• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Metoclopramide», «Drotaverine», «Neostigmine», «Atropine», «Furosemide», «Epinephrine», «Omeprazole», «Amiodarone», «Dexamethasone», «Prednisolone», «Hydrocortisone», «Enoxaparin», «Enoxaparin», «Naloxone», «Propofol», «Suxamethonium», «Dopamine», «Thiopental», «Insulin (human)», «Insulin (human)», «Prednisolone», «Bupivacaine», «Lidocaine», «Theophylline», «Povidone-iodine», «Hydrogen peroxide», «Chlorhexidine», «Ethanol», «Heparin», «Calcium gluconate», «Bupivacaine», «Linezolid», «Bisoprolol», «Enalapril», «Ibuprofen», «Loperamide», «Fosfomycin», «Nifedipine», «Ciprofloxacin», «Cefazolin», «Cyanocobalamin», «Omeprazole», «Azithromycin», «Amikacin», «Cefotaxime», «Cefuroxime», «Levofloxacin», «Aqua pro injectioni», «Amoxicillin and beta-lactamase inhibitor», «Viride nitens», «Comb drug», «Comb drug»

Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено тендерною документацією. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. * з особливостями затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами)

Завершена

7 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 35 000.00 UAH
Номер: c729646001a44f8a8a854cb78be94423
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-04-27-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.04.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 27.04.2023 18:34 - 19.05.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 27.04.2023 № 114 (дата) м.Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 27.04.2023 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 27.04.2023 № 114 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 21 UA-2023-03-01-010974-a 01.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 211-59-26, Roman.hromyka@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178 встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 19 Постанови № 1178. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "МОДЕРН-ФАРМ», (Код ЄДРПОУ 44559026), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, шляхом недопущення установлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені такі порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 травня 2023 р. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торів, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Постанова № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства "Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради" (далі – Замовник) на 2023 рік, тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи від 01.03.2023 р. №69 УО Р, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 13.03.2023 р. №83 УО Р стосовно визначення переможцем Товариства з обмеженою відповідальністю "МОДЕРН-ФАРМ», (Код ЄДРПОУ 44559026) та про намір укласти договір постачання товару від 27.03.2023 р. №6951/ФП укладений між Замовником та Товариством з обмеженою відповідальністю "МОДЕРН-ФАРМ», (Код ЄДРПОУ 44559026), (далі – Договір). Пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 03 травня 2023 р. (далі – Пояснення). Моніторингом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178 встановлено, що тендерна документація складена з порушенням пункту 19 Постанови №1178. Так, підпункт 2 пункту 3.5 розділу ІІІ договору постачання товару від 27.03.2023 р. №6951/ФП (Додаток 3 до тендерної документації) містить підставу для внесення змін до істотних умов договору наступного змісту: «Збільшення ціни за одиницю товару пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії. При цьому, підпунктом 2 пункту 19 Постанови №1178 передбачена підстава для внесення змін до істотних умов договору наступного змісту: «Погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення». Також, моніторингом встановлено, що підпункт 6 пункту 3.5 розділу ІІІ договору постачання товару від 27.03.2023 р. №6951/ФП (Додаток 3 до тендерної документації) містить підставу для внесення змін до істотних умов договору наступного змісту: «Зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування. При цьому, підпунктом 6, пункту 19 Постанови №1178 передбачено підставу для внесення змін до істотних умов договору наступного змісту: «Зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку з зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування».
Період усунення порушень: 12.05.2023 17:21 - 27.05.2023 00:00
Дата публікації висновку: 12.05.2023 17:21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Комунальним некомерційним підприємством «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» розглянуто висновок моніторингу закупівель розміщених на вебпорталі Уповноваженого органу стосовно закупівлі лікарських засобів (UA-2023-03-01-010974-a), складений Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби та повідомляє наступне. Так, за результатами розгляду висновку, начальником відділу юридично-правової роботи та уповноважених осіб з публічних закупівель 15 травня 2023 року було проведено виробничу нараду з працівниками відділу на якій було наголошено на неухильному дотримані чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Поряд з цим, повідомляємо, що особа відповідальна за проведення вказаної закупівлі Гаврилюк Тетяна Миколаївна згідно наказу від 28.04.2023 №189-к (ос) перебуває у відпустці у зв’язку з вагітністю та пологами. Питання щодо притягнення вказаної особи до відповідальності буде вирішуватися після виходу працівника з відпустки. Додаток: витяг з наказу від 28.04.2023 №189-к (ос) на 1-му арк.
Дата публікації звіту: 16.05.2023 15:40

Запити/Пояснення