• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Асфальтобетонна суміш

Завершена

4 358 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 790.00 UAH
Номер: 101d9f2c1d5a41aa871be3f8ddeb9d79
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-06-06-000090
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.06.2023 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 06.06.2023 16:43 - 28.06.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 06.06.2023 № 30-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 06.06.2023 № 30-з Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель №з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2023-03-02-005575-a 02.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Болдецька Н.П. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницький
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 38) 276-55-94, galuna106@meta.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані закупівель встановлено порушення вимог пункту четвертого частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано Наказу №680 щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами (Додаток 1, 3 - 4). За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує врахувати виявлені порушення та дотримуватись вимог пункту четвертого частини другої статті 4 Закону щодо достовірності відображення інформації у річному плані закупівель, пункту 14 Порядку № 1082 під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення про проведення відкритих торгів, Наказу №680 щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 червня 2023 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Комунального підприємства "Служба муніципального управління" Дрогобицької міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 02.03.2023 (із змінами), вимога про усунення порушення UA-2023-03-02-005575-a.c1 від 03.03.2023, рішення замовника від 06.03.2023, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Євроасфальт», вимогу про усунення невідповідностей, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 16.03.2023 № 6, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 16.03.2023, договір від 22.03.2023 № 220301, додаткові угоди до Договору від 03.04.2023 №1, від 05.04.2023 №2, від 02.05.2023 №3, від 31.05.2023 №4, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 06.04.2023, від 07.04.2023, від 03.05.2023, від 05.06.2023, пояснення від 13.06.2023, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно пункту 14 Особливостей Закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Відповідно до пункту 4 частини другої статті 4 Закону у річному плані повинна міститися інформація щодо коду економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів). Замовник в пункті 8 річного плану закупівель зазначив джерело фінансування закупівлі - кошти від господарської діяльності (власні кошти), при цьому вказав в пункті 7 річного плану КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям), чим недотримано вимог пункту четвертого частини другої статті 4 Закону. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення про проведення відкритих торгів не дотримано пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082) щодо зазначення коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 містить наступну позицію щодо групи цифр за категорією та відповідають назві, що описує послугу, яка становить предмет закупівлі та який має намір придбати Замовник згідно інформації, розміщеної у Додатку 3 до тендерної документації, а саме: 44113000-5 Матеріали для будівництва доріг Моніторингом встановлено, що Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано вимоги наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» від 13.04.2016 № 680 (далі – Наказ №680) щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків (Додаток 1, 3 - 4) до тендерної документації окремими файлами.
Період усунення порушень: 21.06.2023 16:30 - 06.07.2023 00:00
Дата публікації висновку: 21.06.2023 16:30

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У відповідь на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-03-02-005575-a від 21 червня 2023 (далі – Висновок) щодо закупівлі «ДК 021:2015 - 44110000-4 - Конструкційні матеріали (Асфальтобетонна суміш)» (ідентифікатор UA-2023-03-02-005575-a) надаємо наступні заперечення: Щодо коду економічної класифікації видатків Замовник не погоджується із викладеним твердженням у Висновку щодо недотримання вимог пункту четвертого частини другої статті 4 Закону. У листі Державної казначейської служби України від 04.07.2019 № 16-10-11/11487 «Про застосування кодів економічної класифікації видатків бюджету» зазначається наступне: Відповідно до Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 12.03.2012 р. № 333 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 21.06.2012 р. № 754), зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 27.03.2012 р. за № 456/20769 (далі - Інструкція), економічна класифікація видатків бюджету призначена для чіткого розмежування видатків бюджетних установ та одержувачів бюджетних коштів за економічними характеристиками операцій, які здійснюються відповідно до функцій держави та місцевого самоврядування. Економічна класифікація видатків бюджету забезпечує єдиний підхід до всіх учасників бюджетного процесу з точки зору виконання бюджету (п. 1.1 Інструкції). Згідно пункту 1.2. Інструкції видатки на проведення публічних закупівель здійснюються за відповідними кодами економічної класифікації видатків бюджету залежно від економічної суті платежу. Статтею 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану, який повинен містити інформацію про: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі; 4) код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів); 5) вид закупівлі та орієнтовний початок проведення. Звертаємо Вашу увагу, що оприлюднений річний план (ідентифікатор плану UA-P-2023-03-02-002846-a) містить всю інформацію, яка вимагається Законом. Щодо Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі Пунктом 1 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості 1178), встановлено наступне: Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону: предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається Замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Відповідно до пункту 3 Розділу 1 Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 р. № 708: Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Керуючись наведеним Замовником торгів було визначено предмет закупівлі, а саме: «ДК 021:2015 - 44110000-4 - Конструкційні матеріали (Асфальтобетонна суміш)». Зазначений код товару визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Щодо розміщення додатків до тендерної документації Наказом Мінекономіки від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» затверджено примірну тендерну документацію, яка містить рекомендаційний характер і не є обов’язковою до виконання. Пунктом 24 Особливостей 1178 передбачено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Законом, Особливостями 1178 чи Порядком розміщення інформації про публічні закупівлі відсутні зобов’язання розміщувати додатки до тендерної документації окремими файлами, а отже Замовником дотримано вимог законодавства у сфері публічних закупівель та порушення у даній частині відсутнє. КП "Служба муніципального управління" Дрогобицької міської ради врахує зауваження викладені у Висновку. Також додатково прийнято рішення про проходження відповідних навчань, семінарів та тренінгів, щодо проведення публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 28.06.2023 15:28

Запити/Пояснення