-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги оренди звукового та світлового обладнання для проведення показу вистав театру КЗ ТВЗК «Київ Модерн-балет» до кінця 2023 року
Завершена
665 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 325.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 325.00 UAH
Номер:
ecf4de2f82b84d32b62198810b818cfc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-07-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.08.2023 00:00
Період моніторингу:
07.08.2023 16:20 - 29.08.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.08.2023 № 215
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В.о. начальника Ірина ГОРБАНСЬКА
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2023-03-01-007777-a 01.03.2023
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення Замовником інформації щодо закупівлі встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання розгляду Замовником тендерної пропозиції ТОВ «СВІТЛОВА СЕРВІСНА КОМПАНІЯ» встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону № 922-VIII та абзацу 4 підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця- порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 серпня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції від 25.02.2023 (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 01.03.2023 № б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 09.03.2023 року, протокол розкриття від 10.03.2023, тендерну пропозицію ТОВ «СВІТЛОВА СЕРВІСНА КОМПАНІЯ» (далі – Переможець), повідомлення про намір укласти договір від 10.03.2023, договір від 16.03.2023 №15, відповіді Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 16.08.2023 року.
Моніторингом встановлено, що на участь у закупівлі подано пропозицію одного учасника: ТОВ «СВІТЛОВА СЕРВІСНА КОМПАНІЯ» з остаточною ціною 628 140,00 гривень.
За результатами здійсненого моніторингу встановлено наступне.
Відповідно до пункту 1 додатку 1 до ТД учасник у складі пропозиції на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) повинен надати не менше 1 договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), видаткові накладні або акти приймання-передачі, або інші фінансові документи.
Однак, Переможцем в складі тендерної пропозиції не було надано завірених копій аналогічних договорів зазначених в довідці з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договорів, видаткові накладні або акти приймання-передачі, або інші фінансові документи, чим не дотримано умови пункту 1 додатку 1 до ТД.
Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним вимогам до учасника процедури закупівлі, установленим статтею 16 цього Закону № 922-VIII.
Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «СВІТЛОВА СЕРВІСНА КОМПАНІЯ» як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону.
Водночас відповідно до підпункту 1.2 пункту 1 розділу ІІI ТД учасник у складі пропозиції повинні надати оригінал/копію ліцензії/рішення органу ліцензування про видачу ліцензії та/або дозвіл на право здійснення учасником діяльності, передбаченої цією закупівлею, якщо їх отримання передбачено чинним законодавством України (у разі відсутності надається довідка в довільній формі). Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження даного виду господарської діяльності (вказати посилання на ліцензію/дозвільний документ у відкритому доступі, якщо таке посилання наявне).
На виконання вищевказаної вимоги Переможцем в складі тендерної пропозиції не було надано вищезазначену інформацію, чим не дотримано умови підпункту 1.2 пункту 1 розділу ІІI ТД.
Відповідно до абзацу 4 підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Однак, на порушення вимог абзацу 4 підпункту 2 та підпункту 3 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «СВІТЛОВА СЕРВІСНА КОМПАНІЯ» як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону
Згідно із частиною п’ятою статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у Замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північний офіс Держаудитслужби 08.08.2023 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання, зокрема, інформації та документів на підставі яких Замовник обґрунтував розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначив його очікувану вартість, а також щодо отримання інформації про посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено зазначену інформацію, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Однак, Замовник на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII надав через електронну систему закупівель вказані пояснення 16.08.2023, тобто з порушенням терміну їх надання.
Період усунення порушень:
31.08.2023 15:30 - 15.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:
31.08.2023 15:30
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами моніторингу (ID моніторингу UA-M-2023-08-07-000005) до закупівлі «Послуги оренди звукового та світлового обладнання для проведення показу вистав театру КЗ ТВЗК «Київ Модерн-балет» до кінця 2023 року» (ID закупівлі UA-2023-03-01-007777-a), ДАСУ Північний офіс Держаудитслужба 31.08.2023 оприлюднила в електронній системі закупівель висновок про результати моніторингу процедури закупівлі у якому, зокрема, зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону та абзацу 4 підпункту 2 пункту 41 Особливостей шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Відповідно до частини 1 статті 651 Цивільного кодексу України, зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Відповідно до статті 188 Господарського кодексу України, сторона Договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, має надіслати пропозицію про це контрагенту. Контрагент має розглянути пропозицію та протягом 20 днів з моменту її отримання повідомити ініціатора розірвання договору про результати розгляду.
Відповідно до вищевказаного
За результатами розгляду висновків моніторинга уповноваженою особою КЗ ТВЗК "Київ Модерн-балет" вирішено, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, розірвати договір № 15 від 16.03.2023р. між Комунальним закладом «Театрально-видовищний заклад культури «Академічний театр «Київ Модерн-балет» та Товариством з обмеженою відповідальністю «Світлова сервісна компанія», з урахуванням статті 188 ГК України. Після проведення взаєморозрахунків та підписання додаткової угоди про розірвання Договору забезпечити оприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю, відповідно до пункту 9 статті 41 Закону.
Дата публікації звіту:
05.09.2023 16:18
Запити/Пояснення
Номер:
7f1fc2e1a6cf48bd857f9f91bc33bd57
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
08.08.2023 15:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.08.2023 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d9d7adb986264b1abd5d6463cebc7055
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
16.08.2023 17:59
Опис:
У відповідь на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо моніторингу закупівлі «Послуги оренди звукового та світлового обладнання для проведення показу вистав театру КЗ ТВЗК «Київ Модерн-балет» до кінця 2023 року (UA-2023-03-01-007777-a), КЗ ТВЗК «Київ Модерн-балет» надає наступні пояснення через електронну систему закупівель.
Якісні та кількісні характеристики закупівлі послуг оренди звукового та світлового обладнання для проведення показу вистав театру визначені на підставі потреб, уповноважена особа (на теперішний час звільнена за угодою сторін) визначила відповідно до потреб відповідальних за проведення вистав осіб(завідувача художньо-постановочною частиною, художника по світлу та звукорежисера).
Орієнтовна ціна закупівлі визначена на підставі інформації попередніх договорів оренди звукового та світлового обладання з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), зокрема використовуючи метод «Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель».
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на офіційному інтернет-порталі «Київаудит» https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/6EB056EE21A2ED8BC225896500497541?EditDocumen