-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Агрохімічна продукція (гербіциди, фунгіциди інсектициди, акарициди, родентициди, протруйники, олива, прилипачі, регулятори та стимулятори росту, мікродобрива), код за ДК 021:2015 – 24450000-3 Агрохімічна продукція
Торги не відбулися
2 998 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 29 980.00 UAH
мін. крок: 1% або 29 980.00 UAH
Номер:
e50afbb60bcd497ca5580e63de96d8a2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-14-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.03.2023 00:00
Період моніторингу:
14.03.2023 13:10 - 05.04.2023 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.03.2023 №23-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 14.03.2023 №23-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
12. UA-2023-02-28-009789-a 28.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178 встановлено порушення вимог абзацу 3 пункту 39, абзаців 3 та 7 підпункту 1, підпункту 2 та абзацу 3 підпункту 3 пункту 41, підпунктів 3, 6, 12 та абзаців 14 та 15 пункту 44 Постанови №1178.
За результатами аналізу питання щодо дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзаців 2 та 5 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Іллінецького аграрного фахового коледжу (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 28 лютого 2023 року №25), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «Поділляагрозахист», рішення уповноваженої особи про визначення переможця від 13 березня 2023 року №34, повідомлення про намір укласти договір, рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції учасника від 16 березня 2023 року №38, та пояснення від 16 березня 2023 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу закупівлі установлено, що тендерна документація Замовника складена не у відповідності із вимогами Постанови №1178.
Так, в пункті 2 та підпунктах 1, 2 та 3 пункту 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що:
- у разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі, чим не дотримано вимогу абзацу 3 пункту 39 Постанови №1178;
- замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою — підприємцем) – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації / Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»), чим не дотримано вимоги абзаців 3 та 7 підпункту 1 пункту 41 Постанови №1178;
- замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), ніж мова (мови), що передбачена тендерною документацією, чим не дотримано вимоги підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178;
- замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Особливостей, чим не дотримано вимоги абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Постанови №1178.
Крім того, моніторингом установлено, що в додатку 2 тендерної документації зазначено, що:
- переможець у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надає замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Законі, чим не дотримано вимоги абзацу 15 пункту 44 Постанови №1178;
- переможець процедури закупівлі повинен надати витяг або довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення та повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» на службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі та яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважену на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), чим не дотримано вимоги підпунктів 3, 6, 12 пункту 44 Постанови №1178.
Також установлено, що відповідно до вимоги пункту 4 додатку 3 тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що у складі тендерної пропозиції учасник надає сертифікати якості (паспорту) продукції, видані виробником, що підтверджують відповідність ДСТУ на товари, які запропоновані учасником.
Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Поділляагрозахист», якого обрано переможцем, відсутні сертифікати якості (паспорту) продукції, видані виробником, що підтверджують відповідність ДСТУ на гербіциди (унісулам, дисулам, гренадер, геліос, геліос екстра, сульфоніл, ореол максі, промекс, клодекс про, толазин, регістан ультра), фунгіциди (карбезим, флутривін, маестро, фунгісил, полігард максі, цимоксил, азоксин), інсектициди (тіаклотрин М, атрікс, асистент, канонір дуо, фосорган дуо, еміприд), акарициди (піризокс), протруйники, оливи, прилипачі (агро ПАВ екстра, кватрофорс, канонір ультра, тіатрин, протіпен), регулятори та стимулятори росту (тардер, трінекс), мікродобрива (добродій ОМД, добродій цинк мідь, добродій калій актив, добродій бор, добродій молібден, добродій комфорт, добродій протект мікро), чим порушено вимоги пункту 4 додатку 3 тендерної документації.
Окрім цього, відповідно до додатку 1 «Кваліфікаційні критерії» тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що учасник у складі тендерної пропозиції надає документи, що підтверджують право власності або інші документи, які підтверджують право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначених у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника.
Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Поділляагрозахист» відсутні документи, що підтверджують право власності або інші документи, які підтверджують право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій зазначених у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника від 01 березня 2023 року №1, а саме: на комп’ютер BRAIN MS H310M i5 9400, монітор Dell S2419H (210-APCT), комплект Logitech Desktop MK120 (920-002561), мережевий фільтр живлення PATRON, ноутбук DELL Inspiron 3593 (I3558S2NIL-75S), мишку Dell WM126, чим порушено вимоги додатку 1 «Кваліфікаційні критерії» тендерної документації.
Відповідно до абзаців 2 та 5 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей та невідповідності вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону.
Однак, на порушення абзаців 2 та 5 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Поділляагрозахист» із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у зв’язку з невідповідностю умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 Постанови №1178 та невідповідностю вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону, а опублікував повідомлення про намір укласти договір.
Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, Замовником 16 березня 2023 року (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16 березня 2023 року №38) відхилено тендерну пропозицію учасника.
Період усунення порушень:
23.03.2023 15:28 - 07.04.2023 01:00
Дата публікації висновку:
23.03.2023 15:28
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення вимог абзаців 2 та 5 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178 під час розгляду тендерної пропозиції Учасника усунуто, шляхом відхилення його пропозиції. Порушення вимог абзацу 3 пункту 39, абзаців 3 та 7 підпункту 1, підпункту 2 та абзацу 3 підпункту 3 пункту 41, підпунктів 3, 6, 12 та абзаців 14 та 15 пункту 44 Постанови №1178 при складанні тендерної документації враховані у наступних оприлюлднених закупівлях та не будуть допущені в майбутньому.
Згідно п. 48.Особливостей відкриті торги автоматично відмінені електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з цими особливостями. Порушення замовником усунуті.
Дата публікації звіту:
24.03.2023 13:11
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Порушення усунуті
Дата публікації:
24.03.2023 13:58
Запити/Пояснення
Номер:
1896bcaeb15446c7bf1b95c39ebdcf78
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
14.03.2023 16:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі агрохімічної продукції (гербіциди, фунгіциди інсектициди, акарициди, родентициди, протруйники, олива, прилипачі, регулятори та стимулятори росту, мікродобрива) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-28-009789-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. З яких підстав тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи від 28 лютого 2023 року №25, складена не у відповідності до вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 №1178 із урахуванням змін від 17 лютого 2023 року №157 (далі – Постанова №1178), а саме: пункту 41 (абзаців 3 та 7 підпункту 1; абзаців 2 та 3 підпункту 2; абзац 3 підпункту 3), пункту 44 (підпунктів 3, 6, 12 та абзаців 14 та 15), пункту 39 (абзацу 3), пункту 19 (підпункт 4)?
3. Яким чином учасником ТОВ «Поділляагрозахист» виконано вимоги замовника у частині надання сертифікату якості (паспорту) продукції, виданого виробником, що підтверджує відповідність ДСТУ на гербіциди (унісулам, дисулам, гренадер, геліос, геліос екстра, сульфоніл, ореол максі, промекс, клодекс про, толазин, регістан ультра), фунгіциди (карбезим, флутривін, маестро, фунгісил, полігард максі, цимоксил, азоксин), інсектициди (тіаклотрин М, атрікс, асистент, канонір дуо, фосорган дуо, еміприд), акарициди (піризокс), протруйники, оливи, прилипачі (агро ПАВ екстра, кватрофорс, канонір ультра, тіатрин, протіпен), регулятори та стимулятори росту (тардер, трінекс), мікродобрива (добродій ОМД, добродій цинк мідь, добродій калій актив, добродій бор, добродій молібден, добродій комфорт, добродій протект мікро) (пункту 4 додатку 3 тендерної документації)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e27fba683f6f4173b710063652fe7d3e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
16.03.2023 16:48
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі агрохімічної продукції (гербіциди, фунгіциди інсектициди, акарициди, родентициди, протруйники, олива, прилипачі, регулятори та стимулятори росту, мікродобрива) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-28-009789-a) надаємо пояснення з питань, поставлених Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 14.03.2023 о 16:19.
1. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість: очікувану вартість предмету закупівлі: Агрохімічна продукція (гербіциди, фунгіциди інсектициди, акарициди, родентициди,протруйники, олива, прилипачі, регулятори та стимулятори росту, мікродобрива), код за ДК 021:2015 – 24450000-3 Агрохімічна продукція визначено з урахуванням «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмету закупівлі» затвердженої Наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, шляхом використання методу «порівняння ринкових цін» (товарів з технічними та якісними характеристиками що відповідають предмету закупівлі) та застосування очікуваного індексу інфляції в 2023 році. Розмір бюджетного призначення зі спеціального фонду бюджету коледжу (власні надходження від господарської діяльності) сформований з урахуванням наявної потреби в закупівлі даного виду товару та становить 2998000,00 (два мільйони дев’ятсот дев’яносто вісім тисяч грн. 00 коп.) гривень з ПДВ. Також надаємо посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://iafk.vn.ua/pro-koledzh/derzhavni-zakupivli
2. Тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи від 28 лютого 2023 року №25, складена не у відповідності до вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 №1178 із урахуванням змін від 17 лютого 2023 року №157 (далі – Постанова №1178), з підстав допущення технічної помилки під час складання тендерної документації.
Зміни до Постанови №1178, а саме: пункту 41 (абзаців 3 та 7 підпункту 1; абзаців 2 та 3 підпункту 2; абзац 3 підпункту 3), пункту 44 (підпунктів 3, 6, 12 та абзаців 14 та 15), пункту 39 (абзацу 3), пункту 19 (підпункт 4) враховані уповноваженою особою, тендерна документація відредагована, та буде відповідати законодавчим нормам при створенні нової закупівлі аналогічного предмету закупівлі.
3. Учасником ТОВ «Поділляагрозахист» не виконано вимоги замовника у частині надання сертифікату якості (паспорту) продукції, виданого виробником, відповідно пункту 4 Додатку і 3 тендерної документації, що підтверджувало б відповідність ДСТУ на гербіциди (унісулам, дисулам, гренадер, геліос, геліос екстра, сульфоніл, ореол максі, промекс, клодекс про, толазин, регістан ультра), фунгіциди (карбезим, флутривін, маестро, фунгісил, полігард максі, цимоксил, азоксин), інсектициди (тіаклотрин М, атрікс, асистент, канонір дуо, фосорган дуо, еміприд), акарициди (піризокс), протруйники, оливи, прилипачі (агро ПАВ екстра, квагрофорс, канонір ультра, тіатрин, протіпен), регулятори та стимулятори росту (тардер, трінекс), мікродобрива (добродій ОМД, добродій цинк мідь, добродій калій актив, добродій бор, добродій молібден, добродій комфорт, добродій гіротект мікро), а натомість надано сертифікати якості, видані компаніями дистриб'юторами відповідного виду товарів. Однак його було визнано переможцем через відсутність інших учасників та через те, що постачання Агрохімічної продукції було вкрай важливим для забезпечення вчасного внесення згідно технологічних карт при здійсненні сільськогосподарського виробництва у період весняно-польових робіт 2023 року. Затягування закупівлі в часі після відхилення даного постачальника та, за попереднім досвідом, щорічне сезонне здорожчання засобів захисту рослин (Агрохімічної продукції) призвело б до значних збитків у виробничій діяльності коледжу, що в майбутньому створило б ще більші перевитрати бюджетних коштів (власних надходжень від виробничої діяльності), які спрямовуються на придбання Агрохімічної продукції. У зв’язку з виявленим порушенням законодавства, пропозицію ТОВ «Поділляагрозахист» повернуто на кваліфікацію, та після вивчення поданих документів – відхилено (протокол №38 від 16.03.2023 – завантажений у даній заакупівлі). Після закінчення строку оскарження рішення Замовника (22 березня 2023 року, відкриті торги автоматично будуть відмінені електронною системою закупівель.