• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Пально-мастильні матеріали (бензин та дизельне паливо) (Код ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти)

Завершена

598 390.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 991.95 UAH
Номер: 2a0d97a40c8841b58a4329194f1c0819
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-03-21-000126
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.03.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 21.03.2023 14:30 - 12.04.2023 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 21.03.2023 № 94 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 21.03.2023 № 94. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-02-28-005687-a, 28.02.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КАРТ МАРКЕТ», визначення вказаного учасника переможцем тендеру встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178, надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, а саме на усунення порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178 – шляхом припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ТОВ «КАРТ МАРКЕТ» щодо розірвання договору. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 06 квітня 2023 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця тендеру; надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти виконавчого комітету Щирецької селищної ради Львівського району Львівської області (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-02-28-002853-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «КАРТ МАРКЕТ» (далі - ТОВ «КАРТ МАРКЕТ»); протокол уповноваженої особи щодо розгляду тендерних пропозицій від 09.03.2023; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані ТОВ «КАРТ МАРКЕТ» документи як переможцем тендеру; договір від 16.03.2023 №41/23; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону № 2526-IX від 16.08.2022) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Умовами тендерної документації (частина 1 розділу 3) визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються Замовником у тендерній документації та підтверджують відповідність вимогам, визначеним Замовником, зокрема, інформацію про відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі - згідно з Додатком 2 до тендерної документації та частини 6 розділу 3 тендерної документації. Зокрема, відповідно до пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації учасники процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинні надати документальне підтвердження наявності власної (або орендованої або залученій на іншій правовій підставі) мережі автозаправних станцій (автозаправних комплексів) чи його партнерів в межах не більше 13 км від місця розташування Замовника за адресою: Львівська обл., смт Щирець, вул. Сагайдачного,47. Учасником ТОВ «КАРТ МАРКЕТ» у складі тендерної пропозиції надано довідку від 06.03.2023 вих.№26/19, відповідно до якої відпуск нафтопродуктів через стаціонарну мережу автозаправних станцій буде здійснюватись на АЗС 14 №05, яка розташована за адресою: Львівська обл., смт Щирець, вул. Острівська, 213. Також, у складі тендерної пропозиції для документального підтвердження наявності вищевказаної АЗС учасником надано договір поставки від 17.09.2018 №ОГТ-КМ-17/09-18, укладений ТОВ «КАРТ МАРКЕТ» з ТОВ «ОЛГАЗТРЕЙД». Крім того, Замовником у пункті 4 Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що у випадку, якщо АЗС не є власною, то надається гарантійний (чи авторизаційний) лист від АЗС, яка розташована згідно з вимогами пункту 4, про те, що власник АЗС не заперечує та підтверджує можливість Замовника здійснювати заправку на його АЗС та чинність пропонованих учасником талонів чи карток. Лист повинен містити назву Замовника та ідентифікатор закупівлі. Так, на підтвердження вищевказаної вимоги тендерної документації учасником ТОВ «КАРТ МАРКЕТ» у складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист від 06.03.2023 вих.№72 (файл «23.Гарантійний лист партнери.pdf»), виданий ТОВ «ОЛГАЗТРЕЙД. Однак, проведеним моніторингом встановлено, що вищевказаний гарантійний лист ТОВ «ОЛГАЗТРЕЙД» не містить гарантії про підтвердження чинності пропонованих учасником талонів чи карток. Таким чином, учасником ТОВ «КАРТ МАРКЕТ» при поданні тендерної пропозиції не дотримано вимог пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації. За нормами підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли, тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Однак, на порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «КАРТ МАРКЕТ», яка не відповідала вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону внаслідок ненадання учасником у складі тендерної пропозиції відповідних документів згідно з вимогами пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації.
Період усунення порушень: 06.04.2023 15:15 - 21.04.2023 00:00
Дата публікації висновку: 06.04.2023 15:15

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання вимог, зазначених у Висновку по моніторингу закупівлі, Замовник вжив заходів та розірвав договір про закупівлю.
Дата публікації звіту: 11.04.2023 17:03

Запити/Пояснення