• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області)

Послугу надавати в 2023 році згідно чинного законодавства України, умов договору про закупівлю послуг, згідно технічного завдання тендерної документації замовника та відповідно до вимог що звичайно ставляться до даного виду послуг

Завершена

5 204 775.22 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 52 047.75 UAH
Номер: d4e33156a55c4c7da66b7a44eec57c12
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-04-04-000066
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.04.2023 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919605
Період моніторингу: 04.04.2023 15:20 - 26.04.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 04.04.2023 №28-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 04.04.2023 №28-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 11. UA-2023-02-27-011160-a 27.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Вінниця
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, Kolonyk91@meta.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу 5 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, із урахуванням вимог Постанови №1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 квітня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 27 лютого 2023 року №5), тендерну пропозицію ТОВ «Ель Дорадо», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08 березня 2023 року №8, повідомлення про намір укласти договір, договір від 14 березня 2023 року №34 (далі – Договір) та пояснення від 07, 19 квітня 2023 року, отримані від Замовника через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено, що у пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації, Замовником встановлено вимогу, що тендерна пропозиція повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи учасника, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів. Однак, учасник ТОВ «Ель Дорадо» надав тендерну пропозицію без накладеного кваліфікованого електронного підпису (далі – КЕП). Оскільки, під час перевірки електронного цифрового підпису на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) установлено, що тип носія особистого ключа «незахищений/удосконалений», що свідчить про накладення на тендерну пропозицію учасника ТОВ «Ель Дорадо» електронного підпису, який не вважається кваліфікованим (КЕП) та такий, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника. Крім цього, за результатами моніторингу встановлено, що пунктом 3 додатку 2 до тендерної документації Замовник встановив вимогу щодо надання учасником довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника або з накладенням КЕП та електронної печатки (у разі наявності), в якій зазначається інформація про наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договору із зазначенням договору за період з 2020 по 2022 роки та наданням копії відповідного договору та документів, що підтверджують виконання цього договору в повному обсязі, зокрема копії первинних документів (документа), що визначені в таких договорах (видаткові накладні/акти виконаних робіт/акти наданих послуг/тощо). Вищезазначені вимоги поширюються на аналогічні за предметом закупівлі договори зазначені в довідці. Однак, учасником торгів ТОВ «Ель Дорадо» в складі тендерної пропозиції не надано копії відповідного договору (за період з 2020 по 2022 роки) та документів, що підтверджують виконання такого договору в повному обсязі, зокрема копії первинних документів (документа), що визначені в таких договорах (видаткові накладні/акти виконаних робіт/акти наданих послуг/тощо), чим порушено вимоги пункту 3 додатку 2 до тендерної документації Замовника. Відповідно до вимог абзацу 5 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо вона не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону. Водночас, на порушення вимог абзацу 5 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Ель Дорадо» як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону, а уклав з ним Договір.
Період усунення порушень: 25.04.2023 15:21 - 10.05.2023 00:00
Дата публікації висновку: 25.04.2023 15:21

Оскарження висновку в суді

Опис: Відповідно до Ухвали судді Вінницького окружного адміністративного суду Воробйової Інни Анатоліївни про відкриття провадження в адміністративній справі №120/5486/23 від 05 травня 2023 р. ухвалено рішення про прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження в адміністративній справі за позовом Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради до Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області про визнання протиправним та скасування рішення (висновку про результати мініторингу закупівлі «Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області)», за кодом ДК 021:2015: 90610000-6 - «Послуги з прибирання та підмітання вулиць», за ідентифікатором закупівлі № UA-2023-02-27-011160-a. Начальник Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області Ольга КУЛЕНКО
Дата публікації: 05.05.2023 16:39

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: УКРАЇНА ЖМЕРИНСЬКА МІСЬКА РАДА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА 23100, м. Жмеринка, вул. Центральна, 4,тел. +380 (4332) 5-00-01, факс +380 (4332) 5-00-01 ЄДРПОУ 25509242 E-mail: zkg@zhmr.gov.ua Від 02 травня 2023 р. № 01-13/148 На Висновок від 25.04.2023 р. 15:21 № UA-M-2023-04-04-000066 Управлінню Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Адреса: м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7 E-mail: 260200@dasu.gov.ua; телефон: (0432) 66-12-82 код ЄДРПОУ 40919605 Найменування замовника: Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області (надалі – Замовник) Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу та назва предмета закупівлі: UA-2023-02-27-011160-a «Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області)» (надалі – Закупівля) Про оскарження висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 25.04.2023 року по моніторингу № UA-M-2023-04-04-000066 до суду, відповідно до ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 квітня 2023 р. Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області оприлюднило висновок про результати моніторингу UA-M-2023-04-04-000066 процедури закупівлі: «Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області)», за кодом ДК 021:2015: 90610000-6 - «Послуги з прибирання та підмітання вулиць». Оголошення про проведення закупівлі оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за ідентифікатором закупівлі № UA-2023-02-27-011160-a. Відповідно до ч. 10. ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження. Відповідно до ч. 13. ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо органом оскарження прийнято до розгляду скаргу від суб’єкта оскарження у порядку, встановленому цим Законом, після прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі чи після опублікування висновку, протягом наступного робочого дня з дня розміщення скарги суб’єктом оскарження в електронній системі закупівель керівник органу державного фінансового контролю або його заступник до моменту опублікування рішення органу оскарження зупиняє рішення органу державного фінансового контролю, а замовник до моменту опублікування рішення органу оскарження зупиняє виконання зобов’язань щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, щодо тих порушень, обставин, підстав, що стали предметом розгляду органом оскарження, з відповідним повідомленням в електронній системі закупівель. Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. З урахуванням викладеного вище та користуючись правами передбаченими Законом, Замовник - Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради повідомляє про те, що не погоджується з інформацією, викладеною у висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, який оприлюднено 25.04.2023 р. про результати моніторингу №UA-M-2023-04-04-000066 процедури закупівлі: «Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області)», за кодом ДК 021:2015: 90610000-6 - «Послуги з прибирання та підмітання вулиць» (ID: UA-2023-02-27-011160-a) та оскаржив 01.05.2023 р. цей висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення. Вінницьким окружним адміністративним судом 01.05.2023 р. зареєстрована позовна заява позивача - Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради до відповідача - Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі: «Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області)», за кодом ДК 021:2015: 90610000-6 — «Послуги з прибирання та підмітання вулиць» (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-02-27-011160-a). Згідно протоколу автоматичного розподілу судової справи між суддями, Вінницьким окружним адміністративним судом присвоєний єдиний унікальний номер судової справи №120/5486/23 і призначений головуючий суддя (суддя доповідач): Воробйова Інна Анатоліївна. Відповідно до ч. 10. ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник протягом наступного робочого дня з дня отримання ухвали Вінницького окружного адміністративного суду про відкриття провадження у цій справі зазначить в електронній системі закупівель інформацію про відкриття провадження у справі та номер такого провадження. Начальник управління житлово- комунального господарства Жмеринської міської ради Підпис Ольга КУЛЕНКО
Дата публікації звіту: 02.05.2023 18:06

Запити/Пояснення