-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги з перевезення учнів, педпрацівників та вихованців за затвердженим маршрутом (лот 1 - послуги з перевезення учнів та педпрацівників за затвердженим маршрутом с. Губник - м. Ладижин; м. Ладижин - с. Губник; лот 2 - послуги з перевезення учнів та педпрацівників за затвердженим маршрутом с. Лукашівка - м. Ладижин; м. Ладижин - с. Лукашівка; лот 3 – послуги з перевезення учнів та педпрацівників за затвердженим маршрутом с. Василівка – с. Заозерне; с. Заозерне - с. Василівка; лот 4 - послуги з перевезення вихованців та педпрацівників за затвердженим маршрутом с.Губник – с.Лукашівка – м.Ладижин (ЗДО №9 «Джерельце»); м.Ладижин (ЗДО №9 «Джерельце») – с.Лукашівка – с.Губник; лот 5 - ослуги з перевезення вихованців та педпрацівників за затвердженим маршрутом с. Василівка – с. Заозерне - м.Ладижин (Ліцей №1); м.Ладижин (Ліцей №1) - с. Заозерне - с. Василівка) код згідно ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 60130000-8 - Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів
Місцезнаходження замовника: Вінницька обл., м. Ладижин, вул. Будівельників, 57 Категорія замовника: передбачено пунктом 3 частини 4 ст.2 Закону «Про публічні закупівлі»), а саме установа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова (з урахуванням вимог, встановлених в п.7 розділу 1 тендерної документації)
Завершена
1 785 361.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 248.75 UAH
мін. крок: 0.1% або 1 248.75 UAH
Номер:
2cf38a92b81544cabcd4847c6fc7f5bc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-14-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.03.2023 00:00
Період моніторингу:
14.03.2023 13:24 - 05.04.2023 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.03.2023 №23-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 14.03.2023 №23-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
23. UA-2023-02-28-006333-a 28.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178 встановлено недотримання вимог абзаців 3 та 7 підпункту 1, підпункту 2 та абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Постанови №1178 та пункту 14 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців, виконання рішення Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 23 березня 2023 року №3644-р/пк-пз – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 квітня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців, виконання рішення Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти Ладижинської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ФОП «Красіловський Олександр Васильович» (по лоту 2 та лоту 4), ФОП «Сандуляк Андрій Миколайович» (по лоту 3 та лоту 5), протокол розкриття тендерних пропозицій по лоту 2, лоту 3, лоту 4 та лоту 5, протоколи рішень уповноваженої особи щодо визначення переможця від 10 березня 2023 року №77-23 (по лоту 2), від 13 березня 2023 року №78-23 (по лоту 3), від 13 березня 2023 року №79-23 (по лоту 4) та від 13 березня 2023 року №80-23 (по лоту 5), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 23 березня 2023 року №3644-р/пк-пз та від 20 квітня 2023 року №5192-р/пк-пз, договори про закупівлю послуг від 21 березня 2023 року №59 (по лоту 2) (далі – Договір №59), від 20 березня 2023 року №56 (по лоту 3) (далі – Договір №56), від 21 березня 2023 року №60 (по лоту 4), від 20 березня 2023 року №57 (по лоту 5) (далі – Договір №57) та пояснення від 03 квітня 2023 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що тендерна документація Замовника складена не у відповідності із вимогами Постанови №1178.
Відповідно до пункту 28 Постанови №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно із пунктом 14 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Однак установлено, що Замовник тендерній документації не зазначив кінцевого строку подання тендерних пропозицій, чим порушив вимоги пункту 14 частини другої статті 22 Закону.
Окрім того, в підпунктах 1, 2 та 3 пункту 3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що:
- замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою — підприємцем) – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації / Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності Постанови №1178, чим не дотримано вимоги абзаців 3 та 7 підпункту 1 пункту 41 Постанови №1178;
- замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), ніж мова (мови), що передбачена тендерною документацією, чим не дотримано вимоги підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178;
- замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Особливостей, чим не дотримано вимоги абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Постанови №1178.
Період усунення порушень:
26.04.2023 16:42 - 11.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
26.04.2023 16:42
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація та документи, що свідчать про вжиття заходів щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель, викладених у висновку за результатами моніторингу
Дата публікації звіту:
01.05.2023 13:54
Запити/Пояснення
Номер:
bdefaa7ce3f44e6f98fd6cde7cca4b99
Назва:
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
Дата опублікування:
16.03.2023 12:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.03.2023 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
16.03.2023 №24-з
Вінниця
Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2023-02-28-006333-a.b1 в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2023-02-28-006333-a (оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу 14 березня 2023 року), прийняте наказом Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 14 березня 2023 року №23-з «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Номер:
32cf95d956cf44fb8516a93b53a2df46
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
20.03.2023 10:50
Опис:
У відповідь на ваш запит повідомляємо, що Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №3186-р/пк-пз від 15.03.2023р. прийнято до розгляду скаргу Фізичної особи-підприємця ЛЕХМАНА МИКОЛИ ОЛЕКСІЙОВИЧА вих. № 1203/2023-01 від 12 березня 2023р., зареєстрована в електронній системі закупівель за № UA-2023-02-28-006333-a.b1 від 13.03.2023р. Розгляд Скарги відбудеться 23.03.2023 о 10:00 год.
Номер:
f23dcc59f6b54c8b8b5d23b15e2fe06c
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
29.03.2023 12:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.04.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги з перевезення учнів, педпрацівників та вихованців за затвердженим маршрутом (лот 1 – послуги з перевезення учнів та педпрацівників за затвердженим маршрутом с. Губник – м. Ладижин; м. Ладижин – с. Губник; лот 2 – послуги з перевезення учнів та педпрацівників за затвердженим маршрутом с. Лукашівка – м. Ладижин; м. Ладижин – с. Лукашівка; лот 3 – послуги з перевезення учнів та педпрацівників за затвердженим маршрутом с. Василівка – с. Заозерне; с. Заозерне – с. Василівка; лот 4 – послуги з перевезення вихованців та педпрацівників за затвердженим маршрутом с. Губник – с. Лукашівка – м. Ладижин (ЗДО №9 «Джерельце»); м. Ладижин (ЗДО №9 «Джерельце») – с. Лукашівка – с. Губник; лот 5 – послуги з перевезення вихованців та педпрацівників за затвердженим маршрутом с. Василівка – с. Заозерне – м. Ладижин (Ліцей №1); м. Ладижин (Ліцей №1) – с. Заозерне – с. Василівка) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-28-006333-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надайте посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. З яких підстав тендерна документація, оприлюднення в електронній системі закупівель, складена не у відповідності до вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 №1178 із урахуванням змін від 17 лютого 2023 року №157, а саме з недотриманням: пункту 41 (абзаців 3 та 7 підпункту 1; абзаців 2 та 3 підпункту 2; абзацу 3 підпункту 3)?
3. Яким чином учасником ФОП «Сандуляк Андрій Миколайович», якого було обрано переможцем закупівлі по лоту 3 та по лоту 5 виконано вимоги замовника в частині надання у складі тендерної пропозиції документу, що засвідчує наявність власної бази з технічного обслуговування та ремонту автотранспорту або договору про надання послуг технічного обслуговування та ремонту автотранспорту, а саме: документу або договору про надання послуг з ремонту автотранспорту, який заначений у довідці учасника про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, в тому числі транспортних засобів (транспортного засобу), необхідних (ного) для надання послуг (підпункт 1.2. пункту 1 частини 1 додатку 1 тендерної документації) по лоту 3 та по лоту 5?
4. Яким чином учасником ФОП «Красіловський Олександр Васильович» якого було обрано переможцем закупівлі по лоту 2 та по лоту 4 виконано вимоги замовника в частині надання у складі тендерної пропозиції:
- документу, який засвідчує про щоденний передрейсовий контроль технічного стану авто транспорту або копії договору про надання послуг з технічного обслуговування автотранспорту щодо передрейсового контролю технічного стану автотранспорту, а саме на автотранспортний засіб Mersedes-Benz D1 (підпункт 1.2. пункту 1 частини 1 додатку 1 тендерної документації) по лоту 2;
- калькуляції (розрахунку) витрат при перевезенні учнів, педпрацівників та вихованців за затвердженим маршрутом відповідно до затвердженої наказом Міністерства транспорту та зв’язку України №1175 від 17 листопада 2009 року методики розрахунку тарифів на послуги пасажирського автомобільного транспорту з обов’язковим зазначенням усіх витрат, адже зазначення загальна кількість рейсів не відповідає кількості, яку визначив замовник у додатку 2 тендерної документації по лоту 4?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
7da9b4b6ad5b4343b9dab0e4882b64a5
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
03.04.2023 13:38
Опис:
ПОЯСНЕННЯ:
У відповідь на запит у межах проведення моніторингу закупівлі Послуги з перевезення учнів, педпрацівників та вихованців за затвердженим маршрутом (лот 1 - послуги з перевезення учнів та педпрацівників за затвердженим маршрутом с. Губник - м. Ладижин; м. Ладижин - с. Губник; лот 2 - послуги з перевезення учнів та педпрацівників за затвердженим маршрутом с. Лукашівка - м. Ладижин; м. Ладижин - с. Лукашівка; лот 3 – послуги з перевезення учнів та педпрацівників за затвердженим маршрутом с. Василівка – с. Заозерне; с. Заозерне - с. Василівка; лот 4 - послуги з перевезення вихованців та педпрацівників за затвердженим маршрутом с.Губник – с.Лукашівка – м.Ладижин (ЗДО №9 «Джерельце»); м.Ладижин (ЗДО №9 «Джерельце») – с.Лукашівка – с.Губник; лот 5 - ослуги з перевезення вихованців та педпрацівників за затвердженим маршрутом с. Василівка – с. Заозерне - м.Ладижин (Ліцей №1); м.Ладижин (Ліцей №1) - с. Заозерне - с. Василівка)
(інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-28-006333-a) повідомляємо наступне:
щодо першого питання:
- Розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до суми кошторисних призначень на 2023 рік.
- Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у сфері послуг з перевезення людей.
- Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі моніторингу цін, шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо.
- Посилання на сторінку веб-сайту відділу освіти Ладижинської міської ради: https://lad-osvita.vn.ua/
щодо другого питання:
Я, уповноважена особа, оперативно опрацювала та внесла зміни в тендерну документацію, згідно змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 №1178 та в будь-якому випадку Замовник керується нормами чинного законодавства під час прийняття рішень.
щодо третього питання:
Замовник, у складі тендерної пропозиції просив надати документ або договір про надання послуг з ремонту автотранспорту, який зазначений у довідці учасника про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, в тому числі транспортних засобів (транспортного засобу), необхідних (ного) для надання послуг (підпункт 1.2. пункту 1 частини 1 додатку 1 тендерної документації). У складі тендерної пропозиції, учасником ФОП «Сандуляк Андрій Миколайович», якого було обрано переможцем закупівлі по лоту 3 та по лоту 5, було надано Договір №03П/2023 від 01.01.2023 р. про надання послуг з технічного обслуговування автомобільного транспорту та з проведення медичного огляду водіїв. У п.2.1.4. даного договору зазначено, що ПрАТ «Ладижинський завод ЗБК» зобов’язується «проводити технічні обслуговування (ЩО, ТО-1, ТО-2) та поточний ремонт транспортних засобів «Замовника» (за додаткову плату) в порядку та обсягах, які визначені наказамиМіністерства транспорту України №792 від 11.11.2002 (Правила надання послуг з ТО і ремонту автомобільних ТЗ) та №102 від 30.03.1998 (Положення про ТО і ремонт дорожніх ТЗ автомобільного транспорту). При цьому перелік робіт з ЩО, ТО-1, ТО-2 складається згідно вимогам заводу-виробника та наказу Міністерства транспорту України №102 від 30.03.1998. Невиконання будь-яких робіт, які передбачені цим переліком, не допускається.» (Договір додається). З огляду на вищевикладене, вважаю вимогу замовника виконаною.
щодо четвертого питання:
Замовник, у складі тендерної пропозиції просив надати Документ, який засвідчує про щоденний перед рейсовий контроль технічного стану авто транспорту або копія договору про надання послуг з технічного обслуговування автотранспорту щодо перед рейсового контролю технічного стану автотранспорту. У складі тендерної пропозиції, учасником ФОП «Красіловський Олександр Васильович» якого було обрано переможцем закупівлі по лоту 2 була надана довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Вих.№41 від 07.03.2023, у якій зазначається автотранспортний засіб Mersedes-Benz D1. Відповідно до абз. 2 п. 39 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником. Замовник направив листа ПрАТ «Ладижинський завод ЗБК» та отримав підтвердження надання послуг з щоденного контролю технічного стану, технічного обслуговування автотранспортного засобу Mersedes-Benz D1 (АВ 1722 ІС), що перебуває у власності ФОП Красіловський О. В. згідно Додаткової угоди №1 від 05.01.2023 до Договору №1 від 02.01.2023 р. про надання послуг з технічного обслуговування автомобільного транспорту та з проведення медичного огляду водіїв (Відповідь ПрАТ «Ладижинський завод ЗБК» додається).
Щодо калькуляції (розрахунку) витрат при перевезенні учнів, педпрацівників та вихованців за затвердженим маршрутом відповідно до затвердженої наказом Міністерства транспорту та зв’язку України №1175 від 17 листопада 2009 року методики розрахунку тарифів на послуги пасажирського автомобільного транспорту з обов’язковим зазначенням усіх витрат, поданої у складі тендерної пропозиції учасника ФОП «Красіловський Олександр Васильович» якого було обрано переможцем закупівлі по лоту 4, та невідповідності зазначення загальної кількість рейсів та кількості, яку визначив замовник у додатку 2 тендерної документації по лоту 4, повідомляю, що дана невідповідність визначена замовником як формальна несуттєва, оскільки поданий у складі тендерної пропозиції лист-згода інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі (Вих №45 від 07.03.2023 додається) підтверджує пропоновану учасником до перевезень кількість рейсів – 380 рейсів.
Номер:
4d2f37423cdf49f4892fd1b12dcecae9
Назва:
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
Дата опублікування:
14.04.2023 12:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.04.2023 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.04.2023 №31-з
Вінниця
Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2023-02-28-006333-a.c2 в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2023-02-28-006333-a (оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу 14 березня 2023 року), прийняте наказом Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 14 березня 2023 року №23-з «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Номер:
e1673cc80014491bbe947a39afc241fe
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
18.04.2023 16:31
Опис:
У відповідь на ваш запит повідомляємо, що Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №4708-р/пк-пз від 13.04.2023 р. прийнято до розгляду скаргу Фізичної особи-підприємця Сандуляк Андрій Миколайович вих. № 11/04-23/1 від 11.04. 2023 р., зареєстрована в електронній системі закупівель за № UA-2023-02-28-006333-a.с2 від 12.04.2023р. Розгляд Скарги відбудеться 20.04.2023 о 13:00 год.