-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт роз’єднувачів з шинною опорою і заземлювачем: РПД-750, ШО-750, ЗР-750, РПД-500, ШО-500, ЗР-500 та підвісної ізоляції ВРУ-750/330 кВ
Капітальний ремонт роз’єднувачів з шинною опорою і заземлювачем: РПД-750, ШО-750, ЗР-750, РПД-500, ШО-500, ЗР-500 та підвісної ізоляції ВРУ-750/330 кВ (Детально в додатку №3 до ТД) Відповідно до постанови КМУ від 30.12. 2022 №1495 відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону. Розмір мінімального кроку пониження ціни в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливістю зазначений у зв'язку із технічною реалізацією електронного майданчика «SmartTender.biz».
Завершена
3 105 884.84
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 31 058.85 UAH
мін. крок: 1% або 31 058.85 UAH
Номер:
6ff38aed46c34d5d9effb71a314ed903
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-09-000056
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.05.2023 00:00
Період моніторингу:
09.05.2023 14:50 - 31.05.2023 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.05.2023 № 147
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 09.05.2023 № 147.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-02-28-005405-a, 28.02.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/4590-2023 від 21.04.2023.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення вимог пункту 28 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції КП «МУ №6 Електропівденьзахідмонтаж», визначення його переможцем тендеру та укладення з ним договору встановлено порушення вимог підпункту 3 пункту 41 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, а саме на усунення порушення вимог підпункту 3 пункту 41 Особливостей №1178 – шляхом щодо припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до КП «МУ №6 Електропівденьзахідмонтаж».
Крім того, вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення норм 28 Особливостей №1178 при складані тендерної документації.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 травня 2023 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178), правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178, розгляду тендерних пропозицій, надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відокремленого підрозділу «Хмельницька атомна електрична станція» державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-02-24-003043-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію комунального підприємства «Монтажне управління №6 Електропівденьзахідмонтаж» (далі – КП «МУ №6 Електропівденьзахідмонтаж»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №93 від 21.02.2023; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані КП «МУ №6 Електропівденьзахідмонтаж» як переможцем документи та інформацію; договір від 28.03.2023 №20/03/2023/1-124-01-23-19724; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону № 2526-IX від 16.08.2022) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Відповідно до норм пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
У частині 5 розділу VI тендерної документації Замовника вказано, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного і Господарського кодексів України, з урахуванням статті 41 Закону, крім частин третьої-п’ятої, сьомої та восьмої статті 41 Закону та Особливостей №1178.
Водночас, за нормами пункту 17 Особливостей №1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей.
Таким чином, Замовником при складанні тендерної документації не враховано норми пункту 17 Особливостей №1178, чим порушено вимогу пункту 28 Особливостей №1178.
Відповідно до пункту 44 Особливостей №1178 визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту.
У тендерній документації (частина 5 розділу ІІІ) Замовника зазначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує 4 дні з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель файли з документами, що підтверджують відсутність підстав, визначених 3, 5, 6, 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 44 Особливостей №1178, викладені в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
При цьому, відповідно до умов частини 5 розділу ІІІ тендерної документації у випадку ненадання переможцем документів згідно з Додатком 2 до тендерної документації або надання їх з порушенням терміну або вимог, передбачених тендерною документацією, переможець процедури закупівлі вважається таким, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 Особливостей №1178.
Так, у пункті 1 Додатку №2 до тендерної документації Замовником зазначено, що відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей переможець процедури закупівлі повинен надати: витяг або довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення про те, що керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією.
Замовником згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №93 від 15.03.2023 переможцем процедури закупівлі визначено КП «МУ №6 Електропівденьзахідмонтаж».
Водночас, проведеним моніторингом встановлено, що що КП «МУ №6 Електропівденьзахідмонтаж», як переможець тендеру, після оприлюднення 15.03.2023 на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення про те, що керівника учасника процедури закупівлі – Співака Романа Львовича, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією надано на 5 день (20.03.2023), чим недотримано вимогу норми пункту 44 Особливостей №1178 та частини 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовника.
Відповідно до підпункту 3 пункту 41 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли переможець не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 цих особливостей.
Проте, на порушення вимог підпункту 3 пункту 41 Особливостей №1178, а також умов частини 5 розділу ІІІ тендерної документації, Замовником не відхилено тендерну пропозицію КП «МУ №6 Електропівденьзахідмонтаж», а укладено з ним договір від 28.03.2023 №20/03/2023/1-124-01-23-19724.
Період усунення порушень:
26.05.2023 13:14 - 10.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
26.05.2023 13:14
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація щодо усунення порушення на висновок ДАСУ від 26.05.2023 (Протокол рішення УО № 234 від 01.06.2023 інформація на висновок ДАСУ)
Дата публікації звіту:
01.06.2023 16:03
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Відсутній механізм
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Договір розірвано
Дата публікації:
17.07.2023 09:30
Запити/Пояснення
Номер:
c59d5137751c45cfba21a870631fc80e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
10.05.2023 14:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.05.2023 00:00
Опис:
Дата: 10.05.2023
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-02-28-005405-a, яка проводилась відокремленим підрозділом «Хмельницька атомна електрична станція» державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом».
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Відповідно до частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. Надати відповідну інформацію чи було надано переможцем тендеру при укладанні договору відповідні документи про підтвердження права підписання договору про закупівлю та копію ліцензій або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності (з обов’язковим долученням до пояснення відповідних підтверджуючих документів)?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
9fe662e3c62c4fa7af6bc15c0ff1a962
Назва:
Надання відповіді на запит ДАСУ
Дата опублікування:
15.05.2023 16:05
Опис:
Згідно протоколу УО ВП ХАЕС № 198 від 15.05.2023