-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Програмна продукція: примірники програмного забезпечення VMware
Завершена
3 496 080.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 34 960.80 UAH
мін. крок: 1% або 34 960.80 UAH
Номер:
a6cf7e4b2fac467697daf3097749fa57
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-19-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.06.2023 00:00
Період моніторингу:
19.06.2023 12:57 - 11.07.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.06.2023 №32-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 21.04.2023 №003100-18/4590-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Виконувач обов’язків начальника Людмила ДУБИНКА
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 19.06.2023 №32-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 13 UA-2023-02-28-009415-a 28.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям (в редакції від 25.02.2023), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 липня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції 25.02.2023 (далі – Особливості (в редакції від 25.02.2023)), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Фонду гарантування вкладів фізичних осіб (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 28.02.2023 (протокол № 064/23), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 09.03.2023, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Віннком Україна», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 13.03.2023 № 074/23, повідомлення про намір укласти договір від 13.03.2023, договір від 30.03.2023 № UA 05/23, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 22.06.2023 року.
Період усунення порушень:
03.07.2023 16:49 - 07.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
03.07.2023 16:49
Запити/Пояснення
Номер:
30ee40be9e34414e9be98a45768fe505
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
19.06.2023 13:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Програмна продукція: примірники програмного забезпечення VMware» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-28-009415-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
3596962f6dc649f290b67f91cd9a4908
Назва:
надання пояснень
Дата опублікування:
22.06.2023 17:43
Опис:
1. Фонд гарантування вкладів фізичних осіб (далі – Фонд) не є розпорядником бюджетних коштів, отриманих відповідно до бюджетних призначень та здійснює витрати відповідно до кошторису витрат Фонду, затвердженого адміністративною радою Фонду, що передбачено Законом України «Про систему гарантування вкладів фізичних осіб».
У 2022 році, Фондом, в результаті проведеної процедури закупівлі придбано блейд-сервери Lenovo, в кількості 4 шт. Для забезпечення роботи блейд-серверів Lenovo та реалізації забезпечення безперервного функціонування програмних комплексів Фонду необхідно здійснити закупівлю 10 (десяти) примірників програмного забезпечення VMware (Customer Purchasing Program T2 VMware vCloud Suite 2019 Standard) з одночасним придбанням технічної підтримки даного програмного забезпечення строком на 1 рік (Basic Support/Subscription for VMware vCloud Suite 2019 Standard for 1 year).
Оскільки, в Фонді реалізовано віртуалізацію серверів на програмному забезпечені виробника VMware, що дозволило мінімізувати такі ризики, як:
- мінімізація або виключення простоїв обладнання;
- прискорена ініціалізація додатків і ресурсів;
- забезпечення безперервності бізнесу та аварійного відновлення;
- спрощене управління центром обробки даних,
тому примірники нового програмного забезпечення для роботи блейд-серверів Lenovo мають бути сумісними з існуючим програмним забезпеченням або розгорнутим на тій самій апаратній обчислювальній платформі, де вже функціонує програмне забезпечення VMware, щоб не викликати «конфліктів» та збоїв в роботі та процесах існуючої інфраструктури замовника.
Кошти для закупівлі пакетів мережевого програмного забезпечення за кодом ДК 021:2015 – 48210000-3, а саме програмної продукції: примірники програмного забезпечення VMware передбачені Кошторисом витрат Фонду на 2022 – 2024 роки.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі, що складає 3 496 080,00 грн., здійснено замовником відповідно до проведеного аналізу цін потенційних постачальників програмного забезпечення, що є предметом закупівлі, з урахуванням комерційної пропозиції, отриманої від сертифікованого партнера компанії VMware.
Таким чином, очікувана вартість закупівлі відповідає затвердженим витратам на придбання програмного забезпечення, що є предметом закупівлі у 2023 році, передбаченим Кошторисом витрат Фонду на 2022-2024 роки.
2. Фонд не є розпорядником бюджетних коштів в розумінні Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», а тому не здійснює оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті.
Згідно частини 3 статті 3 Закону України «Про систему гарантування вкладів фізичних осіб» Фонд, як Замовник є економічно самостійною установою, має самостійний баланс, поточний та інші рахунки в Національному банку України, у тому числі рахунки умовного зберігання (ескроу), а також рахунки в цінних паперах у депозитарних установах - банках України.
Пунктом 3 частини 2 статті 20 цього ж Закону встановлено, що кошти Фонду не включаються до Державного бюджету України, не підлягають вилученню і можуть використовуватися Фондом виключно для забезпечення поточної діяльності Фонду, утримання його апарату, розвитку його матеріально-технічної бази в межах кошторису витрат, затвердженого адміністративною радою Фонду.
3. Також, просимо звернути увагу, що відповідно до умов договору, укладеного за результатом проведення процедури закупівлі UA-2023-02-28-009415-a, строк дії договору закінчився 31.05.2023, а 19.06.2023 в електронній системі закупівель замовником опубліковано звіт про виконання договору про закупівлю.