• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Агрохімічна продукція (Триатлон, в.г, Оскар Преміум, Майстер Пауєр, м.д, Містард, в.г, Лобера, к.е, Капут Екстра, р.к, Штефазон, Гроза, Штеф-Альфа-Цип, к.е, Наповал, к.с, Штефозал, к.с, Базз Ультра, в.г, Штефікур, к.с, Штеф-Ципро-Про,к.е, Док-Про з.п, Штеф - Протруйник, т.н, Командор Гранд, т.н, Авідо т.н., Біомаг соя, BINOC Зерновий, Урожай страт, FitoNis, Еколайн БОР, Еколайн Цинк, Альфалип Екстра, р.к, Штефдикват, р.к) (ДК 021:2015: 24450000-3 - Агрохімічна продукція)

Завершена

4 300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 43 000.00 UAH
Номер: 37bdc9976c584ef6965f2b399d69d077
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-06-26-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.06.2023 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 26.06.2023 16:56 - 18.07.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 26.06.2023 №22-з Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: лист Державної аудиторської служби України №003100-18/4590-2023 від 21.04.2023, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 26.06.2023. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 26.06.2023 №22-з Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-02-28-000455-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 55) 222-60-07, olegkoroteev@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям установлено порушення вимог абзацу першого пункту 28 , підпунктів 3, 6 та 12 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 40 Особливостей №1178 За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасність надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: У зв’язку з виявленими порушеннями Закону при складанні тендерної документації та з огляду на відсутність механізму їх усунення за наявності укладеного договору про закупівлю, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 липня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 в редакції від 25.02.2023 (далі – Особливості №1178); розгляду тендерних пропозицій; укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; своєчасність надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Білоцерківського національного аграрного університету (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 15.03.2023; тендерні пропозиції ПП «Білоцерківагробізнес», ТОВ «Плантагро»; повідомлення про намір укласти договір від 15.03.2023; договір про закупівлю від 24.03.2023 № 24/03/2023-2_ЗР; відповідь Замовника на запит від 27.06.2023. За результатами проведеного моніторингу установлено, що Замовник у тендерній документації установив вимогу про надання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону щодо службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, а не до керівника учасника, чим не дотримався вимог підпунктів 3, 6 та 12 пункту 44 Особливостей (в редакції від 25.02.2023). Також, моніторингом установлено, що Замовником при складанні тендерної документації не зазначено опис усіх необхідних характеристик товарів, що закуповуються, а саме щодо 26 найменувань агрохімічної продукції, в тому числі щодо діючих речовин та складу, чим недотримано вимоги пункту 3 частини другої статті 22 Закону, що є порушенням абзацу першого пункту 28 Особливостей №1178. Моніторингом правомірності розгляду та відхилення пропозиції учасника ПП «Білоцерківагробізнес» встановлено наступне. Додатком №2 «Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовником визначено перелік 26 найменувань товарів, а також умови їх поставки. В якості підтвердження цих вимог відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації учасники повинні надати погоджений Додаток №2 у складі своїх пропозицій. На виконання зазначених вимог учасник ПП «Білоцерківагробізнес» у складі своєї пропозиції надав підписаний Додаток №2 (файл «Додаток 2 технічні якісні кількісні.pdf»), чим виконав вимоги Замовника щодо підтвердження технічних та якісних характеристик предмету закупівлі. Також, учасником ПП «БІЛОЦЕРКІВАГРОБІЗНЕС» у складі своєї пропозиції додатково надав документ «Додаток 1 Тендерна пропозиція.pdf» якім запропонував назви товарів по 14 позиціям, як аналогічні або еквівалентними предмету закупівлі, а також надав в якості підтвердження порівняльну таблицю (файл «Порівняльна таблиця + лист гарантія.pdf»). Разом з цим, відповідно до рішення уповноваженої особи від 10.03.2023 № 10.03 найбільш економічно вигідна пропозиція учасника ПП «Білоцерківагробізнес» відхилена у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція учасника не відповідає технічним вимогам і якісним характеристикам предмету закупівлі та запропоновані учасником товари не можна вважати еквівалентом у зв’язку з різними діючими речовинами у цих товарах. Проте, згідно пункту 40 Особливостей №1178 зазначено, що у разі, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Таким чином, запропоновані учасником інші найменування товарів, що не змінюють предмет закупівлі, а саме за кодом ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції в розумінні пункту 40 Особливостей №1178. Отже, відхиливши учасника ПП «БІЛОЦЕРКІВАГРОБІЗНЕС» та не надавши йому можливості усунуті невідповідності Замовником при розгляді пропозиції учасника порушено вимоги пункту 40 Особливостей №1178.
Період усунення порушень: 04.07.2023 14:31 - 19.07.2023 00:00
Дата публікації висновку: 04.07.2023 14:31

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Державній аудиторській службі України Замовник: Білоцерківський національний аграрний університет Моніторинг — UA-M-2023-06-26-000014 ● 37bdc9976c584ef6965f2b399d69d077 Оголошення — UA-2023-02-28-000455-a Предмет закупівлі: Агрохімічна продукція (Триатлон, в.г, Оскар Преміум, Майстер Пауєр, м.д, Містард, в.г, Лобера, к.е, Капут Екстра, р.к, Штефазон, Гроза, Штеф-Альфа-Цип, к.е, Наповал, к.с, Штефозал, к.с, Базз Ультра, в.г, Штефікур, к.с, Штеф-Ципро-Про,к.е, Док-Про з.п, Штеф - Протруйник, т.н, Командор Гранд, т.н, Авідо т.н., Біомаг соя, BINOC Зерновий, Урожай страт, FitoNis, Еколайн БОР, Еколайн Цинк, Альфалип Екстра, р.к, Штефдикват, р.к) (ДК 021:2015: 24450000-3 - Агрохімічна продукція) ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ Відповідно до наказу від 26.06.2023 №22-з УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ був здійснений моніторинг закупівлі товарів за кодом ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2023-02-28-000455-a) проведених Білоцерківським національним аграрним університетом (далі - Замовник). Висновок про результати моніторингу закупівлі опубліковано 04.07.2023 року (далі - Висновок). Відповідно до Висновку, за результатами моніторингу встановлено порушення вимоги пункту 40 постанови Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі — Особливості). Замовник категорично не погоджується з висновком УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ, заперечує наявність будь-яких порушень під час проведення даних відкритих торгів та, користуючись наданим абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» правом, надає свої аргументовані заперечення до висновку. Пропозиція ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "БІЛОЦЕРКІВАГРОБІЗНЕС" не відповідає вимогам оголошення про проведення закупівлі Агрохімічна продукція (Триатлон, в.г, Оскар Преміум, Майстер Пауєр, м.д, Містард, в.г, Лобера, к.е, Капут Екстра, р.к, Штефазон, Гроза, Штеф-Альфа-Цип, к.е, Наповал, к.с, Штефозал, к.с, Базз Ультра, в.г, Штефікур, к.с, Штеф-Ципро-Про,к.е, Док-Про з.п, Штеф - Протруйник, т.н, Командор Гранд, т.н, Авідо т.н., Біомаг соя, BINOC Зерновий, Урожай страт, FitoNis, Еколайн БОР, Еколайн Цинк, Альфалип Екстра, р.к, Штефдикват, р.к) (ДК 021:2015: 24450000-3 - Агрохімічна продукція) з наступних підстав. Тендерною документацією по процедурі ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями) передбачено наступне. У технічних вимогах і якісних характеристиках предмета закупівлі (Додаток № 2) визначено що, Учасник має поставити Замовнику 26 найменувань агрохімічної продукції. Учасником ПП "БІЛОЦЕРКІВАГРОБІЗНЕС" у тендерній пропозиції запропоновано 25 найменувань агрохімічної продукції. Відсутній інокулянт BINOC Зерновий у кількості 24 літри також у порівняльній таблиці запропонованого та заявленого замовником предмета закупівлі відсутній еквівалент запропонований ПП "БІЛОЦЕРКІВАГРОБІЗНЕС" замість інокулянта BINOC Зерновий. У п.5 порівняльної таблиці запропонованого та заявленого замовником предмета закупівлі замість інсектициду Наповал, к.с ПП "БІЛОЦЕРКІВАГРОБІЗНЕС" запропонований еквівалент Канонір Дуо, який заявлений з діючою речовиною : імідаклоприд ,300г/л+альфа-циперметрин 100г/л, але у складі тендерної пропозиції учасника надано копію сертифікату інсектициду Канонір Дуо у якому зазначено вміст діючої речовини: імідаклоприд 300 г/л +лямбда-цигалотрин, 100 г/л. У технічних вимогах і якісних характеристиках предмета закупівлі (Додаток № 2) визначено що: «Якщо у специфікації товару є посилання на конкретні торгівельні марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, такі найменування товару читати у редакції – "або еквівалент".». Згідно вмісту діючої речовини інсектицид Канонір Дуо не можна вважати еквівалентом інсектициду Наповал, к.с. У п.11 порівняльної таблиці запропонованого та заявленого замовником предмета закупівлі замість регулятору росту FitoNis ПП "БІЛОЦЕРКІВАГРОБІЗНЕС" запропонований еквівалент Гумат калію натрію з мікроелементами, органомінеральне добриво ЛФ-20. Але FitoNis - це комплексний препарат, основа якого продукт мікробіологічного синтезу, який не може бути замінений органомінеральним добривом.Тобто, Гумат калію натрію з мікроелементами не можна вважати еквівалентом регулятору росту FitoNis. У п.12 порівняльної таблиці запропонованого та заявленого замовником предмета закупівлі замість регулятору росту Еколайн БОР ПП "БІЛОЦЕРКІВАГРОБІЗНЕС" запропонований еквівалент Хімік Бор. Але концентрація Бору в регуляторі росту Еколайн складає 155 г/л,а у запропонованому еквіваленті-Хімік Бор – 150 г/л Тобто, тендерна пропозиція ПП "БІЛОЦЕРКІВАГРОБІЗНЕС" не відповідає технічним вимогам і якісним характеристиках предмета закупівлі (Додатку № 2) Тендерної документації. У відповідності до пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 « Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та вимог ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» пропозиція ПП "БІЛОЦЕРКІВАГРОБІЗНЕС" на закупівлю: Агрохімічна продукція (Триатлон, в.г, Оскар Преміум, Майстер Пауєр, м.д, Містард, в.г, Лобера, к.е, Капут Екстра, р.к, Штефазон, Гроза, Штеф-Альфа-Цип, к.е, Наповал, к.с, Штефозал, к.с, Базз Ультра, в.г, Штефікур, к.с, Штеф-Ципро-Про,к.е, Док-Про з.п, Штеф - Протруйник, т.н, Командор Гранд, т.н, Авідо т.н., Біомаг соя, BINOC Зерновий, Урожай страт, FitoNis, Еколайн БОР, Еколайн Цинк, Альфалип Екстра, р.к, Штефдикват, р.к) (ДК 021:2015: 24450000-3 - Агрохімічна продукція), була відхилена. Твердження Держаудитслужби, що: «На виконання зазначених вимог учасник ПП «Білоцерківагробізнес» у складі своєї пропозиції надав підписаний Додаток №2 (файл «Додаток 2 технічні якісні кількісні.pdf»), чим виконав вимоги Замовника щодо підтвердження технічних та якісних характеристик предмету закупівлі.», не відповідають дійсності, оскільки тендерна пропозиція ПП "БІЛОЦЕРКІВАГРОБІЗНЕС" містить зовсім інший перелік агрохімічних продуктів. Крім того цей перелік містить 25 одиниць товару замість затребуваних 26 одиниць. У висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-28-000455-a зазначено: «За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 40 Особливостей №1178, зокрема не надано можливість учаснику ПП «БІЛОЦЕРКІВАГРОБІЗНЕС» усунути невідповідності у тендерній пропозиції». Варто зазначити, що пункт 40 Особливостей №1178 описує питання конфіденційної інформації та не регулює питання виправлення учасником невідповідностей. Пункт 43 Особливостей №1178 регулює виправлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції. У даному пункті зазначено: « Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.» Виправлення тендерної пропозиції ПП "БІЛОЦЕРКІВАГРОБІЗНЕС" для дотримання вимог технічної специфікації можливо лише шляхом внесення змін у Додаток 1 Тендерну пропозицію. Тобто, застосувати пункт 43 Особливостей №1178 Замовник у даному випадку не міг. Оскільки, пропозиція ПП "БІЛОЦЕРКІВАГРОБІЗНЕС" по кількох критеріях описаних вище не відповідає умовам технічної специфікації Замовника то зважаючи на Пункт 43 Особливостей №1178 помилки вищевказаного учасника не можна кваліфікувати як невідповідністю в інформації та/або документах. Пунктом 1 Розділу 4. Подання та розкриття тендерної пропозиції Тендерної документації по процедурі ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями) на закупівлю Товарів Агрохімічної продукції затвердженою рішенням уповноваженої особи (протокол № 28.02/1 від «28» лютого 2023 року) визначено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій —08.03.2023 року до 10:00год. Тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель. На виконання вимог пункту 2 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхилив тендерну пропозицію ПП "БІЛОЦЕРКІВАГРОБІЗНЕС" із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель так , як тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Тендерною документацією по процедурі ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями) на закупівлю Товарів Агрохімічної продукції (Триатлон, в.г,Оскар Преміум,Майстер Пауєр, м.д, Містард, в.г, Лобера, к.е, Капут Екстра, р.к, Штефазон, Гроза, Штеф-Альфа-Цип, к.е, Наповал, к.с, Штефозал, к.с, Базз Ультра, в.г, Штефікур, к.с, Штеф-Ципро-Про,к.е, Док-Про з.п, Штеф - Протруйник, т.н, Командор Гранд, т.н, Авідот.н., Біомаг соя, BINOC Зерновий, Урожай страт, FitoNis, Еколайн БОР, Еколайн Цинк, Альфалип Екстра, р.к, Штефдикват, р.к) (ДК 021:2015: 24450000-3 - Агрохімічна продукція), затвердженою рішенням уповноваженої особи (протокол № 28.02/1 від «28» лютого 2023 року) встановлено такі вимоги: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.» Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), передбачено ,що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, Замовником при розгляді тендерних пропозицій не порушено вимоги пункту 40 та пункту 43 постанови Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Дата публікації звіту: 07.07.2023 12:11

Запити/Пояснення