• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Нафта і дистиляти (Бензин А-95 (в талонах) та Дизельне паливо (в талонах))

Згідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р. №1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (зі змінами внесеними КМУ від 17.02.2023 №157)

Завершена

793 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 968.00 UAH
Номер: ce73f448ce604edea3f9517f1f195fe9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-03-28-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.03.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 28.03.2023 15:26 - 19.04.2023 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 28.03.2023 № 104 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 28.03.2023 № 104. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-02-28-006550-a, 28.02.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 24 Особливостей №1178 та пункту 14 Порядку №1082. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 28 Особливостей №1178 та пункту 19 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Мацялка В.В. та визначення його переможцем тендеру встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства про публічні закупівлі щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178, надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, а саме на усунення порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178 шляхом припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договором з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ФОП Мацялка В.В. щодо розірвання договору. Крім того здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушення вимог пункту 24 Особливостей №1178, пункту 14 Порядку №1082 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю, вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 06 квітня 2023 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Кам'янка-Бузької міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-02-28-003469-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ФОП Мацялка Володимира Васильовича (далі – ФОП Мацялко В.В.); протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 10.03.2023 №28; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані переможцем тендеру документи; договір №01/04/029 від 20.03.2023; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону № 2526-IX від 16.08.2022) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Відповідно до пункту 24 Особливостей №1178 замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. №1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Вимогами пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), визначено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо назви товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, а також коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Відповідно до інформації про предмет закупівлі, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначив вид предмету закупівлі: товари, а саме: Бензин А-95 – 2 400 літр в талонах та Дизельне паливо – 13 000 літр в талонах, а також код національного класифікатора України ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти. Водночас, Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 №1749, містить наступні номенклатурні позиції щодо товару, який є предметом досліджуваної закупівлі, зокрема: 09132000-3 «Бензин» та 09134200-9 «Дизельне паливо». Однак, за результатами моніторингу встановлено, що під час розміщення та оприлюднення інформації щодо предмета закупівлі (оголошення про проведення відкритих торгів) Замовником не зазначено в інформації щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, чим порушено вимоги пункту 14 Порядку № 1082. Згідно з пунктом 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. За нормою пункту 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Перелік формальних помилок затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710 (далі – Наказ Мінекономрозвитку №710). Проте, на порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону в частині 1 розділу 3 тендерної документації Замовника наведено формальну помилку, що відсутня в переліку, затвердженому Наказом Мінекономрозвитку №710, а саме: зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника. Умовами тендерної документації (Додаток 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Код ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95 (в талонах) та Дизельне паливо (в талонах)) визначено, що однією з основних вимог є наявність не менше 1 (однієї АЗС) в межах Кам’янка-Бузької територіальної громади та/або АЗС партнерів (для підтвердження надаються документи, що підтверджують законне право володіння, або користування, або можливість відпуску палива із зазначеної АЗС зі зазначенням місця знаходження АЗС та оригінал гарантійного листа від власника АЗС адресований на ім’я Замовника із посиланням на номер оголошення, що стосується даної закупівлі про гарантію відпуску палива на користь Замовника. Отже, учасник повинен надати документи, що підтверджують його законне право володіння, або користування, або можливість відпуску палива із відповідної АЗС зі зазначенням місця знаходження АЗС. Учасником ФОП Мацялком В.В. у складі тендерної пропозиції надано Перелік та розташування (розміщення) стаціонарних АЗС для заправки транспортних засобів Замовника (файл «додаток 2 перелік розташування АЗС.pdf»), у якому зазначено АЗС «ВМ» за адресою Львівська область, м. Кам’янка-Бузька, вул. Федьковича, 72а, а також Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеритсики предмета закупівлі (файл «додаток 3 інформація про технічні та якісні харакеристики.pdf»), у якій учасником вказано, зокрема, що ФОП Мацялко В.В. володіє в межах Кам’янка-Бузької громади та має можливість відпуску палива із зазначеної АЗС, яка знаходиться за адресою вул. Федьковича, 72а, м. Кам’янка-Бузька, Львівського району Львівської області. Однак, проведеним моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасником ФОП Мацялком В.В. не надано документу, що підтверджує законне право володіння ФОП Мацялком В.В. вищевказаною АЗС (за адресою вул. Федьковича, 72а, м. Кам’янка-Бузька, Львівського району Львівської області) або можливість відпуску палива із такої АЗС. Відповідно до вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо вона не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Проте, на порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Мацялка В.В., а визначив його переможцем та уклав з ним договір №01/04/029 від 20.03.2023.
Період усунення порушень: 06.04.2023 15:01 - 21.04.2023 00:00
Дата публікації висновку: 06.04.2023 15:01

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відділ освіти культури туризму молоді та спорту Кам’янка-Бузької міської ради у відповідь на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-28-006550-a повідомляє наступне: Щодо порушення пункту 24 Особливостей №1178 та пункту 14 Порядку 1082: • Відповідно до пункту 3 частини 1 “Порядку визначення предмета закупівлі” затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства №708 від 15.04.2020 р. “Про затвердження порядку закупівлі”: - Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Що було враховано Замовником при визначені предмета закупівлі. Щодо порушення вимог пункту 28 особливостей №1178 та пункту 19 частини другої статті 22 Закону України, Замовником вжито такі заходи: - Для працівника визначеного відповідальним за організацію та проведення процедури закупівлі (уповноваженої особи) проведено роз’яснення положень вищезазначених нормативних актів порушення яких встановлено під час здійснення моніторингу; - Уповноваженою особою детально вивчено та проаналізовано встановлені та зазначені у висновку порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час здійснення процедури закупівлі; - Опрацьовано ряд безкоштовних консультацій з питань публічних закупівель на інформаційному ресурсі (веб-сайті) центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель (Уповноваженого органу); - Переглянуто безкоштовні вебінари-навчання (у цілях економії бюджетних коштів) від провідних експертів у сфері публічних закупівель, зокрема щодо вимог складання тендерної документації, відповідно до Закону. Також і надалі працівник Замовника буде підвищувати та вдосконалювати свій професійний рівень в сфері планування, обгрунтування, організації та проведення публічних закупівель та використання бюджетних коштів. Щодо порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178 до контрагента за договором Мацялка В.В. було надіслано лист №01-32/398 від 12.04.2023 р. та проєкт додаткової угоди №1 щодо розірвання договору № 01/04/029 від 20.03.2023 р. Укладено додаткову угоду №1 від 13.04.2023 р. про розірвання договору № 01/04/029 від 20.03.2023 р. Підтверджуючі документи додаються.
Дата публікації звіту: 13.04.2023 12:20

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Відсутній механізм
  • corruptionAwarded: Так
  • other: Відсутній механізм
Опис: Укладено додаткову угоду №1 від 13.04.2023 про розірвання договору № 01/04/029 від 20.03.2023.
Дата публікації: 15.05.2023 11:52

Запити/Пояснення