-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Надання послуг з вивезення сміття в с. Мигія)
Завершена
250 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
Номер:
1a7a9f69eef74e3989662a71b8b97277
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-28-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.03.2023 00:00
Період моніторингу:
28.03.2023 13:21 - 19.04.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.03.2023 № 29-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 28.03.2023.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 28.03.2023 № 29-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 3 UA-2023-03-02-005634-a 02.03.2023
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено порушення пункту 24 Особливостей та частини першої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ФОП Мхітарян А.Ж., укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема, шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущене порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 квітня 2023 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2023 рік Мигіївської сільської ради (далі – Замовник) (ID плану UA-P-2023-03-02-001887-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 02.03.2023 (протокол № 7) (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція учасника Фізичної особи-підприємця Мхітарян Анни Жораївни (далі – ФОП Мхітарян А.Ж.); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.03.2023 № 15; повідомлення про намір укласти договір; договір від 20.03.2023 № 34; пояснення, надані Замовником 28.03.2023 та 31.03.2023 через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення вимог пункту 24 Особливостей та частини першої статті 22 Закону Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено тендерну документацію не одночасно з оголошенням про проведення процедури закупівлі та в термін пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Зокрема, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями оприлюднено в електронній системі закупівель 02.03.2023. Разом з тим, тендерна документація вперше оприлюднена 06.03.2023. При цьому, кінцевий строк подання тендерних пропозицій в оголошенні та в тендерній документації визначено 11.03.2023, тобто строк від дати оприлюднення тендерної документації до дати розкриття тендерних пропозицій складає менше ніж сім днів.
Період усунення порушень:
18.04.2023 15:58 - 03.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
18.04.2023 15:58
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Мигіївська сільська рада ознайомившись з результатами моніторингу UA-2023-03-02-005634 процедури закупівлі відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Надання послуг з вивезення сміття в с. Мигія)» повідомляє наступне. З фахівцем з публічних закупівель головним спеціалістом відділу економічного розвитку та інвестицій (уповноваженою особою) Смашнюк О.І. 20.04.2023 року була проведена роз᾽яснювальна робота щодо недопущення у подальшому порушень Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, а саме вимог пункту 24 Особливостей та частини першої статті 22 Закону та направлено на навчання з метою підвищення рівня знань законодавства у сфері публічних закупівель. 21.04.2023 уповноважена особа пройшла курси та отримала сертифікат (додається).
При оголошенні чергових процедур закупівель уповноваженою особою буде враховано вказані зауваження.
Додаток: сертифікат про підвищення кваліфікації О.І. Смашнюк
Дата публікації звіту:
24.04.2023 13:51
Запити/Пояснення
Номер:
21ccd37faa744cbc95e1ec55001890a1
Назва:
Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Надання послуг з вивезення сміття в с. Мигія)
Дата опублікування:
28.03.2023 14:40
Опис:
Під час оголошення закупівлі було допущено механічну помилку та очікувана вартість закупівлі була оголошена без ПДВ, чим був порушений принцип добросовісної конкуренції по статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Помилку було віднайдено на етапі укладання договору.
Враховуючи специфіку предмета закупівлі та нагальність надання послуги (термінова необхідність у вивезенні сміття від присадибних ділянок), було прийнято рішення не відміняти закупівлю. Тим більше, що конкуренцію не було порушено в зв’язку з тим, що було подано тільки 1 пропозицію.
Номер:
4fce629fd553469a81f1a536514576be
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
29.03.2023 15:32
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d979c388e993450e9cef602a172afc32
Назва:
Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Надання послуг з вивезення сміття в с. Мигія)
Дата опублікування:
31.03.2023 15:45
Опис:
ПОЯСНЕННЯ:
Відповідно технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, орієнтир було взято на транспорт, який за технічними характеристиками відповідає предмету закупівлі, має відповідну вантажопід’ємність, доступність для загрузки ТПВ працівниками в кузов транспортного засобу та має достатню прохідність по бездоріжжю до місця розгрузки (а саме – несанкціонованих звалищ).
Очікувана вартість предмета закупівлі була орієнтована на моніторинг аналогічних предметів закупки в електронній системі Prozorro та шляхом розрахунку ціни (подача транспорту; навантаження ТПВ від прибудинкових територій, з врахованням протяжності вулиць по населеному пункту 28 км, 880 будинків; вивезення до місця несанкціонованого звалища та розвантаження).
Відповідно до Постанови № 1266 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки доручено, а органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування рекомендовано з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
• обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
• оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
У статті 22 Бюджетного Кодексу України згадуються головні розпорядники за бюджетними призначеннями, визначеними рішенням про бюджет АР Крим, однак на час тимчасової окупації півострова ця інформація неактуальна.
Головні розпорядники бюджетних коштів визначають мережу розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів з урахуванням вимог щодо формування єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів і одержувачів бюджетних коштів та даних такого реєстру.
З урахуванням категорій замовників, визначених Законом про публічні закупівлі, нововведення Постанови №1266 застосовуються до замовників, зазначених у пунктах 1 (крім органів місцевого самоврядування) і 3, абзаці 2 пункту 4 частини 1 статті 2 Закону.
Мигіївська сільська рада діє на основі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та Статуту, отже являється органом місцевого самоврядування, для якого вимоги Постанови 1266 носять рекомендаційний характер.