-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з прибирання території Погребищенської міської територіальної громади: замітання вулиць, чищення доріг і громадських місць з використанням спецмашин, тощо)
Завершена
1 400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 000.00 UAH
Номер:
296f710bb5ce46998602459c2e9ef808
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-04-000056
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.04.2023 00:00
Період моніторингу:
04.04.2023 15:13 - 26.04.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.04.2023 №28-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 04.04.2023 №28-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2023-03-02-010706-a 02.03.2023 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178 установлено порушення вимог абзацу 3 підпункту 1 та підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178, підпунктів 3, 6 та абзаців 15, 16 пункту 44 Постанови №1178.
За результатами аналізу питання щодо дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу 5 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 квітня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 із змінами внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2023 року №157 (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління з питань житлово-комунального господарства, побутового, торговельного обслуговування, транспорту і зв'язку, управління комунальною власністю, містобудування та архітектури Погребищенської міської ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 01 березня 2023 року №б/н), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію КП "Погребищекомунсервіс" Погребищенської міської ради Вінницької області, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10 березня 2023 року №5, повідомлення про намір укласти договір, договір від 16 березня 2023 року №6, додаткову угоду від 11 квітня 2023 року №1, звіт про виконання договору та пояснення від 07, 10 квітня 2023 року, отримані від Замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника складена не у відповідності до вимог Закону із урахуванням вимог Постанови №1178, а саме:
- у пункті 3 розділу 5 «Оцінка тендерної документації» тендерної документації зазначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; викладена іншою мовою (мовами), ніж мова (мови), що передбачена тендерною документацією, чим не дотримано вимог абзацу 3 підпункту 1 та підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178;
- у таблиці 3 додатку 1 тендерної документації зазначено перелік документів на службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, які переможець надає шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, а саме: довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (реєстр корупціонерів) чи інший документ уповноваженого органу який підтверджує відсутність запису у даному реєстрі інформації про службову особу учасника процедури закупівлі чи фізичну особу - учасника закупівлі; витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», витяг надається в електронній формі (засвідчений електронною печаткою МВС), або у вигляді сканкопії оригіналу паперової форми витягу, чим не дотримано вимог підпунктів 3 та 6 пункту 44 Постанови №1178;
- у таблиці 3 додатку 1 тендерної документації зазначено, що учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону) шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, чим не дотримано вимог абзацу 16 пункту 44 Постанови №1178.
Окрім того, у таблиці 3 додатку 1 тендерної документації зазначено, що переможець надає довідку довільної форми за підписом учасника та скріплену печаткою (за наявності) про відсутність підстав передбачених частиною другою статті 17 Закону, чим не дотримано вимог абзацу 15 пункту 44 Постанови №1178.
Крім того, установлено, що Замовником у підпункті 1.7 пункту 1 таблиці 2 додатку 1 тендерної документації, встановлено вимогу, щодо надання оригіналу або нотаріально завіреної копії довідки з усіх обслуговуючих банків про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами, наданої станом на дату оголошення або більш пізню дату.
При цьому, учасником КП "Погребищекомунсервіс" Погребищенської міської ради Вінницької області не надано оригіналу або нотаріально завіреної копії довідки з усіх обслуговуючих банків про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами, наданої станом на дату оголошення або більш пізню дату, чим не дотримано вимог підпункту 1.7 пункту 1 таблиці 2 додатку 1 тендерної документації Замовника.
Поряд з цим, Замовником у пункті 1 таблиці 1 додатку 1 тендерної документації, встановлено вимогу, щодо надання документів, що підтверджують наявність в учасника власного або орендованого спеціалізованого транспортного засобу (засобів), якими будуть здійснюватися послуги (копії документів, що підтверджують право власності на транспортний засіб/транспортні засоби (копія реєстраційного свідоцтва) або копії документів, що підтверджують право користування транспортним засобом.
Так, учасником КП "Погребищекомунсервіс" Погребищенської міської ради Вінницької області, у складі своєї тендерної пропозиції в електронну систему закупівель завантажено довідку про наявність автотранспорту для надання послуг, які перебувають у власності учасника, однак копій документів, що підтверджують право власності на транспортні засоби (копія реєстраційного свідоцтва) не надано, чим не дотримано вимог пункту 1 таблиці 1 додатку 1 тендерної документації Замовника.
Відповідно до абзацу 5 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону.
Однак, на порушення вимог абзацу 5 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника КП "Погребищекомунсервіс" Погребищенської міської ради Вінницької області, як таку, що не відповідає вимогам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону, а уклав з ним договір від 16 березня 2023 року №6 на суму 1 393 000,00 грн.
Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, Замовником укладено додаткову угоду від 11 квітня 2023 року №1 про розірвання договору від 16 березня 2023 року №6.
Період усунення порушень:
21.04.2023 11:45 - 06.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
21.04.2023 11:45
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про усунення порушень (на висновок від 21 квітня)
Дата публікації звіту:
24.04.2023 17:14
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Замовником усунуто порушення шляхом укладення додаткової угоди від 11 квітня 2023 року №1 про розірвання договору від 16 березня 2023 року №6.
Дата публікації:
25.04.2023 09:08
Запити/Пояснення
Номер:
5f3168ccb2fa42bca10e7a5d27107982
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
04.04.2023 16:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.04.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги з прибирання території Погребищенської міської територіальної громади: замітання вулиць, чищення доріг і громадських місць з використанням спецмашин (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-02-010706-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі;
2. З яких підстав тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 01 березня 2023 року (далі – тендерна документація), складена не у відповідності до вимог, визначених Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (в редакції чинній на момент оголошення процедури закупівлі, далі – Постанова №1178), а саме: в пункті 3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено перелік підстав, за наявності яких Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; тендерна пропозиція викладена іншою мовою (мовами), ніж мова (мови), що передбачена тендерною документацією?
3. Яким чином учасником КП "Погребищекомунсервіс" Погребищенської міської ради Вінницької області", якого обрано переможцем, виконано вимоги тендерної документації щодо надання:
- документів, що підтверджують наявність в учасника власного або орендованого спеціалізованого транспортного засобу (засобів), якими будуть здійснюватися послуги (копії документів, що підтверджують право власності на транспортний засіб/транспортні засоби (копія реєстраційного свідоцтва) або копії документів, що підтверджують право користування транспортним засобом) (пункт 1 таблиці 1 додатку 1 тендерної документації);
- оригіналу або нотаріально завіреної копії довідки з усіх обслуговуючих банків про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами, наданої станом на дату оголошення або більш пізню дату (підпункт 1.7 пункту 1 таблиці 2 додатку 1 тендерної документації)?
4. Чому не відхилено тендерну пропозицію переможця КП "Погребищекомунсервіс" Погребищенської міської ради Вінницької області", у зв’язку з ненаданням відповідно до пункту 44 Постанови №1178 у спосіб, зазначений в тендерній документації, довідки в довільній формі за підписом учасника та скріпленої печаткою (за наявності) про відсутність підстав передбачених частиною 2 статті 17 Закону (таблиця 3 додатку 1 тендерної документації)?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d4998b39a9eb47f3b13faccf28252617
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
05.04.2023 14:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.04.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги з прибирання території Погребищенської міської територіальної громади: замітання вулиць, чищення доріг і громадських місць з використанням спецмашин (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-02-010706-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином замовником розглянуто тендерну пропозицію учасника КП "Погребищекомунсервіс" Погребищенської міської ради Вінницької області на відповідність вимогам пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, в частині пов’язаності осіб з уповноваженою особою (особами) та/або з керівником замовника?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.