• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Вершкове масло. ДК 021-2015:15530000-2 - Вершкове масло для потреб Комунальної установи Сумської обласної ради Лебединський психоневрологічний інтернат

Закупівля здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку або засвідчений уповноваженою особою учасника. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою

Завершена

435 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 350.00 UAH
Номер: 13eb8540ac6c45fba31d8f8ed60eeb1a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-04-10-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.04.2023 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 10.04.2023 12:23 - 02.05.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 07.04.2023 № 95 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 5 UA-2023-02-28-009428-a 28.02.2023 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, morhachova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця ФОП Новіков В.В. установлено порушення вимог пункту 18 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ФОП Новіков В. В., своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушення шляхом приведення умов укладеного договору у відповідності до умов тендерної пропозиції переможця торгів, забезпечити недопущення виявлених порушень в подальшому і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 квітня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунальної установи «Сумський обласний фонд підтримки підприємництва» Сумської обласної ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи № 625 від 28.02.2023, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 08.03.2023, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Новіков Віктор Васильович (далі –ФОП Новіков В. В.), повідомлення про намір укласти договір від 22.03.2023, договір від 04.04.2023 № 35 (далі — Договір) на суму 435 000,00 грн (без ПДВ), додаткову угоду № 1 від 04.04.2023 до Договору, пояснення Замовника, надане 24.04.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. За результатами моніторингу установлено, що Замовник у пункті 1 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначив, що єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є «ціна» та до оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг. Крім того, Замовник у пункті 1 розділу 5 тендерної документації зазначив, що не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена Замовником в оголошенні про відкриті торги. За результатами здійснення моніторингу зазначеної процедури закупівлі установлено, що відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів за номером UA-2023-02-28-009428-a, оприлюдненого в електронній системі закупівель 28.02.2023, Замовник визначив очікувану вартість предмета закупівлі в розмірі 435 000,00 грн з ПДВ. Відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій, оприлюдненого в електронній системі закупівель ціна тендерної пропозиції учасника ФОП Новікова В.В. до початку аукціону та після закінчення аукціону становить 435 000,00 грн з ПДВ. Водночас Замовник в електронній системі закупівель 04.04.2023 оприлюднив укладений з переможцем Договір на закупівлю товарів від 04.04.2023 № 35, в пункті 3.1 розділу 3 якого зазначив «Ціна цього Договору становить: 435 000,00 (чотириста тридцять п’ять тисяч грн. 00 коп.) без ПДВ» Зі змісту оприлюдненого в електронній системі закупівель договору на закупівлю товарів від 04.04.2023 № 35 не вбачається тотожність умов договору умовам тендерної пропозиції ФОП Новікова Д.В. за результатами електронного аукціону. Пунктом 18 Особливостей передбачено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів за результатами електронного аукціону в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки. Таким чином, Замовник на порушення вимог пункту 18 Особливостей уклав Договір з переможцем торгів ФОП Новіков В.В. на загальну суму 435 000,00 (без ПДВ), умови якого відрізнятися від змісту тендерної пропозиції цього учасника. Відповідно до підпункту 2 пункту 21 Особливостей договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення його з порушенням вимог пункту 18 Особливостей.
Період усунення порушень: 03.05.2023 17:54 - 18.05.2023 00:00
Дата публікації висновку: 03.05.2023 17:54

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: здійснили заходи щодо усунення порушення шляхом приведення умов укладеного договору у відповідності до умов тендерної пропозиції переможця торгів
Дата публікації звіту: 10.05.2023 16:43

Запити/Пояснення