• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги з перевезення учнів, педпрацівників та вихованців за затвердженим маршрутом (лот 1 - послуги з перевезення учнів та педпрацівників за затвердженим маршрутом с. Губник - м. Ладижин; м. Ладижин - с. Губник; лот 2 - послуги з перевезення учнів та педпрацівників за затвердженим маршрутом с. Лукашівка - м. Ладижин; м. Ладижин - с. Лукашівка; лот 3 – послуги з перевезення учнів та педпрацівників за затвердженим маршрутом с. Василівка – с. Заозерне; с. Заозерне - с. Василівка; лот 4 - послуги з перевезення вихованців та педпрацівників за затвердженим маршрутом с.Губник – с.Лукашівка – м.Ладижин (ЗДО №9 «Джерельце»); м.Ладижин (ЗДО №9 «Джерельце») – с.Лукашівка – с.Губник; лот 5 - ослуги з перевезення вихованців та педпрацівників за затвердженим маршрутом с. Василівка – с. Заозерне - м.Ладижин (Ліцей №1); м.Ладижин (Ліцей №1) - с. Заозерне - с. Василівка) код згідно ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 60130000-8 - Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів

Місцезнаходження замовника: Вінницька обл., м. Ладижин, вул. Будівельників, 57 Категорія замовника: передбачено пунктом 3 частини 4 ст.2 Закону «Про публічні закупівлі»), а саме установа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова (з урахуванням вимог, встановлених в п.7 розділу 1 тендерної документації)

Завершена

1 785 361.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 248.75 UAH
Номер: 2cf38a92b81544cabcd4847c6fc7f5bc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-03-14-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.03.2023 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919605
Період моніторингу: 14.03.2023 13:24 - 05.04.2023 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 14.03.2023 №23-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 14.03.2023 №23-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 23. UA-2023-02-28-006333-a 28.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Вінниця
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 96) 676-80-96, ira.vozniuk1@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178 встановлено недотримання вимог абзаців 3 та 7 підпункту 1, підпункту 2 та абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Постанови №1178 та пункту 14 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців, виконання рішення Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 23 березня 2023 року №3644-р/пк-пз – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 квітня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців, виконання рішення Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти Ладижинської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ФОП «Красіловський Олександр Васильович» (по лоту 2 та лоту 4), ФОП «Сандуляк Андрій Миколайович» (по лоту 3 та лоту 5), протокол розкриття тендерних пропозицій по лоту 2, лоту 3, лоту 4 та лоту 5, протоколи рішень уповноваженої особи щодо визначення переможця від 10 березня 2023 року №77-23 (по лоту 2), від 13 березня 2023 року №78-23 (по лоту 3), від 13 березня 2023 року №79-23 (по лоту 4) та від 13 березня 2023 року №80-23 (по лоту 5), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 23 березня 2023 року №3644-р/пк-пз та від 20 квітня 2023 року №5192-р/пк-пз, договори про закупівлю послуг від 21 березня 2023 року №59 (по лоту 2) (далі – Договір №59), від 20 березня 2023 року №56 (по лоту 3) (далі – Договір №56), від 21 березня 2023 року №60 (по лоту 4), від 20 березня 2023 року №57 (по лоту 5) (далі – Договір №57) та пояснення від 03 квітня 2023 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що тендерна документація Замовника складена не у відповідності із вимогами Постанови №1178. Відповідно до пункту 28 Постанови №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно із пунктом 14 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Однак установлено, що Замовник тендерній документації не зазначив кінцевого строку подання тендерних пропозицій, чим порушив вимоги пункту 14 частини другої статті 22 Закону. Окрім того, в підпунктах 1, 2 та 3 пункту 3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що: - замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою — підприємцем) – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації / Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності Постанови №1178, чим не дотримано вимоги абзаців 3 та 7 підпункту 1 пункту 41 Постанови №1178; - замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), ніж мова (мови), що передбачена тендерною документацією, чим не дотримано вимоги підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178; - замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Особливостей, чим не дотримано вимоги абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Постанови №1178.
Період усунення порушень: 26.04.2023 16:42 - 11.05.2023 00:00
Дата публікації висновку: 26.04.2023 16:42

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація та документи, що свідчать про вжиття заходів щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель, викладених у висновку за результатами моніторингу
Дата публікації звіту: 01.05.2023 13:54

Запити/Пояснення