14f94d769145c23331fa3927
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
24.05.2023 15:47
Опис:
Звертаємо увагу Держаудитслужби, що відповідно до умов тендерної документації продукція, яка є предметом закупівлі, не підлягає обов’язковій оцінці відповідності вимогам законодавства. Щодо цієї продукції проводиться добровільна оцінка відповідності заявленим вимогам. На виконання зазначеної умови тендерної документації учасник ТОВ «ТРАНСПРОМРЕЗЕРВ» надав декларацію постачальника про відповідність від 28.12.2021 р. № 17/1 (файл «Декларація постачальника про відповідність.pdf»), яка містить відомості й щодо продукції виробника ПрАТ «БЕРИСЛАВСЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД». Ця декларація складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 та містить посилання на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України, а саме — на атестати виробництва, видані органом з оцінки відповідності ТОВ «ОС АСУ УПП ЗТ».
2. Відповідно до Розділу 1 Додатка 6 Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктами 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 44 Особливостей.
Учасника процедури закупівлі ТОВ "ТРАНСПРОМРЕЗЕРВ" було визнано переможцем 27.03.2023, на вимогу Розділу 1 Додатка 6 28.03.2023 переможцем було надано документ про підтвердження відсутність підстав, визначених підпунктами 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 44 Особливостей.
Звертаємо вашу увагу, що тендерна документація не містила вимог щодо виду документу, який має надати учасник на виконання зазначеної вимоги.
3. Щодо причини відсутності гарантії в тендерній пропозиції переможця.
Відповідно до вимог пункту 7.3 Розділу 7 та Додатку 7 тендерної документації забезпечення виконання договору надається учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю.
За результатами зазначеної процедури закупівлі 06.04.2023 був укладений договір про закупівлю, відповідно забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії було надано 05.04.2023. (файл «Гарантія» додається)
При цьому зазначаємо, що цей вид забезпечення отримується в паперовому вигляді без використання електронної системи закупівель і надається лише переможцем тендеру оскільки не є частиною тендерної пропозиції.