• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Нафта і дистиляти

Завершена

9 002 035.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 90 020.35 UAH
Номер: be8bcfdec56449d3b3a53731292f60cc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-06-29-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.06.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 29.06.2023 11:10 - 21.07.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 29.06.2023 №41-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 21.04.2023 №003100-18/4590-2023 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 29.06.2023 №41-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9 UA-2023-03-02-005997-a 02.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, baranvov@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178 в редакції від 25.02.2023 встановлено порушення вимог пункту 29, абзацу дев’ятого пункту 28 Постанови №1178 в редакції від 25.02.2023. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Енерговін», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору – порушень, із врахуванням пояснення Замовника, не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) встановлених порушень вимог пункту 29, абзацу дев’ятого пункту 28 Постанови №1178 в редакції від 25.02.2023 при складанні тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 13 липня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 №1178 (зі змінами) (далі – Постанова №1178 в редакції від 25.02.2023), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Територіальне медичне об’єднання «Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної ради» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Енерговін» (далі – ТОВ «Енерговін»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.03.2023 №75, повідомлення про намір укласти договір від 13.03.2023 року, договір від 20.03.2023 №131, повідомлення про внесення змін до договору від 04.05.2023 року, додаткову угоду від 04.05.2023 №1, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 06.07.2023 року. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що у підпунктах 1.1 та 1.2 пункту 1 Додатку 3 до ТД на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Замовник вимагає надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що Учасник забезпечить поставку товару, передбаченого у тендерній документації (зразок довідки додається) та довідку про розташування найближчих АЗС Учасника (власних /орендованих /партнерських /тих, що знаходяться у користуванні на ін. договірних засадах) до відділень екстреної медичної допомоги (зразок довідки додається). Пунктом 29 Постанови №1178 в редакції від 25.02.2023 визначено, що: «У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.» Отже, Замовник застосував у тендерній документації положення пункту 1 частини другої статті 16 Закону (наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій), чим порушив вимоги пункту 29 Постанови №1178 в редакції від 25.02.2023. На порушення вимог абзацу дев’ятого пункту 28 Постанови №1178 в редакції від 25.02.2023 в ТД Замовника не зазначено умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності підставам, визначеним пунктом 44 Постанови №1178 в редакції від 25.02.2023 для об’єднання учасників.
Період усунення порушень: 13.07.2023 11:15 - 28.07.2023 00:00
Дата публікації висновку: 13.07.2023 11:15

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У відповідь на Ваш висновок по моніторингу закупівлі UA-2023-03-02-005997-a Бензин А-95 (талони), Дизельне паливо (талони), ДК 021:2015: 09130000-9 «Нафта і дистиляти», щодо зобов’язання здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) встановлених порушень вимог пункту 29, абзацу дев’ятого пункту 28 Постанови №1178 в редакції від 25.02.2023 при складанні тендерної документації, повідомляю наступне: Мною, як уповноваженою особою комунального некомерційного підприємства «Територіальне медичне об’єднання «Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради» здійснено заходи направлені на недопущення у подальшому зауважень та порушень при складанні тендерної документації, зазначених у висновку, тобто проведено повторне опрацювання Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 №1178 (зі змінами).
Дата публікації звіту: 18.07.2023 15:25

Запити/Пояснення