• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 33110000-4 «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини». 33111650-2 Мамографічні апарати. (Цифрова мамографічна система - НК 024:2019: 37672 — Система мамографічна рент-генівська стаціонарна, цифрова).

Завершена

10 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 50 000.00 UAH
Номер: e13dfd9f0468464eb59d8871e706d809
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-29-000090
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.05.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 29.05.2023 16:37 - 20.06.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 29.05.2023 № 147 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. В. о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 21 UA-2023-03-01-012822-a 01.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 548-46-23, dkfc1817@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення пункту 8 частини 2 статті 22 Закону № 922. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 червня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у редакції від 25.02.2023 (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 01.03.2023 №2 зі змінами (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «ГРІНЕР», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.03.2023 № 4, повідомлення про намір укласти договір від 20.03.2023, договір від 30.03.2023 № 115, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 05.06.2023. Відповідно до пункту 28 Особливостей № 1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922 з урахуванням цих особливостей. Перевіркою відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що відповідно до вимог пункту 8 частини 2 статті 22 Закону № 922 ТД повинна містити зокрема проект договору про закупівлю із обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. При цьому, аналізом документів встановлено, що проект договору про закупівлю не містить інформації про порядок змін його умов, чим порушено вимоги пункту 8 частини 2 статті 22 Закону № 922.
Період усунення порушень: 22.06.2023 11:43 - 07.07.2023 00:00
Дата публікації висновку: 22.06.2023 11:43

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Повідомляємо, що для уникнення порушень законодавства в майбутньому, проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою Панченко М.В. щодо посилення уваги та вжиття максимальних заходів щодо недопущення у подальшому порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Вжиті заходи, щодо притягнення до відповідальності уповноваженої особи Панченко М. В., - проведено роз'яснювальну роботу,винесено догана -погоредженя. Зобов’язуємось вжити заходи, а саме – провести додаткові навчання, забезпечити якісний юридичний супровід та правовий аналіз в процесі проведення наступних закупівель.
Дата публікації звіту: 01.07.2023 17:56

Запити/Пояснення