-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Суміш С7 – для основ та/або для додаткових шарів основ дорожніх одягів
Завершена
5 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 25 000.00 UAH
Номер:
2d83bf610e3a493386816ccf26eaef80
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-13-000110
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.06.2023 00:00
Період моніторингу:
13.06.2023 14:54 - 05.07.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.06.2023 № 55-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 13.06.2023.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 13.06.2023 № 55-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 5 UA-2023-03-01-011543-a 01.03.2023
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, надання Замовником відповіді на звернення учасника, укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28.06.2023.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції на дату проведення процедури закупівлі (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; надання Замовником відповіді на звернення учасника; укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2023 рік відділу житлово-комунального господарства, інфраструктури та благоустрою Городоцької міської ради (ID плану: UA-P-2023-03-01-003772-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішеннями уповноваженої особи з проведення закупівель від 01.03.2023 № 25; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція приватного підприємства «Подільський кремінь»; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ГРАНД ДЕ ЛЮКС»; вимога про усунення порушення та відповідь на нього; протокольні рішення уповноваженої особи від 16.03.2023 № 31 та від 16.03.2023 № 34; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю товару від 03.04.2023 № 0403/2; звіт про результати проведення процедури закупівлі; пояснення Замовника, розміщені в електронній системі закупівель 16.06.2023.
Період усунення порушень:
28.06.2023 13:55 - 04.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
28.06.2023 13:55
Запити/Пояснення
Номер:
81d304e828734568adc69ef95d1dd685
Назва:
Запит Замовнику
Дата опублікування:
13.06.2023 22:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом: «Суміш С7 – для основ та/або для додаткових шарів основ дорожніх одягів», за адресою: вулиця Грушевського, будинок 53, місто Городок, Хмельницька область, 32000 (ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
8abc0bf0b68f41b6b170a27917217bfa
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
16.06.2023 15:45
Опис:
Замовником Ваш запит від 13.06.2023р. на надання пояснення розглянуто. На виконання вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь на запит.
Так, 01 березня 2023 року Відділом житлово-комунального господарства, інфраструктури та благоустрою Городоцької міської ради було оголошено процедуру «відкриті торги» щодо закупівлі «код ДК 021:2015 - 14210000-6 «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі» (Суміш С7 – для основ та/або для додаткових шарів основ дорожніх одягів)». Очікувана вартість закупівлі склала 5 000 000.00 грн.
І. Під час визначення очікуваної вартості Замовником було враховано положення наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Вказану методику згідно інформаційного листа МЕРТУ № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року, замовники можуть застосовувати для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт, та послуг, які закуповують за законом.
Очікувана вартість визначена з врахуванням потреби в товарах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) на підставі аналізу фактичного використання товарів для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника.
Крім того, Замовником проведено аналіз ринку. Тобто, використано як загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, в тому числі іноземних, тощо), так і інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій.
Підсумовуючи вищевказане, очікувану вартість предмета закупівлі визначено розрахунковим методом із врахуванням потреби, технічних, якісних характеристик товару, шляхом аналізу ринкових цін та шляхом аналізу відкритих джерел.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено на підставі діючих ДСТУ.
ІІ. Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості повідомляємо наступне.
Так, відповідно до п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб'єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб'єкта управління об'єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб'єктом господарювання державного сектору економіки) протягом 5-ти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Згідно Положення "Про відділ житлово-комунального господарства, інфраструктури та благоустрою Городоцької міської ради Хмельницької області, затвердженого рішенням № 30 від 23.12.2020 року Городоцької міської ради, Замовник є виконавчим органом Городоцької міської ради Хмельницької області і створюється відповідно до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні".
У зв’язку з тим, що у нас відсутній власний веб – сайт та особа відповідальна за його обслуговування, з метою виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Замовником було прийнято рішення опублікувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості щодо закупівлі «код ДК 021:2015 - 14210000-6 «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі» (Суміш С7 – для основ та/або для додаткових шарів основ дорожніх одягів)» на офіційному сайті засновника Замовника, а саме - Городоцької міської ради https://gorodocka-gromada.gov.ua/ в розділі «Публічні закупівлі» - посилання: «https://gorodocka-gromada.gov.ua/publichni-zakupivli-14-40-24-14-11-2022/», де наявна вся інформація щодо закупівлі «код ДК 021:2015 - 14210000-6 «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі» (Суміш С7 – для основ та/або для додаткових шарів основ дорожніх одягів)».
На підставі вищевикладеного, повідомляємо, що Замовником дотримано усіх вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, а також принципів здійснення закупівель, закріплених у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».