-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт споруд цивільного захисту (найпростішого укриття) в Комунальному закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 401 Дніпровської міської ради (підвального приміщення, вимощення та евакуаційних виходів) за адресою: м. Дніпро, провулок Крушельницької, буд. 14
Завершена
3 299 950.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 499.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 499.75 UAH
Номер:
a0389267eb9a4ce4b54685c8da1bb391
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-08-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.06.2023 00:00
Період моніторингу:
09.06.2023 11:41 - 01.07.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.06.2023 № 156
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В. о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-03-02-002328-a 02.03.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 у редакції від 25.02.2023, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 02.03.2023 №б/н, тендерну пропозицію ТОВ «ЦСЛ КОМПАНІ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.03.2023 №9, повідомлення про намір укласти договір від 13.03.2023, договір від 22.03.2023 № 43ПТР_23, відповіді Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 13.06.2023 та від 16.06.2023.
Період усунення порушень:
22.06.2023 11:42 - 28.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
22.06.2023 11:42
Запити/Пояснення
Номер:
aa2c0ef0b28b4ca49cf24140e902de10
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
12.06.2023 16:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.06.2023 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
59487fcfd0d54ba08f0dd6d11347ea25
Назва:
Пояснення на зверення
Дата опублікування:
13.06.2023 09:08
Опис:
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі методу порівняння ринкових цін, беручи до уваги наказ Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (із змінами) за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0275915-20#TextТехнічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до дефектного акту закладу освіти м. Дніпра з урахуванням вимог законодавства. У відповідності до ч. 4 постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11.10.2016 р. «Про ефективне використання бюджетних коштів» оприлюднення обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті для органів місцевого самоврядування є рекомендованим, тобто, не обов’язковим.
Номер:
636094a4a83543a99a5af39545242fb0
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
13.06.2023 13:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.06.2023 00:00
Опис:
Виходячи з наданих Замовником пояснень від 13.06.2023 на запит Північного офісу Держаудитслужби від 12.06.2023 року просимо надати документальне підтвердження визначення очікуваної вартості, зокрема документальне підтвердження застосування методу порівняння ринкових цін на момент оголошення процедури закупівлі, оскільки обґрунтування, зазначені у поясненні, не містять підтверджуючої інформації.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d78c8c7f15fd4ab5b9ebb34b8b69d30e
Назва:
Пояснення на звернення
Дата опублікування:
16.06.2023 17:40
Опис:
Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена на підставі методу порівняння ринкових цін. Надаємо документальне підтвердження щодо визначення очікуваної вартості закупівлі .