-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 33110000-4 «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини». 33111650-2 Мамографічні апарати. (Цифрова мамографічна система - НК 024:2019: 37672 — Система мамографічна рент-генівська стаціонарна, цифрова).
Завершена
10 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 50 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 50 000.00 UAH
Номер:
e13dfd9f0468464eb59d8871e706d809
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-29-000090
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.05.2023 00:00
Період моніторингу:
29.05.2023 16:37 - 20.06.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.05.2023 № 147
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В. о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
21 UA-2023-03-01-012822-a 01.03.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення пункту 8 частини 2 статті 22 Закону № 922.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у редакції від 25.02.2023 (далі – Особливості
№ 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 01.03.2023 №2 зі змінами (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «ГРІНЕР», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.03.2023 № 4, повідомлення про намір укласти договір від 20.03.2023, договір від 30.03.2023 № 115, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 05.06.2023.
Відповідно до пункту 28 Особливостей № 1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922 з урахуванням цих особливостей.
Перевіркою відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що відповідно до вимог пункту 8 частини 2 статті 22 Закону № 922 ТД повинна містити зокрема проект договору про закупівлю із обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
При цьому, аналізом документів встановлено, що проект договору про закупівлю не містить інформації про порядок змін його умов, чим порушено вимоги пункту 8 частини 2 статті 22 Закону № 922.
Період усунення порушень:
22.06.2023 11:43 - 07.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
22.06.2023 11:43
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Повідомляємо, що для уникнення порушень законодавства в майбутньому, проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою Панченко М.В. щодо посилення уваги та вжиття максимальних заходів щодо недопущення у подальшому порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Вжиті заходи, щодо притягнення до відповідальності уповноваженої особи Панченко М. В., - проведено роз'яснювальну роботу,винесено догана -погоредженя. Зобов’язуємось вжити заходи, а саме – провести додаткові навчання, забезпечити якісний юридичний супровід та правовий аналіз в процесі проведення наступних закупівель.
Дата публікації звіту:
01.07.2023 17:56
Запити/Пояснення
Номер:
165e2431b2fb46b68c7c8edf0e204498
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
31.05.2023 10:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.06.2023 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
0b22d6468f914efb9a4f5d388b86a76a
Назва:
Доброго дня!
Дата опублікування:
05.06.2023 15:03
Опис:
У відповідь на запитання у межах проведення моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-03-01-012822-a, яка проводилась Комунальним підприємством "2-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради" (далі – Замовник) повідомляємо наступне.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі?
Повідомляємо наступне:
Замовником - Комунальним підприємством "2-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради" обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі було здійснено з урахуванням покращення якості надання та доступності медичних послуг населенню Полтавської міської територіальної громади, закладах первинної та вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги, у тому числі матеріально-технічної бази закладів охорони здоров’я, необхідністю створення сприятливих умов для здійснення модернізації галузі охорони здоров’я, відповідно до Концепції реформи фінансування системи охорони здоров’я системи охорони здоров’я України, Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення законодавства з питань діяльності закладів охорони здоров’я, Закону України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення», відповідно до ст. 89 Бюджетного кодексу України, у відповідності та на виконання Програми розвитку та підтримки комунальних підприємств галузі охорони здоров’я, які обслуговують населення Полтавської міської територіальної громади на 2022 рік (зі змінами).
Розмір витрат та визначення їх очікуваної вартості по даній закупівлі було здійснено на підставі проаналізованого цінового ринку із застосуванням методу порівняння ринкових цін, що базується на зборі і аналізі цінової інформації з реального ринку товару, оброблення цінових пропозицій, що надали постачальники відповідного товару та на підставі вказаного аналізу інформації роздрібної торговельної мережі, рівня ринкової вартості в торговій мережі встановлено середній діапазон ринкової вартості, отже виходячи із вказаної інформації і було визначено очікувану вартість предмета закупівлі.
2. На запитання щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо наступне.
Постановою Кабінету міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 Про ефективне використання державних коштів, зокрема передбачено, рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Крім того, статтею 10 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, водночас, частиною четвертою даної статті вказано, що інформація про закупівлі може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
Тобто, вказаними нормами чинного законодавства, якими визначені правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, а також затверджені заходи для ефективного використання державних коштів, передбачається додаткове право та рекомендація для Замовників процедур закупівель, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг, додатково оприлюднювати інформацію про такі закупівлі, окрім електронної системи закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування в тому числі обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення.
На разі питання щодо реалізації оприлюднення інформації про проведення закупівель, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, окрім електронної системи закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, на веб-сайті замовника вивчається з урахуванням технічної можливості такого веб-сайту водночас з міркувань забезпечення інформаційної безпеки Замовника, на виконання Наказу № 64/1 від 01 березня 2022 року «Про висвітлення інформації на офіційному сайті», публікація вищезазначеної інформації призупинена на період дії правового режиму воєнного стану.
Дякуємо Вам за запитання.