-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Бензин автомобільний А-95 (євро)
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог, викладених в Додатку 1 Документації. Відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону (постанова КМУ від 30.12.2022 № 1495). Місце поставки Товару - відповідно до документації: 08300, Україна, Київська обл., Бориспільський р-н, с. Гора, вул. Бориспіль-7, АЗС-1 або 08301, Україна, Київська обл., м. Бориспіль, вул. Запорізька, 16а, склад ПММ.
Завершена
6 001 257.34
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 30 006.29 UAH
мін. крок: 0.5% або 30 006.29 UAH
Номер:
5355bbc2edac4eb6b2117dac7892670d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-15-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.05.2023 00:00
Період моніторингу:
15.05.2023 13:24 - 06.06.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.05.2023 № 39-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Ганна ШКЛЯР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 15.05.2023 №39-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
7.UA-2023-03-01-010958-a від 01.03.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам законодавства, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Сентайм Груп», своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план державного підприємства «Міжнародний аеропорт «Бориспіль» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням від 01.03.2023 за №15-15/3-66, протокол уповноваженої особи про розгляд тендерних пропозицій від 20.03.2023 №15-01/3-242, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Сентайм Груп» (далі – ТОВ «Сентайм Груп»), повідомлення про намір укласти договір від 20.03.2023 року, договір закупівлі від 03.04.2023 за №35.1-14/3.1-00047, пояснення Замовника від 16.05.2023, отримані через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
24.05.2023 16:29 - 30.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
24.05.2023 16:29
Запити/Пояснення
Номер:
736453dcce564d8f9927c33b8fc35669
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
15.05.2023 15:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Бензин автомобільний А-95 (євро)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-03-01-010958-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), виникла потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1.Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
f03ae32827f04fbd936e204930f44700
Назва:
Пояснення (інформація та документи)
Дата опублікування:
16.05.2023 14:24
Опис:
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. Для визначенні очікуваної вартості направлено низку запитів підприємствам, що постачають бензин автомобільний А-95 (євро) в умовах воєнного стану з подальшим отриманням комерційних пропозицій потенційних Учасників процедури закупівлі. Згідно з вимогами пункту 4.1.2 Положення про порядок визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 17.05.2022 № 50-06-1 ДП МА «Бориспіль» запити про надання комерційних пропозицій направлені п’яти компаніям: ТОВ «ДОРОЖНІЙ АЛЬЯНС УКРАЇНИ», ТОВ «ЛЮКС КРАЇНА», ТОВ «ТПГ «АЛЬФА», ТОВ ЄВРОЛІМ», ТОВ «Торговий Дім «СОКАР Україна». Отримано комерційні пропозиції від трьох компаній: ТОВ «ДОРОЖНІЙ АЛЬЯНС УКРАЇНИ», ТОВ «ЛЮКС КРАЇНА», ТОВ «ТПГ «АЛЬФА». За основу очікуваної вартості взята середня ціна за одиницю товару наданих комерційних пропозицій потенційних Учасників закупівлі (ТОВ «ДОРОЖНІЙ АЛЬЯНС УКРАЇНИ», ТОВ «ЛЮКС КРАЇНА», ТОВ «ТПГ «АЛЬФА»:
Розрахунок: (60,14+66,34+63,5045)/3 = 63,33 грн з ПДВ за 1 кг; 63,33 х 101 395 = 6 421 345,35 грн з ПДВ.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року No 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) за посиланням:
https://kbp.aero/vykonannya-vymog-postanovy-kabinetu-ministriv-ukrayiny-vid-11-10-2016-710/