• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Лот №1 - Смужки діагностичні. Лот №2 - Тест картриджі та ін.. Лот №3 - Сироватка, діагностичні набори та ін.. Лот №4 - Тест смужки, набори та ін.. Лот №5 - Експрес тести, реактиви

ДК 021:2015: 33690000-3 - Лікарські засоби різні (Лот №1 - Смужки діагностичні. Лот №2 - Тест картриджі та ін.. Лот №3 - Сироватка, діагностичні набори та ін.. Лот №4 - Тест смужки, набори та ін.. Лот №5 - Експрес тести, реактиви). Процедура закупівлі – відкриті торги на 2023 рік, у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстових документів з файлів, що містить тендерну документацію з додатками, яка містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідають загальноприйнятим державним стандартам та нормативам стосовно предмету закупівлі і розміщені в оголошені про проведення закупівлі зокрема у файлі з обґрунтуванням.

Завершена

3 602 139.95 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 49.77 UAH
Номер: 3f6b2373c7bc434a8f995d89dcd21d2d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-03-21-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.03.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 21.03.2023 10:14 - 12.04.2023 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 21.03.2023 № 16-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області 21.03.2023 № 16-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-03-01-000420-a, 01.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 47) 263-16-14, gusachenko0@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення пунктів 28, 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, надалі не допускати такі порушення, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: Комунальне некомерційне підприємство «Смілянська міська лікарня» Смілянської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 01.03.2023 № 2; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Родзь Назар Яремович по Лоту № 1 (далі – ФОП Родзь Н.Я.); тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЛАБВІТА» по Лоту № 2 (далі – ТОВ «ЛАБВІТА»); тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Ярмоленка Андрія Борисовича по Лоту № 3 (далі – ФОП Ярмоленко А.Б.); тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «НВП Філісіт-Діагностика» по Лоту № 4 (далі – ТОВ «НВП Філісіт-Діагностика»); тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ХЛР» по Лоту № 5 (далі – ТОВ «ХЛР»); протокольне рішення уповноваженої особи від 13.03.2023 № 4 (Лот №1); протокольне рішення уповноваженої особи від 13.03.2023 № 5 (Лот №2); протокольне рішення уповноваженої особи від 13.03.2023 № 6 (Лот №3); протокольне рішення уповноваженої особи від 13.03.2023 № 7 (Лот №4); протокольне рішення уповноваженої особи від 13.03.2023 № 8 (Лот №5); повідомлення про намір укласти договір (Лот №№ 1, 2, 3, 4, 5); документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Особливостей, надані переможцями відкритих торгів з особливостями ФОП Родзь Н.Я. (Лот № 1), ТОВ «ЛАБВІТА» (Лот № 2); ФОП Ярмоленко А.Б. (Лот № 3), ТОВ «НВП Філісіт-Діагностика» (Лот № 4), ТОВ «ХЛР» (Лот № 5) у спосіб, визначений тендерною документацією; пояснення Замовника, отримане 24.03.2023 в електронній системі закупівель; договір від 21.03.2023 № 159 з додатком (Лот № 1); договір від 21.03.2023 № 160 з додатком (Лот № 2); договір від 21.03.2023 № 12/23/161 з додатком (Лот № 3); договір від 21.03.2023 № 162 з додатком (Лот № 4); договір від 21.03.2023 № 163 з додатком (Лот № 5). Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що на порушення пункту 28 Особливостей тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 01.03.2023 № 2, складена не у відповідності із вимогами закону та Особливостей. Зокрема, пункт 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника не відповідає вимогам пункту 44 Особливостей із змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 17.02.2023 № 157 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178», які набрали чинність 25.02.2023.
Період усунення порушень: 06.04.2023 13:48 - 21.04.2023 00:00
Дата публікації висновку: 06.04.2023 13:48

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про вжиття заходів щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель за результатами здійснення моніторингу закупівлі UA-M-2023-03-21-000019 ● 3f6b2373c7bc434a8f995d89dcd21d2d Північного офісу Держаудитслужби, викладено в сканованому документі, що завантажено до електронної системи закупівель
Дата публікації звіту: 10.04.2023 13:13

Запити/Пояснення