• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Матеріали для утримання доріг комунальної власності: бітум нафтовий дорожній БНД 70/100

Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII у редакції № 114-IX від 19.09.2019 з урахуванням особливестей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, Категорія замовника: відповідно до п.3 ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Джерело фінансування - кошти бюджету Хмельницької міської територіальної громади та власні кошти підприємства. Під час подання тендерних пропозицій та створені даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електронну ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого підпису (автентифікацію) (тобто обов’язково накладається КЕП на пропозицію в електронній системі закупівель). Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.

Завершена

7 050 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 70 500.00 UAH
Номер: f7d9cc86fc634acaba75df97d1e7e076
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-22-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.05.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 22.05.2023 17:07 - 13.06.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 22.05.2023 №47-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 21 квітня 2023 року №003100-18/4590-2023, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 22.05.2023 №47-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 3. UA-2023-03-02-008861-a 02.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, 02sosliuk@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу 5 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 червня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, в редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Комунального підприємства по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 02 березня 2023 року №166 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ фірма «АЛЕКО», повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ фірма «АЛЕКО», рішення уповноваженої особи від 15 березня 2023 року №215, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 21 березня 2023 року №138, звіт про результати проведення процедури закупівлі та пояснення від 08 червня 2023 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що Замовником в тендерній документації встановлено вимоги щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції: - належним чином завіреної копії або оригіналу статуту зі всіма зареєстрованими змінами та доповненнями у разі наявності таких (для юридичних осіб), а також сканованого листа учасника, в якому обов’язково зазначається код доступу, за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція), у разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01 січня 2016 року відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (пункт 3.1 розділу ІІІ); - гарантійного листа щодо погодження з істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах (пункт 6.4 розділу VI). Так, учасником ТОВ фірма «АЛЕКО» у складі своєї тендерної пропозиції надано Статут, затверджений рішенням учасника від 25 серпня 2020 року. Однак, тендерна пропозиція учасника ТОВ фірма «АЛЕКО» не містить сканованого листа учасника, в якому обов’язково зазначається код доступу, за яким можливо здійснити пошук його Статуту, та гарантійного листа щодо погодження з істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах, чим порушено вимоги пункту 3.1 розділу ІІІ тендерної документації та пункту 6.4 розділу VI тендерної документації. Крім того, Замовником в пункті 1.7 розділу І тендерної документації визначено, що усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. При цьому, учасником ТОВ фірма «АЛЕКО», на виконання вимог пункту 3.1 розділу ІІІ тендерної документації, надано копію комерційного договору від 29 березня 2019 року №6/GT/2019, укладеного із заводом ORLEN Asfalt Sp. z.o.o. (Польща), який складений іншими мовами, ніж українська мова, без перекладу українською мовою, засвідченого нотаріально або легалізованого у встановленому законодавством України порядку, чим порушено вимоги пункту 1.7 розділу І тендерної документації. Також, Замовником в пункті 3.1 розділу ІІІ тендерної документації установлено вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону, згідно додатку 2 до тендерної документації, зокрема довідки у довільній формі, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору (не менше двох) разом з копіями підтверджуючих документів до цього договору та листа-відгуку до нього з позитивним відзивом, в якому має бути чітко зазначено щодо яких договорів надано відгук та інформацію про фактично поставлений товар (сума та кількість), спосіб доставки та якість їх виконання. При цьому, Замовником визначено, що під копіями підтверджуючих документів до договору слід вважати видаткові накладні на підставі яких здійснювались розрахунки за договором, вказаним у довідці. З метою перевірки виконання договору, сума усіх наданих накладних повинна відповідати сумі наданого договору. Учасником ТОВ фірма «АЛЕКО», якого обрано переможцем, у складі своєї тендерної пропозиції надано довідку про досвід виконання аналогічного договору від 10 березня 2023 року №2, в якій наявна інформація щодо виконання ним двох аналогічних договорів, укладених із Комунальним підприємством «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради (далі – КП «УАШ») на загальну суму 7 729 000,00 грн та Замовником на загальну суму 1 250 280,00 грн, а також зазначено про надання копій вказаних договорів, видаткових накладних до них та листів-відгуків. Водночас, учасником ТОВ фірма «АЛЕКО» в складі тендерної пропозиції надано копію договору від 16 листопада 2022 року №103, укладеного із КП «УАШ» на загальну суму 7 729 000,00 грн, та підтверджуючі документи щодо його виконання на загальну суму 4 146 520,00 грн, а саме копії видаткових накладних: від 26 листопада 2022 року №794 на суму 716 260,00 грн; 06 грудня 2022 року №812 – 692 070,00 грн; 14 грудня 2022 року №852 – 678 500,00 грн; 16 грудня 2022 року №870, 871, 872 – 667 880,00 грн, 676 730,00 грн, 715 080,00 грн). Також, тендерна пропозиція учасника ТОВ фірма «АЛЕКО» містить лист-відгук від Замовника (від 05 жовтня 2022 року №747), в якому відсутня інформація про спосіб доставки товару. Виходячи із вищевикладеного, учасником ТОВ фірма «АЛЕКО» порушено вимоги пункту 3.1 розділу ІІІ тендерної документації та додатку 2 тендерної документації. Відповідно до абзацу 5 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону. Однак, на порушення вимог абзацу 5 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника торгів ТОВ фірма «АЛЕКО», як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону, а обрав його переможцем та уклав з ним договір загальною вартістю 6 712 500,00 грн. Згідно із частиною п’ятою статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області 02 червня 2023 року звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації, яка необхідна для дослідження питань в рамках моніторингу процедури закупівлі. Однак, Замовник надав відповідні пояснення (інформацію та документи) з порушенням строку, визначеного законодавством, чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень: 12.06.2023 16:29 - 27.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 12.06.2023 16:29

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання рішення Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 12.06.2023 року замовником було розірвано Договір про закупівлю №138 від 21.03.2023 року з 13.06.2023 року.
Дата публікації звіту: 14.06.2023 08:04

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionFailureDocuments: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом розірвання договору про закупівлю.
Дата публікації: 14.06.2023 13:06

Запити/Пояснення