• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Робоча станція для оформлення та видачі паспортних документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус, з комплектом обладнання для зняття біометричних даних (параметрів) особи

Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі змінами

Завершена

495 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 475.00 UAH
Номер: e720f8e53f1f470abec44d41b172b267
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-04-18-000092
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.04.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 18.04.2023 22:10 - 10.05.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 18.04.2023 № 101 (дата) м.Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 17.04.2023 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 18.04.2023 № 101 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 12 UA-2023-02-28-008941-a 28.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 834-94-95, ella_1981-1981@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082 та пункту 24 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КЛАНСІСТЕМС» встановлено порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує усунути порушення шляхом розірвання договору та вжиття заходів щодо недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 травня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця тендеру; надання учасником-переможцем документів при укладенні договору; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Солоницівської селищної ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, реєстр пропозицій від 09.03.2023, протокол розкриття тендерних пропозицій від 13.03.2023, протокол Уповноваженої особи від 13.03.2020 № 3/1PC, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «КЛАНСІСТЕМС» (далі – ТОВ «КЛАНСІСТЕМС»), повідомлення про намір укласти договір від 13.03.2023 року, договір про надання послуг від 22.03.2023 № 236 (далі – Договір), пояснення Замовника, які отримані через електронну систему закупівель 27.04.2023 та 03.05.2023 року. Моніторингом повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено, що відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону № 2526-IX від 16.08.2022) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Відповідно до пункту 24 Особливостей №1178 Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. №1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Вимогами пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (далі – Порядок № 1082), визначено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо назви товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, а також коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Моніторингом з питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що в порушення вимог пункту 12 Порядку № 1082, під час розміщення в електронній системі закупівель інформації про предмет закупівлі в окремих полях оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями не зазначено інформацію щодо предмета закупівлі, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.04.2023 щодо вищевказаних порушень, Замовник надав пояснення наступного змісту: «Під час розміщення в електронній системі закупівель інформації про предмет закупівлі, в окремих полях оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями Замовником була зазначена інформація щодо коду предмета закупівлі відповідно до класифікатору ДК 021:2015:30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина). При заповненні поля «Опис окремої частини або частин предмета закупівлі» Замовником вказаний код ДК 021:2015:30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина). Тобто, при оприлюдненні електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів с особливостями у всіх визначених електронною системою закупівель полях код предмета закупівлі відповідно до класифікатору ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» був зазначений.» Крім того, моніторингом розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КЛАНСІСТЕМС» встановлено, що учасник-переможець не в повному обсязі відповідає технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником відповідно до Додатку 3 до Тендерної документації. Так, розділом 7 Тендерної документації визначено, шо Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію та/або документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником відповідно до Додатку 3 до тендерної документації. В Додатку 3 до Тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» (далі – Додаток 3) передбачено, що ця технічна специфікація містить основні вимоги до обладнання робочої станції для оформлення та видачі документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус (далі – паспортні документи), взяття біометричних даних (параметрів) особи, реєстрації/зняття з реєстрації місць проживання/перебування громадян України, іноземців та осіб без громадянства (далі – РС), вимоги до загального програмного забезпечення РС та захищеного носія інформації, що наведені в таблиці. Крім того, в Додатку 3 до Тендерної документації передбачено, що характеристики повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у даній таблиці. Невиконання вимог цього розділу документації у пропозиції Учасника призводить до її відхилення. Усі посилання у технічному завданні на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». У випадку, якщо Учасником буде запропоновано «еквівалент» та обладнання із іншими характеристиками, аніж ті, які передбачені у даному додатку – учасник подає додатково порівняльну характеристику та обґрунтування того, що запропоноване обладнання є кращим. У разі надання еквіваленту, учасник надає порівняльну таблицю із зазначенням конкретної назви, технічних, кількісних, якісних характеристик запропонованого еквіваленту у відповідності до технічних вимог встановлених Додатком 3 до тендерної документації. Обгрунтування посилання в тексті тендерної документації на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмету закупівлі, джерело його походження або виробника: посилання здійснюється з метою забезпечення поставки якісних товарів, робіт, послуг, які за своїми характеристиками не повинні бути гіршими, ніж в вищезазначених посиланнях. Будь-які відхилення допускаються лише в разі погодження на етапі уточнень через відповідні інструменти електронного торгівельного майданчика. На виконання вимог Додатку 3 до Тендерної документації Учасником-переможцем ТОВ «КЛАНСІСТЕМС» була надана Таблиця відповідності від 01.03.2023 № 1В-010323/12 (на фірмовому бланку за підписом директора Заскоки В.О.), де відображається інформація «Технічна вимога Замовника», «Запропоновано Учасником» та «Підтвердження»; та Специфікація Товару від 01.03.2023 № 1В-010323/11 (на фірмовому бланку за підписом директора Заскоки В.О.), де відображається інформація «Назва товару» та «Кількість» Втім, Моніторингом встановлено, що в Таблиці відповідності від 01.03.2023 № 1В-010323/12, яка була надана ТОВ «КЛАНСІСТЕМС» в стовпці «Запропоновано Учасником» зазначена інша інформація про технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі, ніж передбачена вимогами в Додатку 3 до Тендерної документації та без надання обґрунтування того, що запропоноване обладнання є кращим. Також, в стовпці «Технічна вимога Замовника» Таблиці відповідності від 01.03.2023 № 1В-010323/12 зазначена інша інформація ніж передбачена в Додатку 3 до Тендерної документації. Відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178 Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Крім того, п.п.2 п.5 розділу VI. «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій» Тенедерної документації передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Проте, на порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178 Замовником при розгляду Тендерної пропозиції (у т.ч. Таблиці відповідності), яка була надана ТОВ «КЛАНСІСТЕМС», не була відхилена Тендерна пропозиція вказаного Учасника як така, що не відповідає в повному обсязі технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником відповідно до Додатку 3 до Тендерної документації, а визначено його переможцем та укладено з ним договір від 22.03.2023 №236 на суму 495 000,00 гривень. На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 28.04.2023 щодо вищевказаних порушень, Замовник надав пояснення наступного змісту: «…Враховуючи, що Учасником ТОВ «КЛАНСІСТЕМС» було надано Специфікацію від 01.03.2023, в якій чітко відображалося запропоноване обладнання, а в Додатку 3 до Тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» передбачено норму: ЛИШЕУ випадку, якщо Учасником буде запропоновано «еквівалент» та обладнання із іншими характеристиками, аніж ті, які передбачені у даному додатку - надати порівняльну характеристику та обґрунтування - було встановлено що пропозиція відповідає в повному обсязі технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником відповідно до Додатку 3 до Тендерної документації. Тобто, у Замовника не було законних підстав для відхилення тендерної пропозиції вказаного Учасника як таку, що не відповідає в повному обсязі технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.»
Період усунення порушень: 11.05.2023 20:12 - 26.05.2023 00:00
Дата публікації висновку: 11.05.2023 20:12

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до абзацу 2 частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо заперечення на Висновок Північно-східного офісу Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) за результатами моніторингу закупівлі Солоницівської селищної ради (далі – Замовник) за UA-2023-02-28-008941-a код ДК 021:2015: 30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина) (Робоча станція для оформлення та видачі паспортних документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус, з комплектом обладнання для зняття біометричних даних (параметрів) особи)
Дата публікації звіту: 18.05.2023 21:29

Запити/Пояснення