-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Інструмент металоріжучий
Завершена
6 028 677.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 30 143.39 UAH
мін. крок: 0.5% або 30 143.39 UAH
Номер:
55199538f3074c89b978962e70cf8fca
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-06-000092
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.06.2023 00:00
Період моніторингу:
06.06.2023 16:43 - 28.06.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.06.2023 № 30-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 06.06.2023 № 30-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
5 UA-2023-02-27-006209-a 27.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Онищенко І.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу встановлено, що Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано Наказу №680 щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує врахувати виявлені порушення та дотримуватись вимог Наказу №680 під час завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 червня 2023 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Філія "Панютинський вагоноремонтний завод" Акціонерного товариства "Українська залізниця", (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника № 116 від 27.02.2023, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ "Промислова компанія "ІНОТЕХ", протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 13.03.2023 № 152, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 13.03.2023, договір поставки від 23.03.2023 № ПВРЗ (ВМТПЗ-74/2323-ЮВ), пояснення від 13.06.2023, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Моніторингом встановлено, що Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано вимоги наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» від 13.04.2016 № 680 (далі – Наказ №680) щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків (Додаток 1 - 6) до тендерної документації окремими файлами.
Період усунення порушень:
20.06.2023 16:45 - 05.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
20.06.2023 16:45
Запити/Пояснення
Номер:
cae95d1f8ec64787a70af9b5968cc61c
Назва:
Про надання інформації (пояснень, документів)
Дата опублікування:
08.06.2023 15:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі інструменту метало ріжучого Філією "Панютинський вагоноремонтний завод" АТ "Українська залізниця" ДК 021:2015:42670000-3: Частини та приладдя до верстатів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-27-006209-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
- Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
5480ab2c8c8e448f83ffe0c3d80c3f42
Назва:
код: ДК 021:2015:42670000-3: Частини та приладдя до верстатів
Дата опублікування:
13.06.2023 09:43
Опис:
Обґрунтування розміру витрат було визначено на підставі планових завдань АТ «Укрзалізниці» " по будівництву 400 фітингових платформ у період воєнного стану у 2023 році (самостійна закупівля) правління АТ «Укрзалізниця» від 23.01.2023р., протокол №85/3 Ком.Т. Технічні та якісні характеристики інструмету металоріжучого повинні відповідати:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик позицій 1-52, 54-58 технічної специфікації було здійснено на підставі офіційного електронного каталогу виробника продукції, що розміщений за посиланням https://www.iscar.com/eCatalog/; позиції 53 - відповідно до DIN 845 (Фрези кінцевої з конічним хвостовиком Морзе. Розміри. Стосовно визначення очікуваної вартості закупівлі, фахівцями філії «ПВРЗ» АТ «Укрзалізниця» був проведений моніторинг ринку цін на дану продукцію та отримані комерційні пропозиції від потенційних постачальників, на підставі чого була розрахована та визначена очікувана вартість предмета закупівлі з найнижчім рівнем ціни.
Також надаю посилання на сторінку вебсайту https://www.uz.gov.ua/about/procurement/pub_zak/, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.