-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт приміщення комунального закладу "Центр комплексної реабілітації дітей з інвалідністю "Добродія Калуська" на вул.Пушкіна,9А в м.Калуш Івано-Франківської області»
Завершена
1 852 657.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 526.57 UAH
мін. крок: 1% або 18 526.57 UAH
Номер:
d987e165ac654adc96063febbd4be904
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-20-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.03.2023 00:00
Період моніторингу:
20.03.2023 10:59 - 11.04.2023 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.03.2023 №13-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 20.03.2023 №13-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2023-03-01-001683-a 01.03.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178 встановлено порушення вимог пунктів 2 та 17 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178.
За результатами аналізу питання відповідності умов договору вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 17 Постанови №1178.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Мойсей Олександра Тарасовича, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, із врахуванням пояснень Замовника від 23.03.2023 та від 27.03.2023 – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом приведення умов Договору у відповідність до норм Цивільного та Господарського кодексу та заходи, направлені на недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пунктів 2 і 17 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178 при складанні тендерної документації, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 03 квітня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Постанова №1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності умов договору вимогам законодавства.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління будівництва та розвитку інфраструктури Калуської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Мойсей Олександра Тарасовича, вимогу про усунення невідповідностей, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 15.03.2023 №4, повідомлення про намір укласти договір від 15.03.2023, договір підряду від 27.03.2023 №2, пояснення Замовника від 23.03.2023 та від 27.03.2023.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення пункту 17 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178 в ТД Замовника не зазначено такі відомості як посада посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками. Слід зазначити, що згідно пункту 35 частини першої статті 1 Закону уповноважена особа (особи) - службова (посадова) чи інша особа, яка є працівником замовника і визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель згідно з цим Законом на підставі власного розпорядчого рішення замовника або трудового договору (контракту). Крім того, у Національному класифікаторі України «Класифікатор професій ДК 003:2010», затвердженому наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 28.07.2010 №327 із змінами, така посада як «уповноважена особа» відсутня.
На порушення абзацу другого пункту 2 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178 в ТД Замовника не зазначено умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 Закону для об’єднання учасників.
Також, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що між Замовником та переможцем Фізичною особою-підприємцем Мойсей Олександром Тарасовичем укладено Договір, який не відповідає нормам Цивільного кодексу України, що є порушенням вимог пункту 17 Постанови №1178. Зокрема, відповідно до пункту 16.1 Договору «Підрядник гарантує якість закінчених робіт. Гарантійний строк якості закінчених робіт та експлуатації об’єкта становить – 3 (три) роки».
Слід зазначити, що відповідно до пункту 1.1 Договору предметом договору є виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщення комунального закладу "Центр комплексної реабілітації дітей з інвалідністю "Добродія Калуська" на вул. Пушкіна, 9А в м. Калуш Івано-Франківської області».
Статтею 875 Цивільного кодексу України визначено, що договір будівельного підряду укладається на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель (зокрема житлових будинків), споруд, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов'язаних з місцезнаходженням об'єкта. Виходячи з вищенаведеного, гарантії якості у договорі будівельного підряду регламентуються статтею 884 Цивільного кодексу України, якою встановлено, що Підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Період усунення порушень:
03.04.2023 12:29 - 18.04.2023 00:00
Дата публікації висновку:
03.04.2023 12:29
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-03-01-001683-a від 03.04.2023р. по предмету «Капітальний ремонт приміщення комунального закладу "Центр комплексної реабілітації дітей з інвалідністю "Добродія Калуська" на вул.Пушкіна,9А в м.Калуш Івано-Франківської області», повідомляємо наступне:
- Щодо приведення умов Договору у відповідність до норм Цивільного та Господарського кодексу: 05.04.2023р. укладено додаткову угоду №1 до договору підряду № 2 від 27.03.2023р. по об’єкту «Капітальний ремонт приміщення комунального закладу "Центр комплексної реабілітації дітей з інвалідністю "Добродія Калуська" на вул.Пушкіна,9А в м.Калуш Івано-Франківської області» де внесено зміни в пункт 16.1. Договору в частині гарантійних строків, (додаткова угода додається).
- Щодо виявлених порушень законодавства в частині складання тендерної документації, уповноважена особа Управління будівництва та розвитку інфраструктури Калуської міської ради прийняла до відома зауваження та зобов’язується не допускати аналогічних помилок в подальших процедурах закупівель.
Дата публікації звіту:
05.04.2023 09:21
Запити/Пояснення
Номер:
f54b1030d0f34193924462704d5500a1
Назва:
Запит замовнику про надання пояснень
Дата опублікування:
22.03.2023 10:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.03.2023 01:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт приміщення комунального закладу "Центр комплексної реабілітації дітей з інвалідністю "Добродія Калуська" на вул.Пушкіна,9А в м.Калуш Івано-Франківської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-01-001683-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
3133968bdaea473eac999ebc48692b68
Назва:
відповідь на запит від 22.03.2023р.
Дата опублікування:
23.03.2023 11:43
Опис:
Відповідно до Вашого запиту від 22.03.2023р. Управління будівництва та розвитку інфраструктури Калуської міської ради повідомляємо наступне.
Розмір бюджетного призначення щодо закупівлі по предмету «Капітальний ремонт приміщення комунального закладу "Центр комплексної реабілітації дітей з інвалідністю "Добродія Калуська" на вул.Пушкіна,9А в м.Калуш Івано-Франківської області», визначений відповідно до Рішення сесії Калуської міської ради від 26.01.2023р. №1878 «Про внесення змін до бюджету Калуської міської територіальної громади на 2023рік».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі по вищевказаному об’єкту визначено на підставі проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу розгляду проектної документації.
Визначення очікуваної вартості по об’єкту будівництва було здійснено Замовником відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі»(із змінами), з урахуванням чинних кошторисних норм України, які затверджені наказом «Міністерства розвитку громад та територій України від 31.12.2021р. №374, наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», та зведеного кошторисного розрахунку на об’єкт будівництва відповідно до розробленої та затвердженої проєктно-кошторисної документації з врахуванням позитивного експертного звіту щодо розгляду проектної документації від 29.11.2022р. № 09-006-22.
Разом по зведеному кошторисному розрахунку (без ПДВ): 1 668 180,00грн. – глава 10 (утримання служби замовника та інжинірингові послуги) – 37 025,00грн. – глава 12 (проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд) – 48 120,00грн. – (кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва) -
39 154,00грн. + (ПДВ 20%) - 308 776,20грн. = 1 852 657,20 грн. з ПДВ.
1 668 180,00грн - 37 025,00грн - 48 120,00грн. - 39 154,00грн. +308 776,20грн. = 1 852 657,20 грн. з ПДВ.
Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: є сайт Калуської міської ради: https://kalushcity.gov.ua/publicinfo/upravlinnya-budivnictva-ta-rozvitku-infrastrukturi72
Номер:
ac57d05b41cd478ab370472baf63e3a8
Назва:
Запит замовнику про надання пояснень
Дата опублікування:
24.03.2023 10:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.03.2023 01:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт приміщення комунального закладу "Центр комплексної реабілітації дітей з інвалідністю "Добродія Калуська" на вул.Пушкіна,9А в м.Калуш Івано-Франківської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-01-001683-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Мойсея Олександра Тарасовича те, що у наданих ним Відомості обсягів робіт та Локальному кошторисі на будівельні роботи №02-01-01 відсутні позиції, які передбачені у технічній специфікації Замовника, а саме:
- Заповнення віконних прорізів готовими блоками площею до 2 м2 з
металопластику в кам'яних стінах житлових і громадських будівель;
- Цегла керамічна одинарна повнотіла, розміри 250х120х65 мм, марка М200;
- Ізоляцiя для труб-цилiндри діам.18мм товщиною 6мм С-16;
- Ізоляцiя для труб-цилiндри діам.22мм товщиною 6мм С-22;
- Плити теплоiзоляцiйнi iз мiнеральної вати на синтетичному зв'язувальному, марка М75?
2. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Мойсея Олександра Тарасовича те, що у наданих ним Відомості обсягів робіт та Локальному кошторисі на будівельні роботи №02-01-01 змінено позиції, які передбачені у технічній специфікації Замовника, а саме:
- Замовником передбачено К=0,4 (Демонтаж) трубопроводів опалення зі сталевих водогазопровідних неоцинкованих труб діаметром 15 мм в обсязі 0,16/100м, тоді як учасник передбачив обсяг 0,15/100м;
- Замовником передбачено Коліно 90 PPSU 20 у кількості 28 штук, тоді як учасник передбачив кількість 8 штук;
- Замовником передбачено Коліно 90 PPSU 25 у кількості 10 штук, тоді як учасник передбачив кількість 8 штук;
- Замовником передбачено Дюбелі фасадний 180 у кількості 1018 штук, тоді як учасник передбачив кількість 1080 штук;
- Замовником передбачено Декоративна суміш Короїд у кількості 340,2 кг, тоді як учасник передбачив кількість 340 кг?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
893072d6a58e411ba241c7e8b56a86b0
Назва:
Відповідь на запит від 24.03.2023р.
Дата опублікування:
27.03.2023 11:35
Опис:
Відповідно до Вашого запиту від 24.03.2023р. Управління будівництва та розвитку інфраструктури Калуської міської ради повідомляємо наступне.
Згідно пункту 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022, (із змінами) встановлено, що Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до цих особливостей (далі - найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція), щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
Відповідно до вимог Тендерної документації на закупівлю робіт по предмету закупівлі «Капітальний ремонт приміщення комунального закладу "Центр комплексної реабілітації дітей з інвалідністю "Добродія Калуська" на вул.Пушкіна,9А в м.Калуш Івано-Франківської області» не передбачено надання таких документів як: договірної ціни, розрахунку машин, розрахунку загальновиробничих витрат, пояснювальної записки, зведеного кошторисного розрахунку, локального кошторису, дефектного акту, відомості ресурсів, обсягів робіт.
Таким чином, у Замовника відсутній обов’язок перевіряти документи в Учасника, які непередбачені Тендерною документацією.
Крім того, Тендерною документацією вимагалось надання гарантійного листа щодо відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам за предметом закупівлі, що визначені Замовником у Додатку № 3 до тендерної документації, (підпункт 6.1. пункту 6 тендерної документації), про що учасник надав такий лист гарантію від 08.03.2023 №52.
Враховуючи наведене, Замовник при розгляді тендерної пропозиції ФОП Майсея Олександра Тарасовича не враховував та не здійснював перевірку документів, а саме: відомості обсягів робіт та локального кошторису на будівельні роботи №02-01-01, оскільки Тендерною документацією не було передбачено вимоги надання таких документів.