• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт роз’єднувачів з шинною опорою і заземлювачем: РПД-750, ШО-750, ЗР-750, РПД-500, ШО-500, ЗР-500 та підвісної ізоляції ВРУ-750/330 кВ

Капітальний ремонт роз’єднувачів з шинною опорою і заземлювачем: РПД-750, ШО-750, ЗР-750, РПД-500, ШО-500, ЗР-500 та підвісної ізоляції ВРУ-750/330 кВ (Детально в додатку №3 до ТД) Відповідно до постанови КМУ від 30.12. 2022 №1495 відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону. Розмір мінімального кроку пониження ціни в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливістю зазначений у зв'язку із технічною реалізацією електронного майданчика «SmartTender.biz».

Завершена

3 105 884.84 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 31 058.85 UAH
Номер: 6ff38aed46c34d5d9effb71a314ed903
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-09-000056
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.05.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 09.05.2023 14:50 - 31.05.2023 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 09.05.2023 № 147 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 09.05.2023 № 147. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-02-28-005405-a, 28.02.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/4590-2023 від 21.04.2023. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення вимог пункту 28 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції КП «МУ №6 Електропівденьзахідмонтаж», визначення його переможцем тендеру та укладення з ним договору встановлено порушення вимог підпункту 3 пункту 41 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, а саме на усунення порушення вимог підпункту 3 пункту 41 Особливостей №1178 – шляхом щодо припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до КП «МУ №6 Електропівденьзахідмонтаж». Крім того, вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення норм 28 Особливостей №1178 при складані тендерної документації. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 травня 2023 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178), правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178, розгляду тендерних пропозицій, надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відокремленого підрозділу «Хмельницька атомна електрична станція» державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-02-24-003043-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію комунального підприємства «Монтажне управління №6 Електропівденьзахідмонтаж» (далі – КП «МУ №6 Електропівденьзахідмонтаж»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №93 від 21.02.2023; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані КП «МУ №6 Електропівденьзахідмонтаж» як переможцем документи та інформацію; договір від 28.03.2023 №20/03/2023/1-124-01-23-19724; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону № 2526-IX від 16.08.2022) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Відповідно до норм пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. У частині 5 розділу VI тендерної документації Замовника вказано, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного і Господарського кодексів України, з урахуванням статті 41 Закону, крім частин третьої-п’ятої, сьомої та восьмої статті 41 Закону та Особливостей №1178. Водночас, за нормами пункту 17 Особливостей №1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. Таким чином, Замовником при складанні тендерної документації не враховано норми пункту 17 Особливостей №1178, чим порушено вимогу пункту 28 Особливостей №1178. Відповідно до пункту 44 Особливостей №1178 визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. У тендерній документації (частина 5 розділу ІІІ) Замовника зазначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує 4 дні з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель файли з документами, що підтверджують відсутність підстав, визначених 3, 5, 6, 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 44 Особливостей №1178, викладені в Додатку 2 до цієї тендерної документації. При цьому, відповідно до умов частини 5 розділу ІІІ тендерної документації у випадку ненадання переможцем документів згідно з Додатком 2 до тендерної документації або надання їх з порушенням терміну або вимог, передбачених тендерною документацією, переможець процедури закупівлі вважається таким, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 Особливостей №1178. Так, у пункті 1 Додатку №2 до тендерної документації Замовником зазначено, що відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей переможець процедури закупівлі повинен надати: витяг або довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення про те, що керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією. Замовником згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №93 від 15.03.2023 переможцем процедури закупівлі визначено КП «МУ №6 Електропівденьзахідмонтаж». Водночас, проведеним моніторингом встановлено, що що КП «МУ №6 Електропівденьзахідмонтаж», як переможець тендеру, після оприлюднення 15.03.2023 на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення про те, що керівника учасника процедури закупівлі – Співака Романа Львовича, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією надано на 5 день (20.03.2023), чим недотримано вимогу норми пункту 44 Особливостей №1178 та частини 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовника. Відповідно до підпункту 3 пункту 41 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли переможець не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 цих особливостей. Проте, на порушення вимог підпункту 3 пункту 41 Особливостей №1178, а також умов частини 5 розділу ІІІ тендерної документації, Замовником не відхилено тендерну пропозицію КП «МУ №6 Електропівденьзахідмонтаж», а укладено з ним договір від 28.03.2023 №20/03/2023/1-124-01-23-19724.
Період усунення порушень: 26.05.2023 13:14 - 10.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 26.05.2023 13:14

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація щодо усунення порушення на висновок ДАСУ від 26.05.2023 (Протокол рішення УО № 234 від 01.06.2023 інформація на висновок ДАСУ)
Дата публікації звіту: 01.06.2023 16:03

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Відсутній механізм
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Договір розірвано
Дата публікації: 17.07.2023 09:30

Запити/Пояснення