• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

44310000-6 Вироби з дроту (Кулі молольні)

44316400-2 Дрібні залізні вироби; (Кулі молольні) для потреб Зміївської ТЕС та Трипільської ТЕС ПАТ «Центренерго»

Завершена

11 014 575.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.3% або 36 715.25 UAH
Номер: cf87052916544d49819fa92488951267
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-04-27-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.04.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 27.04.2023 18:46 - 19.05.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 27.04.2023 № 114 (дата) м.Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 27.04.2023 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 27.04.2023 № 114 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 17 UA-2023-02-27-008573-a 27.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 177-65-52, mazalova.ruslana@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Торговельна компанія Енергостіл» встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178, внесення змін до тендерної документації, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 травня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон), постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанови № 1178), внесення змін до тендерної документації, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Публічного Акціонерного Товариства «Центренерго» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи протокол від 06.03.2023 року №15-ВЗ, реєстри отриманих тендерних пропозицій від 11.03.2023, тендерну пропозицію по Лоту № 1 ТОВ «Торговельна компанія Енергостіл», тендерну пропозицію по Лоту № 2 ТОВ «Торговельна компанія Енергостіл», протокол розкриття тендерної пропозиції від 14.03.2023 повідомлення про намір укласти договори від 14.03.2023, договір про закупівлю від 28.03.2023 №121/18 (ЛОТ №1), договір про закупівлю від 28.03.2023 №121/19 (ЛОТ №2), пояснення Замовника від 08.05.2023, оприлюднені через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу встановлено, що вимогами підпункту 1.1.2 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (вимоги до надання інформації та документів зазначені у Додатку №2 до Тендерної документації). Згідно з пунктом 2.1 Додатку 2 до тендерної документації учасник процедури закупівель повинен завантажити Довідку у довільній формі, що містить про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номер та дата укладання договору, контактних осіб замовника (прізвище та контактний телефон) та стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). Відповідно до пункту 2.2 Додатку 2 до тендерної документації учасник процедури закупівель повинен завантажити позитивні листи – відгуки від контрагентів, зазначені у довідці у довільній формі, зміст яких підтверджує належне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладання такого договору з документальним підтвердженням їх виконання у вигляді копій договорів та видаткових накладних або актів прийому – передачі. На виконання вимоги пункту 2.1 Додатку 2 до тендерної документації учасником процедури закупівель ТОВ «Торговельна компанія Енергостіл» в тендерних пропозиціях по ЛОТу № 1 та по ЛОТу № 2 завантажено Довідки «Про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів». В даних Довідках в графі «Стан виконання договорів» зазначено, що договори виконані. Проте, в тендерних пропозиціях учасника процедури закупівель ТОВ «Торговельна компанія Енергостіл» по ЛОТу № 1 та по ЛОТу № 2 в файлах 02.2.-Кваліфікаційні вимоги (наявність досвіду) документальне підтвердження виконання аналогічних договорів (видаткові накладні, акти прийому – передачі) завантажено частково, а саме: 1. Договір від 06.05.2021 № 121/12 укладено на суму 12 870 000,00 грн, звіт про виконання договору від 17.01.2022 на суму 12 870 000,00 гривень. При цьому, в тендерній пропозиції ТОВ «Торговельна компанія Енергостіл» документальне підтвердження виконання договору завантажено на загальну суму 4 290 000,00 грн (видаткова накладна від 14.10.2021 №802 на суму 2 145 000,00 грн (акт приймання – передачі від 21.10.2021); видаткова накладна від 30.09.2021 №756 на суму 2 145 000,00 грн (акт приймання – передачі від 06.10.2021)); 2. Договір від 06.05.2021 № 121/13 укладено на суму 12 870 000,00 грн, звіт про виконання договору від 17.01.2022 на суму 12 870 000,00 гривень. При цьому, в тендерній пропозиції ТОВ «Торговельна компанія Енергостіл» документальне підтвердження виконання договору завантажено на загальну суму 2 145 000,00 грн (видаткова накладна від 12.10.2021 №791 на суму1 155 000,00 грн (акт приймання – передачі від 12.10.2021); видаткова накладна від 12.10.2021 №790 на суму 990 000,00 грн (акт приймання – передачі від 12.10.2021)); 3. Договір від 06.05.2021 № 121/14 укладено на суму 12 870 000,00 грн, звіт про виконання договору від 17.01.2022 на суму 12 817 860,00 гривень. При цьому, в тендерній пропозиції ТОВ «Торговельна компанія Енергостіл» документальне підтвердження виконання договору завантажено на загальну суму 4 237 860,00 грн (видаткова накладна від 14.10.2021 №803 на суму 2 092 860,00 грн (акт приймання – передачі від 28.10.2021); видаткова накладна від 30.09.2021 №749 на суму 2 145 000,00 грн (акт приймання – передачі від 06.10.2021)); 4. Договір від 25.04.2021 № 411/13/244В укладено на суму 3 459 456,00 грн, звіт про виконання договору від 20.12.2021 на суму 3 459 456,00 гривень. При цьому, в тендерній пропозиції ТОВ «Торговельна компанія Енергостіл» документальне підтвердження виконання договору завантажено на загальну суму 1 100 739,00 грн (видаткова накладна від 25.10.2021 №858 на суму 628 992,00 грн, видаткова накладна від 15.11.2021 №937 на суму 471 744,00 грн); 5. Договір від 19.04.2021 № 159 укладено на суму 2 574 000,00 грн, звіт про виконання договору від 21.11.2022 на суму 2 574 000,00 гривень. При цьому, в тендерній пропозиції ТОВ «Торговельна компанія Енергостіл» документальне підтвердження виконання договору завантажено на загальну суму 2 574 000,00 грн (видаткова накладна від 21.04.2021 №272 на суму 660 000,00 грн, видаткова накладна від 07.06.2021 №385 на суму 660 000,00 грн, видаткова накладна від 28.09.2021 №730 на суму 660 000,00 грн, видаткова накладна від 20.01.2022 №64 на суму 594 000,00 грн). Тобто, учасником процедури закупівель ТОВ «Торговельна компанія Енергостіл» документальне підтвердження виконання аналогічних договорів завантажено не в повному обсязі. Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерні пропозиції учасника ТОВ «Торговельна компанія Енергостіл» як такі, що не відповідають кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та уклав з ним договір про закупівлю від 28.03.2023 №121/18 (ЛОТ №1) та договір про закупівлю від 28.03.2023 №121/19 (ЛОТ №2). Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східного офісу Держаудитслужби від 03.05.2023 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації стосовно того, яким чином учасником процедури закупівлі ТОВ «Торговельна компанія Енергостіл» виконано вимогу, яка передбачена пунктом 2.2 Додатку 2 до тендерної документації, а саме: надання документального підтвердження виконання аналогічних договорів (видаткові накладні або акти прийому - передачі). На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 08.05.2023 Замовник оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель, що «На виконання умов пункту 2.2 Додатку№2 до тендерної документації учасник ТОВ «Торговельна компанія Енергостіл» надав документи які підтверджують виконання аналогічних договорів, а саме: - договори з ПАТ «ЦЕНТРЕНЕРГО» №№ 121/12 від 06.05.2021 р.,121/13 від 06.05.2021 р., 121/14 від 06.05.2021 р., позитивний лист-відгук згідно даних договорів, видаткові накладні та акти прийому-передачі, підтверджуючі виконання договорів; - договір з ДП «СХІД ГЗК» № 411/13/244 від 25.06.2021 р., позитивний лист-відгук згідно даного договору, видаткові накладні, підтверджуючі виконання договору; - договір з ДП «КАЛУСЬКА ТЕЦ-НОВА» № 159 від 19.04.2021 р.,позитивний лист-відгук згідно даного договору, видаткові накладні, підтверджуючі виконання договору. Вищезазначені документи розміщені у файлі 02.2.-Кваліфікаційні вимоги (наявність досвіду).pdf». Однак, зазначене пояснення не спростовує факт наявності порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
Період усунення порушень: 15.05.2023 17:51 - 30.05.2023 00:00
Дата публікації висновку: 15.05.2023 17:51

Оскарження висновку в суді

Опис: 29.05.2023 ПАТ «ЦЕНТРЕНЕРГО» подало до Київського окружного адміністративного суду позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 15.05.2023 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-27-008573-a.
Дата публікації: 29.05.2023 16:57
Дата відкриття провадження: 11.11.2023 00:00
Номер відкриття провадження: П/320/42012/23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ВИРІШИВ: 1. Визнати відсутність порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону в частині розгляду тендерних пропозицій ТОВ " Торговельна компанія Енергостіл ". 2. Заперечити наявність порушень у Висновку про результати моніторингу закупівлі. 3. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель аргументовані заперечення до Висновку у вигляді даного протоколу. 4. Відповідно до частини 10 статті 8 Закону оскаржити Висновок Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі 44310000-6 Вироби з дроту (Кулі молольні) оголошення UA-2023-02-27-008573-a оприлюдненого в електронній системі закупівель PROZORRO 15 травня 2023р. відповідно до Порядку ведення претензійно-позовної роботи в ПАТ «Центренерго».
Дата публікації звіту: 22.05.2023 15:16

Запити/Пояснення