-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Медичні матеріали (Одноразові рукавички)
Завершена
980 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 150.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 1 150.00 UAH
Номер:
ea68a2e30c194484a01fc47070289e3f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-28-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.03.2023 00:00
Період моніторингу:
28.03.2023 09:27 - 19.04.2023 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.03.2023 №17-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 27.03.2023 №17-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2023-03-01-011805-a 01.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ФОП Журбенко Н.М. установлено порушення вимог абзацу другого пункту 40 та абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів про закупівлю умовам тендерних пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку шляхом вжиття заходів щодо розірвання укладених за результатами торгів договорів за лотом 1 та лотом 2, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень).
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 квітня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів про закупівлю умовам тендерних пропозицій переможців.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Шосткинська центральна районна лікарня» Шосткинської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 01.03.2023 (протокол № 79), реєстри отриманих тендерних пропозицій, протоколи розкриття тендерних пропозицій від 10.03.2023, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім МЕДСВІТ» та фізичної особи-підприємця Журбенко Наталії Михайлівни (далі – ФОП Журбенко Н.М.), вимоги про усунення невідповідностей до 15.03.2023 та до 21.03.2023, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 17.03.2023 №89, від 17.03.2023 № 90, від 23.03.2023 №94, повідомлення про намір укласти договір від 17.03.2023 та від 23.03.2023, договір від 27.03.2023 № 342, договір від 30.03.2023 №359, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 24.03.2023 року.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до пунктів 1 та 3 розділу «Загальні вимоги» додатку 2 до тендерної документації Замовника запропоновані учасником товари повинні бути зареєстровані в Україні та/або дозволені для введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) відповідно до законодавства, а також, товар, запропонований учасником, повинен відповідати національним та/або міжнародним стандартам, медико-технічним вимогам до предмету закупівлі, встановленим у даному додатку та всім іншим вимогам тендерної документації.
Аналізом тендерних пропозицій ФОП Журбенко Н.М. за лотом 1 та лотом 2 установлено, що у складі її тендерних пропозицій відсутні документи про технічні та якісні характеристики запропонованих товарів, що унеможливлює встановлення відповідності цього товару медико-технічним вимогам до предмету закупівлі, встановлених Замовником у додатку 2 до тендерної документації.
При цьому, Замовник розмістив вимоги про усунення невідповідностей до учасника ФОП Журбенко Н.М. за лотом 2 до 15.03.2023 та за лотом 1 - до 21.03.2023, зокрема, щодо надання документів на підтвердження відповідності запропонованого товару технічно якісним вимогам до предмета закупівлі (сертифікати відповідності або декларації на запропоновані товари), чим порушив вимоги абзацу другого пункту 40 Особливостей, відповідно до якого відсутність документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі не є невідповідністю в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, при виявленні якої замовником розміщується повідомлення про усунення невідповідностей.
Також, за результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник у пункті 5 розділу «Загальні вимоги» додатку 2 до тендерної документації з метою отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, яких вимагає це оголошення, встановив вимогу, що учасники повинні надати в складі тендерної пропозиції гарантійний лист виробника (офіційного представника, представництва або філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується відповідність цим медико-технічним вимогам та можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у необхідній кількості, з відповідними строками придатності.
Згідно інформації таблиць «Лот 1» та «Лот 2» додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» Замовник установив, зокрема, загальну кількість товару «Рукавички DERMAGEL ORTHOPEDIC/Orthopeg» 1000 пар (500 пар за лотом 1, та 500 пар за лотом 2).
Відповідно до тендерної пропозиції учасника ФОП Журбенко Н.М. (файли «Пропозиція Лот 1.pdf» та «Пропозиція Лот 2.pdf») виробником товару «Рукавички DERMAGEL ORTHOPEDIC/Orthopeg» є Канам Латекс Індастріс Праймат Лімітед, Індія (представник ТОВ «Меркатор Медікаль»).
При цьому, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Журбенко Н.М. містяться гарантійні листи від товариства з обмеженою відповідальністю «Меркатор Медікаль» щодо поставок товару за лотом 1 та за лотом 2 від 06.03.2023 № 06/03-23/46 та від 06.03.2023 № 06/03-23/47 (файли «Меркатор 1.pdf» та «Меркатор 2.pdf»), згідно яких виробник гарантує поставку товару «Рукавички DERMAGEL ORTHOPEDIC/Orthopeg» у кількості 500 пар, що не відповідає кількості, зазначеній у додатку 2 до тендерної документації.
Однак, на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерні пропозиції учасника ФОП Журбенко Н.М. як такі, що не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та уклав з нею договір від 27.03.2023 № 342 за лотом 2 та договір від 30.03.2023 № 359 за лотом 1.
Період усунення порушень:
04.04.2023 15:43 - 19.04.2023 00:00
Дата публікації висновку:
04.04.2023 15:43
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання рішення щодо усунення виявлених порушень були укладені додаткові угоди щодо достроковго розірвання договорів №342 27.03.2023 та №359 від 30.03.2023.
Дата публікації звіту:
11.04.2023 15:42
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
.
Дата публікації:
12.04.2023 09:41
Запити/Пояснення
Номер:
c1d3b70ce83440ceb6a28fd623cdd2bb
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
28.03.2023 09:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.04.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Медичні матеріали (Одноразові рукавички)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-03-01-011805-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
f1f56f50548543dfa670b36efa967a4a
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
30.03.2023 11:35
Опис:
1.Кількісна потреба в рукавичках медичних визначена на підставі аналізу фактичного використання за минулий рік з урахуванням планових завдань на 2023 рік та на підставі заявок щодо річної потреби від структурних підрозділів лікарні. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням забезпечення безпечних та належних умов праці медичних працівників задля надання кваліфікованої, своєчасної, якісної та ефективної медичної допомоги населенню, з дотриманням вимог Наказу Міністерства охорони здоров’я України №1614 від 03.08.2021 року і державних стандартів, оприлюднено Замовником у тендерній документації згідно з вимогами статей 22 і 23 Закону України «Про публічні закупівлі» та згідно Постанови №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі було здійснено з використанням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» та відповідно до моніторингу ринкових цін, отриманих з відкритих джерел: на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro", та з урахуванням цін на відповідні товари по аналогічних закупівлях, що були проведені у кінці 2022 на початку 2023 років.
2. Враховуючи вимоги ст.22 та ст.24 Господарського кодексу України комунальне некомерційне підприємство є суб’єктом господарювання комунального сектора економіки, а не державного. Згідно положень Бюджетного кодексу України комунальне некомерційне підприємство не має статусу бюджетної установи, а тому не є розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), а є лише їх отримувачем. Пунктом 38 ст.2 Бюджетного кодексу України визначено, що одержувачем бюджетних коштів є суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету, які затверджуються Планом використання бюджетних коштів, який подається до Державної казначейської служби відповідно до п.5.6 Порядку казначейського обслуговування місцевих бюджетів, затвердженого наказом Міністерства фінансів від 23.08.2012 року №938. Виходячи з цього, Комунальне некомерційне підприємство «Шосткинська центральна районна лікарня» Шосткинської міської ради, як Замовник торгів, не відноситься до суб’єктів, яким рекомендовано відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) забезпечувати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.