• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Гідразин-гідрат технічний для ВП РАЕС, ВП ПАЕС

Завершена

4 860 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 300.00 UAH
Номер: 30172a9703244619bc48763b1b0d40b8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-04-27-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.04.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 27.04.2023 18:29 - 19.05.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 27.04.2023 № 114 (дата) м.Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 27.04.2023 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 27.04.2023 № 114 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 20 UA-2023-02-28-008995-a 28.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 211-59-26, Roman.hromyka@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178 встановлено порушення вимог підпункту 1, пункту 41 Постанови №1178. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Спільне українсько-латвійське підприємство «Хімімпекс», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, шляхом недопущення установлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені такі порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 травня 2023 р. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торів, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Постанова №1178), внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" (далі – Замовник) на 2023 рік, тендерна документація, затверджена ДП «НАЕК «Енергоатом» 28.02.2023 р., протокол (витяг) щодо прийняття рішення уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедур закупівель у ДП «НАЕК «Енергоатом» від 30.03.2023 р. №04/34 стосовно визначення переможцем Товариства з обмеженою відповідальністю «Спільне українсько-латвійське підприємство «Хімімпекс», (Код ЄДРПОУ 14345702) та про намір укласти договір поставки від 12.04.2023 р. № 53-129-01-23-02733, що укладений між Замовником та Товариством з обмеженою відповідальністю «Спільне українсько-латвійське підприємство «Хімімпекс», (Код ЄДРПОУ 14345702), (далі – Договір). Пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 04.05.2023 р. (далі – Пояснення). Відповідно до абзацу першого пункту 28 Постанови №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Постанови №1178. Моніторингом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178 встановлено, що тендерна документація складена з порушенням пункту 41 Постанови №1178 (в редакції чинній на дату оприлюднення інформації про закупівлю). Так, абзац 7 підпункту 1, пункту 4 розділу V Тендерної документації, містить підставу для відхилення тендерних пропозицій наступного змісту: «є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою – підприємцем) – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»)». При цьому, абзац 7 підпункту 1, пункту 41 Постанови №1178 (в редакції чинній на дату оприлюднення інформації про закупівлю) передбачена підстава для відхилення тендерних пропозицій наступного змісту: «є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176);».
Період усунення порушень: 18.05.2023 21:07 - 02.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 18.05.2023 21:07

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: 18.05.2023 в електронній системі закупівель оприлюднено висновок Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) про результати моніторингу закупівлі: ДК 021:2015 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Гідразин-гідрат технічний для ВП РАЕС, ВП ПАЕС), URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-28-008995-a, відповідно до якого Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, шляхом недопущення установлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені такі порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. За результатами опрацювання висновку органу державного контролю в сфері публічних закупівель повідомляємо таке. Замовником розглянуто питання щодо дотримання відповідальними особами під час здійснення закупівель товарів, робіт та послуг вимог законодавства України з питань публічних закупівель, зроблені відповідні висновки щодо оцінки роботи відповідальних осіб, які допустили визначені у висновку порушення. Разом з тим повідомляємо, що відповідно до висновку ДАСУ Замовником вирішено питання стосовно вжиття заходів щодо попередження та недопущення встановлених порушень у подальшому шляхом посилення контролю за роботою відповідальних осіб та проходження додаткового навчання з питань публічних закупівель. Оскільки дії Замовника жодним чином не вплинули на подальший перебіг процедури закупівлі, не порушили принципи здійснення публічних закупівель, просимо орган державного фінансового контролю підтвердити факт усунення Замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, та зазначити про це в електронній системі закупівель.
Дата публікації звіту: 24.05.2023 16:15

Запити/Пояснення