-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області)
Послугу надавати в 2023 році згідно чинного законодавства України, умов договору про закупівлю послуг, згідно технічного завдання тендерної документації замовника та відповідно до вимог що звичайно ставляться до даного виду послуг
Завершена
5 204 775.22
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 52 047.75 UAH
мін. крок: 1% або 52 047.75 UAH
Номер:
d4e33156a55c4c7da66b7a44eec57c12
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-04-000066
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.04.2023 00:00
Період моніторингу:
04.04.2023 15:20 - 26.04.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.04.2023 №28-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 04.04.2023 №28-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11. UA-2023-02-27-011160-a 27.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу 5 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, із урахуванням вимог Постанови №1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 квітня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 27 лютого 2023 року №5), тендерну пропозицію ТОВ «Ель Дорадо», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08 березня 2023 року №8, повідомлення про намір укласти договір, договір від 14 березня 2023 року №34 (далі – Договір) та пояснення від 07, 19 квітня 2023 року, отримані від Замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено, що у пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації, Замовником встановлено вимогу, що тендерна пропозиція повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи учасника, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів.
Однак, учасник ТОВ «Ель Дорадо» надав тендерну пропозицію без накладеного кваліфікованого електронного підпису (далі – КЕП).
Оскільки, під час перевірки електронного цифрового підпису на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) установлено, що тип носія особистого ключа «незахищений/удосконалений», що свідчить про накладення на тендерну пропозицію учасника ТОВ «Ель Дорадо» електронного підпису, який не вважається кваліфікованим (КЕП) та такий, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника.
Крім цього, за результатами моніторингу встановлено, що пунктом 3 додатку 2 до тендерної документації Замовник встановив вимогу щодо надання учасником довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника або з накладенням КЕП та електронної печатки (у разі наявності), в якій зазначається інформація про наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договору із зазначенням договору за період з 2020 по 2022 роки та наданням копії відповідного договору та документів, що підтверджують виконання цього договору в повному обсязі, зокрема копії первинних документів (документа), що визначені в таких договорах (видаткові накладні/акти виконаних робіт/акти наданих послуг/тощо). Вищезазначені вимоги поширюються на аналогічні за предметом закупівлі договори зазначені в довідці.
Однак, учасником торгів ТОВ «Ель Дорадо» в складі тендерної пропозиції не надано копії відповідного договору (за період з 2020 по 2022 роки) та документів, що підтверджують виконання такого договору в повному обсязі, зокрема копії первинних документів (документа), що визначені в таких договорах (видаткові накладні/акти виконаних робіт/акти наданих послуг/тощо), чим порушено вимоги пункту 3 додатку 2 до тендерної документації Замовника.
Відповідно до вимог абзацу 5 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо вона не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону.
Водночас, на порушення вимог абзацу 5 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Ель Дорадо» як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону, а уклав з ним Договір.
Період усунення порушень:
25.04.2023 15:21 - 10.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
25.04.2023 15:21
Оскарження висновку в суді
Опис:
Відповідно до Ухвали судді Вінницького окружного адміністративного суду Воробйової Інни Анатоліївни про відкриття провадження в адміністративній справі №120/5486/23 від 05 травня 2023 р. ухвалено рішення про прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження в адміністративній справі за позовом Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради до Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області про визнання протиправним та скасування рішення (висновку про результати мініторингу закупівлі «Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області)», за кодом ДК 021:2015: 90610000-6 - «Послуги з прибирання та підмітання вулиць», за ідентифікатором закупівлі № UA-2023-02-27-011160-a.
Начальник Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області Ольга КУЛЕНКО
Дата публікації:
05.05.2023 16:39
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
УКРАЇНА
ЖМЕРИНСЬКА МІСЬКА РАДА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
23100, м. Жмеринка, вул. Центральна, 4,тел. +380 (4332) 5-00-01, факс +380 (4332) 5-00-01
ЄДРПОУ 25509242 E-mail: zkg@zhmr.gov.ua
Від 02 травня 2023 р. № 01-13/148
На Висновок від 25.04.2023 р. 15:21
№ UA-M-2023-04-04-000066
Управлінню Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області
Адреса: м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7
E-mail: 260200@dasu.gov.ua; телефон: (0432) 66-12-82
код ЄДРПОУ 40919605
Найменування замовника:
Управління житлово-комунального
господарства Жмеринської міської ради
Вінницької області (надалі – Замовник)
Номер оголошення про проведення
процедури закупівлі, що оприлюднена
на веб-порталі Уповноваженого органу
та назва предмета закупівлі: UA-2023-02-27-011160-a
«Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з
літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей
Жмеринської міської територіальної громади Вінницької
області)» (надалі – Закупівля)
Про оскарження висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 25.04.2023 року по моніторингу № UA-M-2023-04-04-000066 до суду,
відповідно до ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
25 квітня 2023 р. Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області оприлюднило висновок про результати моніторингу UA-M-2023-04-04-000066 процедури закупівлі: «Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області)», за кодом ДК 021:2015: 90610000-6 - «Послуги з прибирання та підмітання вулиць». Оголошення про проведення закупівлі оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за ідентифікатором закупівлі № UA-2023-02-27-011160-a.
Відповідно до ч. 10. ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження.
Відповідно до ч. 13. ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо органом оскарження прийнято до розгляду скаргу від суб’єкта оскарження у порядку, встановленому цим Законом, після прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі чи після опублікування висновку, протягом наступного робочого дня з дня розміщення скарги суб’єктом оскарження в електронній системі закупівель керівник органу державного фінансового контролю або його заступник до моменту опублікування рішення органу оскарження зупиняє рішення органу державного фінансового контролю, а замовник до моменту опублікування рішення органу оскарження зупиняє виконання зобов’язань щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, щодо тих порушень, обставин, підстав, що стали предметом розгляду органом оскарження, з відповідним повідомленням в електронній системі закупівель.
Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
З урахуванням викладеного вище та користуючись правами передбаченими Законом, Замовник - Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради повідомляє про те, що не погоджується з інформацією, викладеною у висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, який оприлюднено 25.04.2023 р. про результати моніторингу №UA-M-2023-04-04-000066 процедури закупівлі: «Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області)», за кодом ДК 021:2015: 90610000-6 - «Послуги з прибирання та підмітання вулиць» (ID: UA-2023-02-27-011160-a) та оскаржив 01.05.2023 р. цей висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення.
Вінницьким окружним адміністративним судом 01.05.2023 р. зареєстрована позовна заява позивача - Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради до відповідача - Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі: «Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області)», за кодом ДК 021:2015: 90610000-6 — «Послуги з прибирання та підмітання вулиць» (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-02-27-011160-a). Згідно протоколу автоматичного розподілу судової справи між суддями, Вінницьким окружним адміністративним судом присвоєний єдиний унікальний номер судової справи №120/5486/23 і призначений головуючий суддя (суддя доповідач): Воробйова Інна Анатоліївна.
Відповідно до ч. 10. ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник протягом наступного робочого дня з дня отримання ухвали Вінницького окружного адміністративного суду про відкриття провадження у цій справі зазначить в електронній системі закупівель інформацію про відкриття провадження у справі та номер такого провадження.
Начальник управління житлово-
комунального господарства
Жмеринської міської ради Підпис Ольга КУЛЕНКО
Дата публікації звіту:
02.05.2023 18:06
Запити/Пояснення
Номер:
4a3cbdce69ed494fb3473ce8bfe84c41
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
04.04.2023 16:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.04.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-27-011160-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Яким чином учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «Ель Дорадо», якого обрано переможцем торгів, виконано вимогу пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, щодо подання документів тендерної пропозиції з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи учасника, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
310804a610cb455d90f443e1d7395daa
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
07.04.2023 19:37
Опис:
УКРАЇНА
ЖМЕРИНСЬКА МІСЬКА РАДА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
вул. Центральна, 4, м. Жмеринка, 23100, тел. +380 (4332) 5-00-01, факс +380 (4332) 5-00-01
код за ЄДРПОУ 25509242, e-mail: zkg@zhmr.gov.ua
Від 07 квітня 2023 р. № 01-13/ 115
На № UA-2023-02-27-011160-a від 04.04.2023 16:05
Управлінню Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області
Адреса: м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7
E-mail: 260200@dasu.gov.ua; телефон: (0432) 66-12-82
код ЄДРПОУ 40919605
Найменування замовника:
Управління житлово-комунального
господарства Жмеринської міської ради
Вінницької області (надалі – Замовник)
Номер оголошення про проведення
процедури закупівлі, що оприлюднене
на веб-порталі Уповноваженого органу
та назва предмета закупівлі:
UA-2023-02-27-011160-a
(надалі – Процедура закупівлі)
Пояснення
На виконання запиту Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області про надання пояснення від 04.04.2023 16:05, оприлюдненої в електронній системі закупівель в 16:05 з процедури відкритих торгів: «Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області», (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-27-011160-a), (надалі – Процедура закупівлі), Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області, яке є замовником цієї закупівлі надає пояснення на наступні запитання:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
На перше запитання Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області повідомляє, що обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі по Процедурі закупівлі ID №UA-2023-02-27-011160-a: «Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області», за кодом 90610000-6 відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі на 2023 рік здійснено Замовником за результатом аналізу (річного та місячного) надання послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області) за 2022 календарний рік (бюджетний період). Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості послуги методом розрахунку очікуваної вартості послуг на підставі закупівельних цін попередніх періодів (скоригованої ціни договору про надання послуг з прибирання та підмітання вулиць Жмеринської міської територіальної громади попереднього періоду з урахуванням прогнозованого індексу інфляції на 2023 рік, відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275.
Розмір бюджетного призначення визначено рішеннями 26 сесії Жмеринської міської ради Вінницької області 8 скликання «Про бюджет Жмеринської міської територіальної громади на 2023 рік» від 08.12.2022р. № 606 та 29 сесії Жмеринської міської ради Вінницької області 8 скликання «Про внесення змін до бюджету Жмеринської міської територіальної громади на 2023 рік» від 02.02.2023 р. № 632, кошторисним розрахунком потреби закупівлі обсягів послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області з березня 2023 року до 30 листопада 2023 року за КПКВК 6030 «Організація благоустрою населених пунктів», з врахуванням необхідності проведення окремої закупівлі послуг з очищення та миття урн для збору твердих побутових відходів біля автобусних зупинок та інших об’єктів благоустрою міста.
Закупівля послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області), технічні та якісні характеристики предмета закупівлі регулюються та встановлюються Законами України «Про благоустрій населених пунктів», «Про житлово-комунальні послуги»; «Про охорону навколишнього природного середовища»; вимогами «Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів», затвердженими наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово - комунального господарства України №54 від 14.02.2012; Методичними рекомендаціям з прибирання території об’єктів благоустрою населених пунктів, затвердженими наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 07.07.2008 №213, програмою «З комплексного благоустрою Жмеринської міської територіальної громади на 2021-2024 роки» затвердженою рішенням 2 сесії Жмеринської міської ради 8 скликання від 09.12.2020 р. №27, рішеннями 26 сесії Жмеринської міської ради Вінницької області 8 скликання «Про бюджет Жмеринської міської територіальної громади на 2023 рік» від 08.12.2022 р. № 606 та 29 сесії Жмеринської міської ради Вінницької області 8 скликання «Про внесення змін до бюджету Жмеринської міської територіальної громади на 2023 рік» від 02.02.2023р. № 632, іншими нормативно-правовими актами, що стосуються предмета закупівлі.
Згідно підпункту 1 пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) визначено: рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів: органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Управлінням житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області, як замовником закупівлі ID №UA-2023-02-27-011160-a: «Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області», за кодом 90610000-6 відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», було 28.02.2023 р. здійснено оприлюднення Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на офіційному веб-сайті Жмеринської міської ради Вінницької області http://zhmerinka-adm.gov.ua за посиланням «Прозоре місто» - «Закупівлі» - «Закупівлі УЖКГ 2023», шляхом розміщення протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель Prozorro.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення було підготовлене відділом благоустрою міста Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради, підписане начальником управління Ольгою КУЛЕНКО та затверджене протокольним рішенням уповноваженої особи з проведення процедур конкурентних закупівель (протокол УО від 27.02.2023 № 5.)
2. Яким чином учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «Ель Дорадо», якого обрано переможцем торгів, виконано вимогу пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, щодо подання документів тендерної пропозиції з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи учасника, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів?
На друге запитання Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області повідомляє.
Згідно пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовником визначено наступне.
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів та/або інформації (сканованих з оригіналів та/або їхніх копій (за можливості у форматі PDF (Portable Document Format), що вимагається замовником у цій тендерній документації.
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Тендерна пропозиція повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи учасника, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів.
Створити та підписати електронний документ за допомогою кваліфікованого електронного підпису можна за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, наприклад: https://id.gov.ua/sign.
Учасником закупівлі по процедурі відкритих торгів за ID №UA-2023-02-27-011160-a: «Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області», за кодом 90610000-6 відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» ТОВ «ЕЛЬ ДОРАДО» було подано документи своєї тендерної пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів та/або інформації (сканованих з оригіналів та/або їхніх копій (у форматі PDF (Portable Document Format), що вимагалося замовником у цій тендерній документації, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладення електронного цифрового підпису уповноваженої особи учасника - директора ТОВ «ЕЛЬ ДОРАДО» Стецюка Олега Андрійовича, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів (sign.p7s) «Нетипізований документ завантажено в ЦБД Prozorro: 07.03.2023 13:01 Версія документу від: 09.03.2023 17:52 Розкрито: 07.03.2023 17:02 Організація: ТОВ ЕЛЬ ДОРАДО ЕДРПОУ: 35097507 ЦСК: АЦСК АТ КБ «ПРИВАТБАНК» Серійний номер: 2B6C7DF9A3891DA104000000CEEDD200F4D99B03, Засіб КЕП, Кваліфікований: Так, Посилений: Так, Тип засобу КЕП.
Начальник управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області Підпис Ольга КУЛЕНКО
Номер:
733015915bd14d8780b21f8bac18ae6c
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
17.04.2023 17:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.04.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-27-011160-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином учасником ТОВ «Ель Дорадо», якого обрано переможцем, виконано вимогу пункту 3 додатку 2 тендерної документації, щодо подання в складі тендерної пропозиції копії аналогічного договору за період з 2020 по 2022 роки та документів, що підтверджують виконання цього договору в повному обсязі? Вищезазначені вимоги поширюються на аналогічні за предметом закупівлі договори зазначені в довідці.
Оскільки у складі тендерній пропозиції ТОВ «Ель Дорадо» надано аналогічний договір від 09.01.2023 року №5, який наразі є невиконаним, з актами про надання послуг за січень-лютий 2023 року та рахунками від 31.01.2023 року №159 та від 28.02.2023 року №321?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
132f95109a2e462ca3759382761202be
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
19.04.2023 17:57
Опис:
УКРАЇНА
ЖМЕРИНСЬКА МІСЬКА РАДА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
вул. Центральна, 4, м. Жмеринка, 23100, тел. +380 (4332) 5-00-01, факс +380 (4332) 5-00-01
код за ЄДРПОУ 25509242, e-mail: zkg@zhmr.gov.ua
Від 19 квітня 2023 р. № 01-13/ 127
На № UA-2023-02-27-011160-a від 17.04.2023 17:08
Управлінню Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області
Адреса: м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7
E-mail: 260200@dasu.gov.ua; телефон: (0432) 66-12-82
код ЄДРПОУ 40919605
Найменування замовника:
Управління житлово-комунального
господарства Жмеринської міської ради
Вінницької області (надалі – Замовник)
Номер оголошення про проведення
процедури закупівлі, що оприлюднене
на веб-порталі Уповноваженого органу
та назва предмета закупівлі:
UA-2023-02-27-011160-a
(надалі – Процедура закупівлі)
Пояснення
На виконання запиту Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області про надання пояснення від 17.04.2023 17:08, оприлюдненої в електронній системі закупівель по процедурі відкритих торгів: «Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області», (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-27-011160-a), (надалі – Процедура закупівлі), Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області, яке є замовником цієї закупівлі надає пояснення на наступні запитання:
1. Яким чином учасником ТОВ «Ель Дорадо», якого обрано переможцем, виконано вимогу пункту 3 додатку 2 тендерної документації, щодо подання в складі тендерної пропозиції копії аналогічного договору за період з 2020 по 2022 роки та документів, що підтверджують виконання цього договору в повному обсязі? Вищезазначені вимоги поширюються на аналогічні за предметом закупівлі договори зазначені в довідці. Оскільки у складі тендерній пропозиції ТОВ «Ель Дорадо» надано аналогічний договір від 09.01.2023 року №5, який наразі є невиконаним, з актами про надання послуг за січень-лютий 2023 року та рахунками від 31.01.2023 року №159 та від 28.02.2023 року №321?
На перше запитання Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області повідомляє, що в пункті 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» додатку 2 «Кваліфікаційні (кваліфікаційний) критерії процедури закупівлі відповідно до статті 16 Закону та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників установленим кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям і вимогам згідно із законодавством» тендерної документації Замовника по закупівлі послуги за ID №UA-2023-02-27-011160-a: «Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області», за кодом 90610000-6 відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» визначено кваліфікаційний (кваліфікаційні) критерій та інформацію про спосіб документального підтвердження учасника кваліфікаційному (кваліфікаційним) критерію, а саме, учасник має завантажити в електронну систему закупівель довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника (у разі наявності) або з накладенням КЕП та електронної печатки (у разі наявності), в якій зазначається інформація про наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договору із зазначенням договору за період з 2020 по 2022 роки та наданням копії відповідного договору та документів, що підтверджують виконання цього договору в повному обсязі, зокрема копії первинних документів (документа), що визначені в таких договорах (видаткові накладні/акти виконаних робіт/акти наданих послуг/тощо). Під аналогічними договором слід розуміти виконаний договір, відповідно до умов яких було надано послуги з прибирання та підмітання вулиць. Вищезазначені вимоги поширюються на аналогічні за предметом закупівлі договори зазначені в довідці.
Учасником процедури відкритих торгів за ID №UA-2023-02-27-011160-a – ТОВ «Ель Дорадо» на виконання вимоги пункту 3 додатку 2 тендерної документації було завантажено в електронну систему закупівель файл «112 Довідка про наявність досвіду. pdf» Тип документу: Документи, що підтверджують кваліфікацію Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.03.2023 12:57 Версія документу від: 07.03.2023 12:57 Розкрито: 07.03.2023 17:02, де в довідці вих. №112 від 01 березня 2023 року учасник – ТОВ «Ель Дорадо» вказав про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів – «Послуги з прибирання та підмітання вулиць за період з 2020 р. по 2022 р. (позиції в таблиці з №1 до 9), а в позиції №10 цієї таблиці учасник вказав виконаний станом на 01.03.2023 року договір №5 від 09.01.2023 р. на закупівлю послуг із зимового прибирання вулично-дорожньої мережі Жмеринської міської територіальної громади з ціною договору 4 921 429 грн. рік надання послуг (виконаних робіт)* січень – лютий 2023 р. Учасник закупівлі – ТОВ «Ель Дорадо» в довідці вих. №112 від 01 березня 2023 року повідомив що договори виконані в повному обсязі та відповідають всім якісним показника, претензій до якості та обсягів виконаних робіт у замовника відсутні. ТОВ «Ель Дорадо» завантажило в електронну систему закупівель сканкопію останнього договору №5 від 09.01.2023 р. та сканкопію актів виконаних робіт за січень – лютий 2023 р. (додаються) та відгук замовника про добросовісне надання послуг та відсутність претензій до повноти та якості виконання договору №5 від 09.1.2023 р. (додається) та скан-копію листа – відгуку замовника про добросовісне надання послуг та відсутність претензій до повноти та якості виконання договорів за період роботи учасника – ТОВ Ель Дорадо» з 2020 по 2022 рік (додається).
Начальник управління житлово-
комунального господарства
Жмеринської міської ради Ольга КУЛЕНКО
Вінницької області