• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«ДК 021:2015: (CPV) Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (15220000-6) (Риба тушка (хек) та риба філе (хек) свіжоморожені)». Поставка в заклади дошкільної освіти Шевченківського району м. Львова.

Завершена

3 300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 500.00 UAH
Номер: 1cffc8c1feb54b8ca24201dd46087e11
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-04-11-000086
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.04.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 11.04.2023 15:25 - 03.05.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 11.04.2023 № 118 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 11.04.2023 № 118. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-03-02-009119-a, 02.03.2023. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, atv.zakup@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення вимог пункту 28 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця тендеру, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому порушення вимог пункту 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 травня 2023 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця тендеру; надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-03-02-003036-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстри отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію фізичної особи – підприємця Хробак Надії Романівни (далі – ФОП Хробак Н.Р.), опубліковане повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ФОП Хробак Н.Р. та опубліковані вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей, протокольні рішення уповноваженої особи Замовника №70 від 17.03.2023 та №75 від 21.03.2023 , повідомлення про намір укласти договір, опубліковані ФОП Хробак Н.Р. документи як переможцем тендеру, договір про закупівлю від 03.04.2023 №65/2023; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону № 2526-IX від 16.08.2022) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Відповідно до норм пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. За нормою пункту 44 Особливостей №1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Вимога щодо надання переможцем процедури закупівлі замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених іншими підпунктами, окрім підпунктів 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту, у пункті 44 Особливостей №1178, відсутня. Водночас, під час моніторингу встановлено, що у тендерній документації (Таблиця 3 Додатку 1) визначено перелік документів, які повинен надати переможець Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель на підтвердження відсутності підстав, визначених підпунктами 2, 8 та 9 пункту 44 Особливостей №1178. Таким чином, Замовником при складанні тендерної документації не враховано норми Особливостей №1178, чим порушено вимогу пункту 28 Особливостей №1178.
Період усунення порушень: 02.05.2023 13:43 - 17.05.2023 00:00
Дата публікації висновку: 02.05.2023 13:43

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація, що свідчить про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-03-02-009119-a. Відділом освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради розглянуто висновок Західного офісу Державної аудиторської служби України за результатами проведеного моніторингу UA-M-2023-04-11-000086 . Провівши аналіз висновку, інформуємо, що відділом освіти як замовником у тендерній документації на закупівлю: «ДК 021:2015: (CPV) Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (15220000-6) (Риба тушка (хек) та риба філе (хек) свіжоморожені)», зокрема у таблиці 3, визначено спосіб надання учасником-переможцем інформації про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що передбачені пунктом 44 Особливостей та ч.1 статті 17 Закону України “Про публічні закупівлі”. Відповідно до пункту 44 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Слід зауважити, що замовником при встановленні вимоги про документальне підтвердження відсутності підстав для відмови, що передбачені п.2, 8, 9 ч.1 ст. 17 Закону України “Про публічні закупівлі” міститься інформація, що відповідні документи подаються переможцем в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на вебресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Слід наголосити, що у тендерній документації міститься положення, що у разі відновлення роботи сайтів, замовник самостійно перевірятиме згадану інформацію. Враховуючи наведене, ненадання переможцем документів, що слугують підтвердженням відсутності підстав для відмови, що передбачені п.2, 8, 9 ч.1 ст. 17 Закону України “Про публічні закупівлі”, за умови функціонування реєстрів, не мало б своїм наслідком відхилення його тендерної пропозиції. Однак, на виконання вимог Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі від 02.05.2023р. відділом освіти здійснено заходи щодо недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пункту 28 постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. Зокрема, начальником відділу освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради Лілією Герус проведено роз’яснювальну роботу із уповноваженою особою Іриною Гнат та надано рекомендації про проходження навчання, у тому числі онлайн, у сфері публічних закупівель щодо дотримання законодавства у сфері публічних закупівель з метою недопущення у подальшому порушень вимог пункту 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації.
Дата публікації звіту: 04.05.2023 11:46

Запити/Пояснення