-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Лабораторні реактиви для визначення показників системи гемостазу (Згідно медико-технічним вимогам) (Додаток 3)
Лабораторні реактиви для визначення показників системи гемостазу (Згідно медико-технічним вимогам) (Додаток 3)
Завершена
506 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 060.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 060.00 UAH
Номер:
ede2a483eb2740eca47c8942cd5737df
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-18-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.04.2023 00:00
Період моніторингу:
18.04.2023 17:32 - 10.05.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.04.2023 № 101
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 17.04.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 18.04.2023 № 101
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
8 UA-2023-02-27-005653-a 27.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП «КОСТЕНКО МАКСИМ ВІКТОРОВИЧ» встановлено порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону та вимог абзацу другого пункту 5 підпункту 2 пункту 41 Постанови № 1178.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону та Постанова № 1178, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції ФОП «КОСТЕНКО МАКСИМ ВІКТОРОВИЧ», порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон), постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства Харківської обласної ради «ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи протокол від 01.02.2023 № 2023/7, реєстри отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП «КОСТЕНКО МАКСИМ ВІКТОРОВИЧ», протокол розкриття тендерної пропозиції від 08.03.2023, повідомлення про намір укласти договір від 08.03.2023, договір про закупівлю від 16.03.2023 № ВТ-2/2023, пояснення Замовника від 21.04.2023, оприлюднені через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено, що вимогами пункту 11 Додатку 4 до тендерної документації, передбачено надання у складі тендерної пропозиції учасника копію паспорту.
Слід зазначити, що Замовником в тендерній документації не зазначено, що учасник процедури закупівель повинен завантажити лише копії сторінок паспорта, на яких є певні записи, вклеєні фотокартки та відмітки. Тобто, учасник процедури закупівель повинен був завантажити копію повного документу.
Проте, у складі тендерної пропозиції ФОП «КОСТЕНКО МАКСИМ ВІКТОРОВИЧ» завантажено не всі сторінки копії паспорту громадянина України, а тільки сторінки з 1 по 7 та з 10 по 16, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Сторінки, які не завантажені учасником процедури закупівель, а саме: восьма та дев’ята, відповідно до пункту 6 Постанови Верховної Ради України від 26.06.1992 № 2503-ХІІ «Положення про паспорт громадянина України» призначені для особливих відміток.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східного офісу Держаудитслужби від 19.04.2023 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації стосовно не надання всіх сторінок паспорта громадянина України учасником процедури закупівель - ФОП «КОСТЕНКО МАКСИМ ВІКТОРОВИЧ».
На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби Замовник інформацію по суті заданих питань не надав, чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Таким чином, Замовником порушено вимоги абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону та вимоги абзацу 5 підпункту 2 пункту 41 Постанови № 1178, в частині не відхилення учасника ФОП «КОСТЕНКО МАКСИМ ВІКТОРОВИЧ», який не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Проте, на порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону та вимог абзацу другого пункту 5 підпункту 2 пункту 41 Постанови № 1178, Замовник не відхилив учасника ФОП «КОСТЕНКО МАКСИМ ВІКТОРОВИЧ», визначив його переможцем та уклав з ним договір.
Період усунення порушень:
01.05.2023 12:02 - 16.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
01.05.2023 12:02
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Договір розірвано
Дата публікації звіту:
16.05.2023 14:29
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- corruptionFailureDocuments: Так
Опис:
Прийнято рішення про розірвання договору шляхом підписання додаткової угоди №1 від 11.05.2023 року.
Дата публікації:
17.05.2023 10:49
Запити/Пояснення
Номер:
f3d11ee329ea42f7a6a625eb9a369320
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.04.2023 18:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.04.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі реактивів для аналізів крові, продукції медичного призначенн (крім лікарських засобів), хімічних реактивів, (ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-02-27-005653-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d1f8b1e3347241d29c4e4dc89f0aac49
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
19.04.2023 10:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.04.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі реактивів для аналізів крові, продукції медичного призначенн (крім лікарських засобів), хімічних реактивів, (ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-02-27-005653-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Відповідно до вимог пункту 11 Додатку 4 до тендерної документації учасником процедури закупівлі (фізичні осіби-підприємці) повинен бути завантажений паспорт підписанта договору. Згідно з завантаженими документами ФОП "КОСТЕНКО МАКСИМ ВІКТОРОВИЧ" завантажені не всі сторінки паспорту. Просимо надати пояснення щодо виконання ФОП "КОСТЕНКО МАКСИМ ВІКТОРОВИЧ" вимог передбачених пунктом 11 Додатку 4 до тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e815091e661d4106b10f22e8ecf8d596
Назва:
Пояснення щодо запиту
Дата опублікування:
21.04.2023 16:09
Опис:
На виконання запиту від Північно-східного офісу Держаудитслужби, у межах проведення моніторингу закупівлі реактивів для аналізів крові, продукції медичного призначення (крім лікарських засобів), хімічних реактивів, Код єдиний закупівельний словник ДК 021:2015-33600000-6- (Фармацевтична продукція) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-02-27-005653-a) а саме; «Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?» пояснюємо наступне:
Підчас формування обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості Замовник керується Наказом № 275 від 18.02.2020 року «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Для забезпечення потреб КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ОБЛАСНОГО ЦЕНТРА СЛУЖБИ КРОВІ» кількість необхідних реактивів для крові визначається лабораторією з урахуванням запланованого резервного запасу та на випадок зростання потреби підчас воєнних дій. Технічні та якісні характеристики необхідних реактивів визначено нормами зазначеними в лабораторних методиках затверджених МОЗ. Очікувана вартість визначається методом запиту цін від постачальників та моніторингу ринку.
Номер:
140b46fa27a746e58b589aeebde4751d
Назва:
Пояснення щодо запиту
Дата опублікування:
21.04.2023 16:12
Опис:
На виконання запиту від Північно-східного офісу Держаудитслужби, у межах проведення моніторингу закупівлі реактивів для аналізів крові, продукції медичного призначення (крім лікарських засобів), хімічних реактивів, Код єдиний закупівельний словник ДК 021:2015-33600000-6- (Фармацевтична продукція) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-02-27-005653-a) а саме; «Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?» пояснюємо наступне: Підчас формування обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості Замовник керується Наказом № 275 від 18.02.2020 року «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Для забезпечення потреб КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ОБЛАСНОГО ЦЕНТРА СЛУЖБИ КРОВІ» кількість необхідних реактивів для крові визначається лабораторією з урахуванням запланованого резервного запасу та на випадок зростання потреби підчас воєнних дій. Технічні та якісні характеристики необхідних реактивів визначено нормами зазначеними в лабораторних методиках затверджених МОЗ. Очікувана вартість визначається методом запиту цін від постачальників та моніторингу ринку.