-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 39220000-0 - Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (Кухонне приладдя та товари для господарства)
Завершена
156 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 780.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 780.00 UAH
Номер:
e5ae515ed79645b68515e6b31af214cc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-11-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.04.2023 00:00
Період моніторингу:
11.04.2023 13:50 - 03.05.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.04.2023 №30-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 11.04.2023 №30-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2.UA-2023-03-01-010951-a 01.03.2023 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Могилів-Подільської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 01 березня 2023 року №24/4), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП «Фізична особа-підприємець Тодосієнко Ірина Володимирівна», протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця від 09 березня 2023 року №24/7, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 20 березня 2023 року, договір про закупівлю за державні кошти від 17 березня 2023 року №52 (далі – Договір) та пояснення від 14 квітня 2023 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до вимоги пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що у складі тендерної пропозиції учасник надає копії або сканкопії декларацій виробника або посвідчення про якість, виданого на запропонований товар, у якому повинно бути вказано інформацію про найменування товару, посилання на ДСТУ або ТУ У.
Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП «Фізична особа-підприємець Тодосієнко Ірина Володимирівна», якого було обрано переможцем закупівлі, відсутні копії або сканкопії декларацій виробника або посвідчення про якість, у яких вказано посилання на ДСТУ або ТУ У, виданих на дошку кухонну дерев’яну, ложки чайні, мітлу капронову, тарілку глибоку, тарілку мілку, тримач туалетного паперу, швабру дерев’яну, щітку для збирання павутиння, чашку, чим порушено вимоги пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 Постанови №1178.
Однак, на порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП «Фізична особа-підприємець Тодосієнко Ірина Володимирівна», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 Постанови №1178, а уклав з ним Договір на суму 114 104,00 грн.
Період усунення порушень:
02.05.2023 16:19 - 17.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
02.05.2023 16:19
Оскарження висновку в суді
Опис:
16.05.2023 року управлінням освіти Могилів-Подільської міської ради було подано Позовну заяву щодо скасування Висновку про результати моніторингу.
Дата публікації:
16.05.2023 17:22
Дата відкриття провадження:
13.06.2023 10:00
Номер відкриття провадження:
120/6804/23
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Управління освіти Могилів-Подільської міської ради припинило зобов'язання за Договором №52 від 17.03.2023 року шляхом укладення Додаткової угоди №1 від 09.05.2023 року. Застосувати відповідні наслідки недійсності/нікчемності договору неможливо, тому що товар було доставлено та видано по закладам освіти, що підпорядковуються управлінню освіти Могилів-Подільської міської ради. Даний товар вже був у використанні, тому повернути його неможливо. Надалі уповноваженою особою будуть прописуватися вимоги тендерної документації щодо можливості поставки такого товару з-за кордону та надання учасниками відповідних документів.
Дата публікації звіту:
09.05.2023 17:06
Запити/Пояснення
Номер:
0146f78a4f294126b895c610cc3b3542
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
11.04.2023 17:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.04.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі кухонного приладдя та товарів для господарства (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-01-010951-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надайте посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. Яким чином учасником ФОП «Фізична особа-підприємець Тодосієнко Ірина Володимирівна», якого було обрано переможцем закупівлі виконано вимоги замовника в частині надання у складі тендерної пропозиції копій або сканкопій декларації виробника або посвідчення про якість, виданого на запропонований товар, у якому повинно бути вказано інформацію про найменування товару, посилання на ДСТУ або ТУ У?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
8f087cca4dd64323977ebe0f2f06d44a
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
13.04.2023 17:05
Опис:
Управління освіти Могилів-Подільської міської ради (далі - Замовник) у межах проведення моніторингу закупівлі Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 39220000-0 - Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (Кухонне приладдя та товари для господарства), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-01-010951-a) надає пояснення згідно поставленого питання.
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надайте посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Відповідь: Предметом вищезазначеної закупівлі є Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 39220000-0 - Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (Кухонне приладдя та товари для господарства), оскільки у Замовника є необхідність у закупівлі господарського інвентарю, кухонного приладдя для подальшого функціонування харчоблоків та прибирання приміщень, прибудинкової території навчальних закладів. Якісні характеристики визначено відповідно до особливостей даної закупівлі з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі. Товар, що має надійти від Учасника, має відповідати вітчизняним та міжнародним стандартам якості. Маркування товару на упаковці повинно бути чітким і містити найменування підприємства - виробника, дату виготовлення, повне найменування товару.
Для визначення очікуваної вартості щодо закупівлі було проведено маркетингове дослідження ринку шляхом збору інформації щодо цін та асортименту товару, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції) в мережі Інтернет по кожній позиції закупівлі відповідно до Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275..
Щодо питання про надання посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) повідомляємо наступне. Відповідно до положень п. 4-1 вищевказаної постанови надаємо посилання на сторінку з інформацією щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та іншої інформації:
https://uompmr.wixsite.com/uompmr/%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%B6%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D1%96-%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%BB%D1%96
Скорочене посилання на веб-сайт Замовника:
http://surl.li/dpvta
2. Яким чином учасником ФОП «Фізична особа-підприємець Тодосієнко Ірина Володимирівна», якого було обрано переможцем закупівлі виконано вимоги замовника в частині надання у складі тендерної пропозиції копій або сканкопій декларації виробника або посвідчення про якість, виданого на запропонований товар, у якому повинно бути вказано інформацію про найменування товару, посилання на ДСТУ або ТУ У?
Відповідь: Учасником було виконано усі вимоги Замовника в частині надання у складі тендерної пропозиції копій або сканкопій декларації виробника або посвідчення про якість, виданого на запропонований товар, у якому повинно бути вказано інформацію про найменування товару, посилання на ДСТУ або ТУ У.
1. Відро (пластмасове) 10 л господарське – Учасником було завантажено файл "ГОРИЗОНТ Висновок_Сес_ПЛАСТИК.pdf", що містить Висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи №602-123-20-1/5352 від 15.03.2019 р., де було зазначено, що товар відповідає ТУ У 25.2-31233910-002:2005 "Посуд кухонний та господарчий із пластмас. Технічні умови".
2. Відро для сміття 10л з кришкою в туалет - Учасником було завантажено файл "Алеана.pdf", що містить Висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи №602-123-20-1/20785 від 10.05.2018 р., де було зазначено, що товар відповідає ТУ У 25.2-33428046-001:2010 "Вироби з полімерних матеріалів господарського призначення. Технічні умови".
3. Відро для сміття з кришкою 18л - Учасником було завантажено файл "Алеана.pdf", що містить Висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи №602-123-20-1/20785 від 10.05.2018 р., де було зазначено, що товар відповідає ТУ У 25.2-33428046-001:2010 "Вироби з полімерних матеріалів господарського призначення. Технічні умови".
4. Відро оцинковане 10 л - Учасником було завантажено файл "Висновок_ДСЕЕ_ЛІОН, сапки, лопати, відра, оцинковка.pdf", що містить Висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи №602-123-20-1/46869 від 20.11.2018 р., де було зазначено, що товар відповідає ТУ У 25.7-34498292-001:2018 "ВИРОБИ ГОСПОДАРСЬКОГО ПРИЗНАЧЕННЯ. Технічні умови".
5. Віники - Учасником було завантажено файл "паспорт віники сорго-1.pdf", що містить Паспорт якості на віники. Також додатково було завантажено файл "не підлягає сертифікації.pdf", де міститься інформація, що даний товар обов'язковій сертифікації не підлягає, тому посилань на ДСТУ або ТУ У немає.
6. Ганчірки для миття підлоги - Учасником було завантажено файл "не підлягає сертифікації.pdf", де міститься інформація, що даний товар обов'язковій сертифікації не підлягає, тому посилань на ДСТУ або ТУ У немає.
7. Губки для миття посуду по 5 шт - Учасником було завантажено файл "ФБ Саг Гиг Губки кухонні 2021 кпд про сервис.pdf", що містить Висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи №12.2-18-1/2111 від 06.02.2020 р., де було зазначено, що товар відповідає ТУ У 24.1-31911363-003:2003 "Губки із пінополіуретану елестичного".
8. Дошка кухонна дерев'яна - Учасником було завантажено файл "китай бамбук.pdf", що містить Висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи №12.2-18-3/12064 від 18.06.2021 р., де було зазначено, що товар відповідає Регламенту Європейського Парламенту та Ради (ЄС) №1935/2004 від 27 жовтня 2004 року про матеріали та вироби, призначені для контакту з харчовими продуктами. Оскільки дошка кухонна дерев'яна була виготовлена в Китаї, тому вона повинна відповідати міжнародним стандартам та вимогам.
9. Контейнер харчовий з кришкою 12,5 л - Учасником було завантажено файл "Алеана.pdf", що містить Висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи №602-123-20-1/20785 від 10.05.2018 р., де було зазначено, що товар відповідає ТУ У 25.2-33428046-001:2010 "Вироби з полімерних матеріалів господарського призначення. Технічні умови".
10. Ложки чайні - Учасником було завантажено файл "Китай емпайр кухонне приладдя нерж і алюм Сертификаты 2021 от 18.06.2021.pdf", що містить Висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи №12.2-18-3/12063 від 18.06.2021 р., де було зазначено, що товар відповідає Регламенту Європейського Парламенту та Ради (ЄС) №1935/2004 від 27 жовтня 2004 року про матеріали та вироби, призначені для контакту з харчовими продуктами. Оскільки ложки чайні були виготовлені в Китаї, тому вони повинні відповідати міжнародним стандартам та вимогам.
11. Миска пластмасова 3 л з кришкою - Учасником було завантажено файл "Алеана. pdf", що містить Висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи №602-123-20-1/20785 від 10.05.2018 р., де було зазначено, що товар відповідає ТУ У 25.2-33428046-001:2010 "Вироби з полімерних матеріалів господарського призначення. Технічні умови".
12. Мітла капронова - Учасником завантажено файл "польша буроклин, ведра, щетки, метлы, держаки для бумаги, йорж и пр.pdf", що містить Висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи №602-123-20-3/20537 від 07.05.2018 р., де зазначено, що товар виготовлений відповідно до вимог ДСаНПіН 8.2.1-181-2012 "Полімерні та полімервмісні матеріали, вироби і конструкції, що застосовуються у будівництві та виробництві меблів. Гігієнічні вимоги", що затверджені наказом МОЗ України від 29.12.2012 р. №1139. Оскільки щітки для збирання павутиння були виготовлені у Китаї, тому вони повинні відповідати міжнародним стандартам та вимогам.
13. Пергамент 6 м - Учасником було надано у складі тендерної пропозиції файл "Висновок Пергамент растительный №3.pdf", що містить Висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи №602-123-20-1/16401 від 25.05.2017 р., де зазначено, що даний товар виготовлено відповідно до ТУ У 21.1-31911363-016:2008 "Папір для випічки, пакування та зберігання харчових продуктів "Пергамент". Пакування".
14. Серветки гумові для миття посуду 3 шт в уп - Учасником було завантажено файли "СГЗ Целлюлоза (лицо).pdf" та "СГЗ Целлюлоза (оборот).pdf", що містить Висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи №12.2-18-1/1444 від 03.02.2020 р., де було зазначено, що товар відповідає ТУ У 25.2-31911363-017:2008 "Вироби з регенерованої целюлози".
15. Серветки для прибирання віскозні 10 шт в уп - Учасником було завантажено файл "СГЗ Салфетки вискоза и для пола (лицо).pdf" та " СГЗ Салфетки вискоза и для пола (оборот).pdf", що містить Висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи №12.2-18-1/1447 від 03.02.2020 р., де було зазначено, що товар відповідає ТУ У 17.4-31911363-005:2005 "Серветки для господарчих потреб".
16. Совки - Учасником було завантажено файл "Алеана.pdf", що містить Висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи №602-123-20-1/20785 від 10.05.2018 р., де було зазначено, що товар відповідає ТУ У 25.2-33428046-001:2010 "Вироби з полімерних матеріалів господарського призначення. Технічні умови".
17. Стакан паперовий 110мл 50 шт в уп - Учасником було надано у складі тендерної пропозиції файл "паперова продукція одноразова.pdf", що містить Висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи №602-123-20-1/40866 від 28.12.2017 р., де зазначено, що даний товар виготовлено відповідно до ТУ У 17.2-40890267-001:2017 "Посуд одноразовий картонний. Технічні умови".
18. Тарілка глибока 200 мл - Учасником завантажено файли "Certificate-186520_1.jpg", та "Certificate-186520_3.jpg", що містять Висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи №602-123-20-3/36579 від 28.08.2018 р., де зазначено, що посуд відповідає Регламенту Європейського Парламенту та Ради (ЄС) №1935/2004 від 27 жовтня 2004 року про матеріали та вироби, призначені для контакту з харчовими продуктами. Оскільки тарілки глибокі були виготовлені на заводі ECLAT CRISTAL D'ARQUES PARIS, що розташований у Франції, тому вони повинні відповідати міжнародним стандартам та вимогам.
19. Тарілка мілка - Учасником завантажено файли "Certificate-186520_1.jpg", та "Certificate-186520_3.jpg", що містять Висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи №602-123-20-3/36579 від 28.08.2018 р., де зазначено, що посуд відповідає Регламенту Європейського Парламенту та Ради (ЄС) №1935/2004 від 27 жовтня 2004 року про матеріали та вироби, призначені для контакту з харчовими продуктами. Оскільки тарілки мілкі були виготовлені на заводі ECLAT CRISTAL D'ARQUES PARIS, що розташований у Франції, тому вони повинні відповідати міжнародним стандартам та вимогам.
20. Тримач туалетного паперу - Учасником завантажено файл "турция пластик.jpg", що містить Висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи №602-123-20-3/11014 від 19.03.2018 р. Оскільки тримачі туалетного паперу були виготовлені в Туреччині, тому вони повинні відповідати міжнародним стандартам та вимогам.
21. Харчова плівка 100 м - Учасником було завантажено файл "Пленка РЕ Томчук.pdf", який містить Висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи №602-123-20-1/21355 від 14.07.2017 р. та Сертифікат якості, де в обох документах зазначено, що товар відповідає ТУ У 22.2-33458547-001:2012 "Плівка полівінілхлоридна пакувальна". Варто зазначити, що у вимогах тендерної документації зазначено, що плівка повинна бути безпечна для здоров'я, не повинна містити отруйних хімічних речовин, оскільки харчова плівка ПВХ (полівінілхлоридна) абсолютно безпечна для людини і природи, не алергенна.
22. Швабра дерев'яна - Учасником було завантажено файл "не підлягає сертифікації.pdf", де міститься інформація, що даний товар обов'язковій сертифікації не підлягає, тому посилань на ДСТУ або ТУ У немає.
23. Шкребки для посуду кухонні - Учасником було завантажено файл "ФБ скребки.pdf", що містить Висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи №12.2-18-1/2114 від 06.02.2020 р., де зазначено, що даний товар виготовлено відповідно до ТУ У 25.9-31911363-025:2015 "Мочалки сталеві побутові "Шкребок".
24. Щітка для збирання павутиння - Учасником завантажено файл "польша буроклин, ведра, щетки, метлы, держаки для бумаги, йорж и пр.pdf", що містить Висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи №602-123-20-3/20537 від 07.05.2018 р., де зазначено, що товар виготовлений відповідно до вимог ДСаНПіН 8.2.1-181-2012 "Полімерні та полімервмісні матеріали, вироби і конструкції, що застосовуються у будівництві та виробництві меблів. Гігієнічні вимоги", що затверджені наказом МОЗ України від 29.12.2012 р. №1139. Оскільки щітки для збирання павутиння були виготовлені у Китаї, тому вони повинні відповідати міжнародним стандартам та вимогам.
25. Щітка для унітаза - Учасником було завантажено файл "висновок для туалету та ванних кімнат ТОСАКО.pdf", що містить Висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи №05.03.02-04/92608 від 14.10.2013 р., де було зазначено, що товар відповідає ТУ У 22.2-30714984-004:2013 "Вироби з поліпропілену для туалету та ванних кімнат".
26. Чашка 250 мл - Учасником завантажено файли "Certificate-186520_1.jpg", та "Certificate-186520_3.jpg", що містять Висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи №602-123-20-3/36579 від 28.08.2018 р., де зазначено, що посуд відповідає Регламенту Європейського Парламенту та Ради (ЄС) №1935/2004 від 27 жовтня 2004 року про матеріали та вироби, призначені для контакту з харчовими продуктами. Оскільки чашки були виготовлені на заводі ECLAT CRISTAL D'ARQUES PARIS, що розташований у Франції, тому вони повинні відповідати міжнародним стандартам та вимогам.
27. Урна з педаллю 10 л - Учасником було завантажено файл "Алеана.pdf", що містить Висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи №602-123-20-1/20785 від 10.05.2018 р., де було зазначено, що товар відповідає ТУ У 25.2-33428046-001:2010 "Вироби з полімерних матеріалів господарського призначення. Технічні умови".
28. Контейнер з кришкою на 40л - Учасником було завантажено файл "Алеана.pdf", що містить Висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи №602-123-20-1/20785 від 10.05.2018 р., де було зазначено, що товар відповідає ТУ У 25.2-33428046-001:2010 "Вироби з полімерних матеріалів господарського призначення. Технічні умови".
Варто зазначити, що увесь зазначений товар не підлягає обов'язковій сертифікації у зв'язку із втратою чинності 01.01.2018 року Декрету КМУ від 10.05.1993 року №46-93 "Про стандартизацію і сертифікацію".
Разом із товаром Фізичною особою-підприємцем Тодосієнко Ірина Володимирівна було надіслано Паспорти якості на кожну позицію закупівлі:
1. Відро (пластмасове) 10 л господарське – файл "Відро пластикове 10л.pdf"
2. Відро для сміття 10л з кришкою в туалет - файл "Відро для сміття пластикове 10л.pdf"
3. Відро для сміття з кришкою 18л - файл "Відро для сміття пластикове 18л.pdf"
4. Відро оцинковане 10 л - файл "Відро оцинковане.pdf"
5. Віники - файл "Віники сорго.pdf"
6. Ганчірки для миття підлоги - файл "Ганчірки для миття підлоги.pdf"
7. Губки для миття посуду по 5 шт - файл "Губки кухонні.pdf"
8. Дошка кухонна дерев'яна - файл "Дошка кухонна дерево.pdf"
9. Контейнер харчовий з кришкою 12,5 л - файл "Контейнер харчовий 12,5л.pdf"
10. Ложки чайні - файл "Ложки чайні.pdf"
11. Миска пластмасова 3 л з кришкою - файл "Миска пластмасова 3 л.pdf"
12. Мітла капронова - файл "Мітли пластикові з держаком.pdf"
13. Пергамент 6 м - файл "Пергамент.pdf"
14. Серветки гумові для миття посуду 3 шт в уп - файл "Серветки целюлозні.pdf"
15. Серветки для прибирання віскозні 10 шт в уп - файл "Серветки віскозні.pdf"
16. Совки - файл "Совок для сміття.pdf"
17. Стакан паперовий 110мл 50 шт в уп - файл "Стакан паперовий 110мл 50 шт в уп.pdf"
18. Тарілка глибока 200 мл - файл "Тарілка глибока.pdf"
19. Тарілка мілка - файл "Тарілка мілка.pdf"
20. Тримач туалетного паперу - файл "Тримач туалетного паперу.pdf"
21. Харчова плівка 100 м - файл "Харчова плівка.pdf"
22. Швабра дерев'яна - файл "Швабра дерев'яна.pdf"
23. Шкребки для посуду кухонні - файл "Шкребок кухонний.pdf"
24. Щітка для збирання павутиння - файл "Щітка для збирання павутиння.pdf"
25. Щітка для унітаза - файл "Йорж для туалету.pdf"
26. Чашка 250 мл - файл "Чашка.pdf"
27. Урна з педаллю 10 л - файл "Відро для сміття з педаллю 10 л.pdf"
28. Контейнер з кришкою на 40л - файл "Контейнер з кришкою 40л.pdf"