• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 39220000-0 - Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (Кухонне приладдя та товари для господарства)

Завершена

156 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 780.00 UAH
Номер: e5ae515ed79645b68515e6b31af214cc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-04-11-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.04.2023 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919605
Період моніторингу: 11.04.2023 13:50 - 03.05.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 11.04.2023 №30-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 11.04.2023 №30-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 2.UA-2023-03-01-010951-a 01.03.2023 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі".
Адреса: Ukraine, Вінниця
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 96) 676-80-96, ira.vozniuk1@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 травня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Могилів-Подільської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 01 березня 2023 року №24/4), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП «Фізична особа-підприємець Тодосієнко Ірина Володимирівна», протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця від 09 березня 2023 року №24/7, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 20 березня 2023 року, договір про закупівлю за державні кошти від 17 березня 2023 року №52 (далі – Договір) та пояснення від 14 квітня 2023 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до вимоги пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що у складі тендерної пропозиції учасник надає копії або сканкопії декларацій виробника або посвідчення про якість, виданого на запропонований товар, у якому повинно бути вказано інформацію про найменування товару, посилання на ДСТУ або ТУ У. Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП «Фізична особа-підприємець Тодосієнко Ірина Володимирівна», якого було обрано переможцем закупівлі, відсутні копії або сканкопії декларацій виробника або посвідчення про якість, у яких вказано посилання на ДСТУ або ТУ У, виданих на дошку кухонну дерев’яну, ложки чайні, мітлу капронову, тарілку глибоку, тарілку мілку, тримач туалетного паперу, швабру дерев’яну, щітку для збирання павутиння, чашку, чим порушено вимоги пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 Постанови №1178. Однак, на порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП «Фізична особа-підприємець Тодосієнко Ірина Володимирівна», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 Постанови №1178, а уклав з ним Договір на суму 114 104,00 грн.
Період усунення порушень: 02.05.2023 16:19 - 17.05.2023 00:00
Дата публікації висновку: 02.05.2023 16:19

Оскарження висновку в суді

Опис: 16.05.2023 року управлінням освіти Могилів-Подільської міської ради було подано Позовну заяву щодо скасування Висновку про результати моніторингу.
Дата публікації: 16.05.2023 17:22
Дата відкриття провадження: 13.06.2023 10:00
Номер відкриття провадження: 120/6804/23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Управління освіти Могилів-Подільської міської ради припинило зобов'язання за Договором №52 від 17.03.2023 року шляхом укладення Додаткової угоди №1 від 09.05.2023 року. Застосувати відповідні наслідки недійсності/нікчемності договору неможливо, тому що товар було доставлено та видано по закладам освіти, що підпорядковуються управлінню освіти Могилів-Подільської міської ради. Даний товар вже був у використанні, тому повернути його неможливо. Надалі уповноваженою особою будуть прописуватися вимоги тендерної документації щодо можливості поставки такого товару з-за кордону та надання учасниками відповідних документів.
Дата публікації звіту: 09.05.2023 17:06

Запити/Пояснення