• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

33600000-6 Фармацевтична продукція, Лікарські засоби, Hydroxyethylstarch (Гідроксиетилкрохмаль); Glucose (Глюкоза); Acetylcysteine (Ацетилцистеїн); Potassium chloride (Калію хлорид); Cefoperazone and beta-lactamase inhibitor (Цефоперазон, комбінації); Mannitol (Манітол); Metronidazole (Метронідазол); Sodium chloride (Натрію хлорид); Sodium chloride (Натрію хлорид); Sodium hydrogen carbonate (Натрію гідрокарбонат); Ofloxacin (Офлоксацин); Paracetamol (Парацетамол); Electrolytes (Електроліти); Ciprofloxacin (Ципрофлоксацин)

Закупівля здійснюється відповідно до пункту 37 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»

Завершена

5 183 223.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 916.12 UAH
Номер: c44bd9717e28491c9c5afb031f3af79d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-04-27-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.04.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 27.04.2023 18:51 - 19.05.2023 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 27.04.2023 № 114 (дата) м.Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 27.04.2023 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 27.04.2023 № 114 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 19 UA-2023-02-28-002664-a 28.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 177-65-52, mazalova.ruslana@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178, внесення змін до тендерної документації, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Юрія-Фарм», відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Постанові, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 травня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон), постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанови № 1178), внесення змін до тендерної документації, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Постанові, своєчасності його розміщення та виконання учасником, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи протокол від 03.03.2023 року № 52-ВТО/3, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «Юрія-Фарм» протокол розкриття тендерної пропозиції, повідомлення про намір укласти договір від 14.03.2023, вимога про усунення невідповідностей ТОВ «Юрія-Фарм», договір про закупівлю від 21.03.2023 №03-23-ЮФ, пояснення Замовника від 03.05.2023, оприлюднені через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 18.05.2023 21:05 - 24.05.2023 00:00
Дата публікації висновку: 18.05.2023 21:05

Запити/Пояснення