• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Надання послуг з вивезення сміття в с. Мигія)

Завершена

250 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
Номер: 1a7a9f69eef74e3989662a71b8b97277
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-03-28-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.03.2023 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 28.03.2023 13:21 - 19.04.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 28.03.2023 № 29-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 28.03.2023. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 28.03.2023 № 29-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель № 3 UA-2023-03-02-005634-a 02.03.2023 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 63) 707-54-45, viktoriaaleshina.dasy@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено порушення пункту 24 Особливостей та частини першої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ФОП Мхітарян А.Ж., укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема, шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущене порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 квітня 2023 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2023 рік Мигіївської сільської ради (далі – Замовник) (ID плану UA-P-2023-03-02-001887-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 02.03.2023 (протокол № 7) (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція учасника Фізичної особи-підприємця Мхітарян Анни Жораївни (далі – ФОП Мхітарян А.Ж.); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.03.2023 № 15; повідомлення про намір укласти договір; договір від 20.03.2023 № 34; пояснення, надані Замовником 28.03.2023 та 31.03.2023 через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення вимог пункту 24 Особливостей та частини першої статті 22 Закону Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено тендерну документацію не одночасно з оголошенням про проведення процедури закупівлі та в термін пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Зокрема, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями оприлюднено в електронній системі закупівель 02.03.2023. Разом з тим, тендерна документація вперше оприлюднена 06.03.2023. При цьому, кінцевий строк подання тендерних пропозицій в оголошенні та в тендерній документації визначено 11.03.2023, тобто строк від дати оприлюднення тендерної документації до дати розкриття тендерних пропозицій складає менше ніж сім днів.
Період усунення порушень: 18.04.2023 15:58 - 03.05.2023 00:00
Дата публікації висновку: 18.04.2023 15:58

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Мигіївська сільська рада ознайомившись з результатами моніторингу UA-2023-03-02-005634 процедури закупівлі відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Надання послуг з вивезення сміття в с. Мигія)» повідомляє наступне. З фахівцем з публічних закупівель головним спеціалістом відділу економічного розвитку та інвестицій (уповноваженою особою) Смашнюк О.І. 20.04.2023 року була проведена роз᾽яснювальна робота щодо недопущення у подальшому порушень Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, а саме вимог пункту 24 Особливостей та частини першої статті 22 Закону та направлено на навчання з метою підвищення рівня знань законодавства у сфері публічних закупівель. 21.04.2023 уповноважена особа пройшла курси та отримала сертифікат (додається). При оголошенні чергових процедур закупівель уповноваженою особою буде враховано вказані зауваження. Додаток: сертифікат про підвищення кваліфікації О.І. Смашнюк
Дата публікації звіту: 24.04.2023 13:51

Запити/Пояснення