• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

М"ясо телятини заморожене, м"ясо свинини заморожене, філе птиці заморожене

Завершена

593 140.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 965.70 UAH
Номер: ce7f1a206ef3436795b14e13af6748a6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-03-28-000054
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.03.2023 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 28.03.2023 15:45 - 19.04.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 28.03.2023 № 13-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. В.о. начальника Валерій ДЗЮБЛЮК Додаток до наказу від 28.03.2023 № 13-з Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 05. UA-2023-03-01-004372-a 01.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Волинець М.С. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницький
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 38) 265-73-60, m.s.volynets@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання внесення змін до тендерної документації встановлено порушення вимог пункту 51 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано Наказу №680 щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами (Додаток 1 - 2). За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує: - щодо порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей - здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів України та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень; - щодо порушення вимог пункту 51 Особливостей та Наказу №680 - врахувати виявлені порушення та дотримуватись вимог пункту 51 Особливостей щодо дотримання порядку оприлюднення інформації щодо закупівлі, Наказу №680 під час завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 квітня 2023 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Ізяславського навчально-реабілітаційного центру Хмельницької обласної ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 28.02.2023 № 11 (із змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію фізичної особи – підприємця Данішевського Василя Миколайовича (далі – ФОП Данішевський В.М.), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця від 15.03.2023 № 12, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 15.03.2023, договір від 23.03.2023 №50 (далі – договір), пояснення та документи від 31.03.2023, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель. Моніторингом встановлено, що пункт 3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації не відповідає вимогам абзацу 3, 7 підпункту 1, абзацу 2 підпункту 2, абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Особливостей. Крім того, пунктом 51 Особливостей встановлено, що зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Так, Замовником внесено зміни до тендерної документації, які відображено в електронній системі закупівель 02.03.2023 року об 11:13 та о 16:23. Проте, Замовник в окремому документі не оприлюднив перелік змін до тендерної документації, чим порушив вимоги пункту 51 Особливостей. За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до пункту 1 додатку 1 тендерної документації Замовника учасники в складі пропозиції документально підтверджують досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Зокрема наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами: довідка (у довільній формі) про наявність аналогічних договорів, сканкопiєю(ями) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці. Під аналогічним договором слід розуміти повністю виконаний (Учасник надає видаткову накладну) договір, предмет якого відповідає предмету закупівлі. Так, учасником ФОП Данішевським В.М. на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору завантажено довідку від 06.03.2023 №54 (файл «18 Довідка про аналог. договори.pdf») про аналогічні договори, укладені з відділом освіти Баранівської міської ради (файл «70 Аналог дог.Барановськаf.pdf») та Славутською гімназією №4 Славутської міської ради (файл «71 Аналогічний договір №21 (яловичина).pdf»). На підтвердження вимог пункту 1 додатку 1 тендерної документації учасником надано копію аналогічного договору №21 від 02.03.2021 зі Славутською гімназією №4 Славутської міської ради, ціна якого становить 114 750,0 гривень. При цьому, Учасником в складі тендерної пропозиції (файл «73 Накладні до аналогічного договору.pdf») надано 4 видаткові накладні на загальну суму 14 519,00 грн., що не підтверджує повного виконання договору відповідно до встановленої вимоги. Крім того, відповідно до даних електронної системи закупівель (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-03-000699-b) до договору №21 від 02.03.2021 зі Славутською гімназією №4 Славутської міської ради, поданого як аналогічного за предметом закупівлі на підтвердження кваліфікаційних вимог, вносилися зміни (додаткова угода № 1 від 15.04.2021, додаткова угода №2 від 21.12.2021, додаткова угода №3 від 28.12.2021). При цьому, зазначені додаткові угоди не надані в складі тендерної пропозиції на підтвердження повного виконання аналогічного договору, предмет якого відповідає предмету закупівлі. Отже, в порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП Данішевського В.М., як таку що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, натомість згідно протоколу від 15.03.2023 року №12 визнав переможцем та уклав з ним Договір. Моніторингом встановлено, що Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» від 13.04.2016 № 680 (далі – Наказ №680) щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків (Додаток 1-2) до тендерної документації окремими файлами.
Період усунення порушень: 04.04.2023 16:49 - 19.04.2023 00:00
Дата публікації висновку: 04.04.2023 16:49

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порущення усунуто шляхом розірвання договору №50 від 23.03.2023 року (додаткова угода №1 від 07.04.2023 року)
Дата публікації звіту: 10.04.2023 09:53

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом розірвання договору №50 від 23.03.2023 року (додаткова угода №1 від 07.04.2023 року) та опубліковано звіт про виконання договору
Дата публікації: 12.04.2023 10:31

Запити/Пояснення