-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
БМВД для поросят, предстарт, БМВД для поросят, стартер, 25 %, БМВД для поросят, фініш, 10%, вітацид (кормова добавка підсилювач корму) - код ДК 021:2015 - 15712000-2)
Торги відмінено
600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 000.00 UAH
Номер:
47958a3f8a214d0dbe7159ea43793ee6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-27-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.03.2023 00:00
Період моніторингу:
27.03.2023 16:37 - 18.04.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.03.2023 № 17-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
27.03.2023 №17-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-03-01-012926-a, 01.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу другого пункту 38 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції приватної фірми «Віта» встановлено порушення абзацу другого пункту 38 та пункту 47 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; внесення змін до тендерної документації – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом відміни відкритих торгів відповідно до підпункту 2 пункту 47 Особливостей та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості); внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Звенигородського будинку – інтернату для інвалідів та престарілих (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 03.03.2023 (зі змінами); реєстр отриманих тендерних пропозицій; розкриття тендерних пропозицій; пояснення Замовника, отримане 07.04.2023 в електронній системі закупівель; протокол про прийняття рішення уповноваженою особою від 16.03.2023 №4.
Аналізом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що на порушення абзацу другого пункту 38 Особливостей повідомлення про продовження строку розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції приватної фірми «Віта» до 20 робочих днів оприлюднене в електронній системі закупівель у строк, що більший ніж один робочий день з дня прийняття відповідного рішення. Зокрема, рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції приватної фірми «Віта» ухвалене 16.03.2023 та оприлюднене в електронній системі закупівель 22.03.2023.
Аналізом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що станом на 11.04.2023 найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція приватної фірми «Віта» не розглянута, чим порушено абзац другий пункту 38 Особливостей щодо аргументованого продовження строку розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів, та на порушення пункту 47 Особливостей відкриті торги не відмінено. Зокрема, відповідно до інформації, наявної в електронній системі закупівель, датою розкриття тендерних пропозицій є 09.03.2023, згідно з протокольним рішенням уповноваженої особи від 16.03.2023 строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції приватної фірми «Віта» аргументовано продовжено до 20 робочих днів. Проте, станом на 11 квітня поточного року рішення про намір укласти договір з приватною фірмою «Віта» або рішення про відхилення цієї тендерної пропозиції не ухвалене, та, як наслідок, наступна тендерна пропозиція зі списку пропозицій не підлягає розгляду у порядку, визначеному абзацом третім пункту 38 Особливостей та абзацом шостим пункту 46 Особливостей, а також не прийняте рішення про відміну відкритих торгів за однією з підстав, визначених пунктом 47 Особливостей.
Період усунення порушень:
11.04.2023 13:03 - 26.04.2023 00:00
Дата публікації висновку:
11.04.2023 13:03
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- corruptionCancelled: Так
- corruptionConsideration: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом відміни процедури
Дата публікації:
26.04.2023 10:55
Запити/Пояснення
Номер:
77eb73a8730e47288e0669b0d9bb6110
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
04.04.2023 15:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.04.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:15710000-8: Готові корми для сільськогосподарських та інших тварин
(інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-01-012926-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чому Замовником повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів оприлюднене в електронній системі закупівель у строк, що більший ніж один робочий день з дня прийняття відповідного рішення?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.