-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітального ремонту асфальтного покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздівт (благоустрій населених пунктів) житлової забудови Деснянського району м. Києва
Завершена
8 442 611.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 42 213.05 UAH
мін. крок: 0.5% або 42 213.05 UAH
Номер:
7e5309f26dbc4e9dad7b99dfdd57b586
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-23-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.03.2023 00:00
Період моніторингу:
23.03.2023 11:22 - 14.04.2023 01:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.03.2023 № 71
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-02-28-006357-a 28.02.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 квітня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи, тендерну пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ», повідомлення про намір укласти договір від 09.03.2023, договір від 16.03.2023 № 002373-b, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 24.03.2023.
Період усунення порушень:
18.04.2023 14:54 - 22.04.2023 00:00
Дата публікації висновку:
18.04.2023 14:54
Запити/Пояснення
Номер:
560e7cc27f024f4895d3f31d7d89123d
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
24.03.2023 09:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.03.2023 01:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
f1d875e773ef44b4b6b992e309d71ec4
Назва:
Пояснення на запит від 24-03-2023 на закупівлю за номером ID: UA-2023-02-28-006357-a
Дата опублікування:
24.03.2023 11:07
Опис:
По першому питанню: згідно протоколу щодо прийняття рішень уповноваженої особи №04 від 28.02.2023 року розроблено та затверджено тендерну документацію з урахуванням вимог чинного законодавства. Також, проведено експертизи кошторисної частини проектної документації (дефектний акт), які підтверджені (5) позитивними експертними звітами(№-230222-07/В;230222-06/В;2081/23-44Е3/4742/23-44Е3;230222-05/В;230221-05/В). По другому питанню: сторінки веб-сайтів https://gov.e-tender.ua/planDetails/f2b5c17407c24d698e9ce78b4407345e (план за номером ID: UA-P-2022-12-29-002373-b); https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/EFFFDB7686F286EAC2258964004549AA, https://desn.kyivcity.gov.ua/files/2023/2/8/57.pdf.
Номер:
47f833a486a94d978693738195d29373
Назва:
про надання пояснення стосовно термінів перевірки
Дата опублікування:
17.04.2023 13:05
Опис:
Здійснення моніторингу UA-M-2023-03-23-000014, період моніторингу: З 23-03-2023 по 13-04-2023. На сьогоднішній день 17.04.2023 жодних висновків з даного приводу не надано! Просимо Вас надати роз’яснення. Дякуємо