Послуги з вилову безпритульних тварин з подальшою стерилізацією, післяопераційною перетримкою, вакцинацією та поверненням на попереднє місце перебування
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу, що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно
статті 22 Закону, пунктів 24 та 28 Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Річний план на 2023 рік, згідно наявної потреби у закупівлі під час дії воєнного стану. Закупівля оголошена відповідно постанови КМУ від 12.10.2022№1178 (зі змінами) . Місцезнаходження – Україна, 11700, Житомирська обл., Звягельський р-н, місто Звягель, вул.Житомирська, будинок 45. Категорія замовника – пункт 3 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Вид закупівлі - відкриті торги з особливостями.
Завершена
350 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 750.00 UAH
Період моніторингу:27.11.2023 16:38 - 19.12.2023 00:00
Статус:Порушення не виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.11.2023
№ 72-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 27.11.2023 № 72-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі/звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2023-03-01-012468-a Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі».
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, дотримання вимог постанови № 710, розгляду тендерних пропозицій учасників ФОП Ткачук Богдана Богданівна та ФОП Носарєва Катерина Сергіївна, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 18 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі - постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального підприємства «Звягельсервіс» Звягельської міської ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника, тендерна пропозиція учасника ФОП Ткачук Богдана Богданівна, тендерна пропозиція переможця ФОП Носарєва Катерина Сергіївна, повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей від 16.03.2023 та 22.03.2023, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Ткачук Богдана Богданівна від 17.03.2023 № 53, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця ФОП Носарєва Катерина Сергіївна від 22.03.2023 № 57, повідомлення про намір укласти договір від 22.03.2023, договір про закупівлю від 29.03.2023 № 116, пояснення та копії документів, надані Замовником через електронну систему закупівель від 08.12.2023.
Період усунення порушень:19.12.2023 17:30 - 23.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:19.12.2023 17:30
Запити/Пояснення
87263
Номер:8a7521d7d1a945de8d3e025e58d78f5a
Назва:Запит про надання пояснення
Дата опублікування:05.12.2023 15:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:09.12.2023 00:00
Автор:Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40919579
Контактна особа:
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.) +38 (0 68) 036-42-72 rtyugh555@gmail.com
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Послуги з вилову безпритульних тварин з подальшою стерилізацією, післяопераційною перетримкою, вакцинацією та поверненням на попереднє місце перебування», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-01-012468-a) та відповідно частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів).
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
2) Пунктом 32 частини 1 статті 1 Закону або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Відповідно до частини 1 статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Відтак, відповідно до пункту 13 Додатку № 2 до тендерної документації встановлено, що учасник ФОП Носарєва Катерина Сергіївна повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 44 Особливостей.
Проте, проведеним моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Носарєва Катерина Сергіївна відсутня вищевказана довідка, що не відповідає умовам визначеним у Додатку 2 до тендерної документації.
Слід зазначити, що відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли вона не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи вищевказане, поясніть чому не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Носарєва Катерина Сергіївна, як таку, що не відповідала вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації ?
Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 пункту 47 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі,надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
p7s
sign.p7s
87771
Номер:2c911be95bbc4c9da26b9ddc9e7b4e9c
Назва:Відповідь на звернення щодо моніторингу закупівлі UA-M-2023-11-27-000081 згідно протоколу від 08.12.2023 року № 341
Дата опублікування:08.12.2023 23:57
Автор:КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЗВЯГЕЛЬСЕРВІС"
11700, Україна, Житомирська область, місто Звягель, вул. Житомирська, будинок 45
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:Уповноваженою особою замовника надано прпотокол-пояснення щодо моніторингу до закупівлі "Послуги з вилову безпритульних тварин з подальшою стерилізацією, післяопераційною перетримкою, вакцинацією та поверненням на попереднє місце перебування за ДК 021:2015: 77610000-9 Послуги з відлову тварин"