-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт зливової каналізації по вул. Магістратська в м. Вінниці (Класифікатор ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Капітальний ремонт зливової каналізації по вул. Магістратська в м. Вінниці (Класифікатор ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Завершена
2 863 081.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 315.40 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 315.40 UAH
Номер:
a3c49fc7470f43ce8e7da0050f0b35a8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-14-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.06.2023 00:00
Період моніторингу:
14.06.2023 13:33 - 06.07.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.06.2023 №55-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 14.06.2023 №55-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1. UA-2023-02-27-004145-a 27.02.2023 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 липня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Департаменту комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 27 лютого 2023 року (протокол №33), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «Подільський будівельний інжиніринг», рішення уповноваженої особи від 09 березня 2023 року, повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей ТОВ «Подільський будівельний інжиніринг» до 09 березня 2023 року, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 23 березня 2023 року №123, звіт про результати проведення процедури закупівлі та пояснення від 29 червня 2023 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
03.07.2023 17:35 - 07.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
03.07.2023 17:35
Запити/Пояснення
Номер:
83e3d708a42445e88bbe10afb7029eb9
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
27.06.2023 15:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.07.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту зливової каналізації по вул. Магістратська в м. Вінниці (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-27-004145-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі;
2.Яким чином учасником ТОВ «Подільський будівельний інжиніринг», як переможцем торгів, з яким укладено договір від 23 березня 2023 року №123, виконано вимоги пункту 6.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, в частині відповідності його тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, визначеним в Додатку №2 «Технічне завдання» тендерної документації, а саме:
- позиції №22 Додатку №2, якою передбачено, що укладання трубопроводу здійснюватиметься із використанням муфт із поліетилену діаметром 400 мм для труб із поліетилену без розтруба в кількості 5 шт;
- позиціям №83 й №101 Додатку №2, якими визначено, що улаштування бетонних фундаментів під устаткування здійснюватиметься із використанням сумішей бетонних готових важких, клас бетону В7,5 [М100] із крупністю заповнювача більше 40 мм в обсязі 2,04 м3, оскільки в тендерній пропозиції даного учасника (локальних кошторисах та підсумковій відомості ресурсів), зазначені матеріали відсутні, а обсяг сумішей класу бетону В7,5 сумарно враховано у складі сумішей бетонних готових важких, клас бетону В15 [М200] із крупністю заповнювача більше 20 до 40 мм;
3. Яким чином учасником ТОВ «Подільський будівельний інжиніринг», як переможцем торгів, виконано вимоги пункту 6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» щодо забезпечення виконання договору про закупівлю та надайте відповідні підтверджуючі документи?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
8e34e862860c477394a185df8fbb67cf
Назва:
Відповідь на запит на пояснення по моніторингу
Дата опублікування:
29.06.2023 16:39
Опис:
Начальнику управління
Північного офісу
Держаудитслужби
у Вінницькій області
ВАХНОВСЬКІЙ Олені
Відповідь на запит на пояснення по моніторингу № UA-M-2023-06-14-000005 із закупівлі «Капітальний ремонт зливової каналізації по вул. Магістратська в м. Вінниці (Класифікатор ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» від 27.06.2023 року.
Відповідно до наказу від 14.06.2023 № 55-з Держаудистлужби у Вінницькій області «Про початок моніторингу закупівель» розпочато моніторинг закупівлі за предметом «Капітальний ремонт зливової каналізації по вул. Магістратська в м. Вінниці (Класифікатор ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», № оголошення UA-2023-02-27-004145-a.
На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель було оприлюднено запит на пояснення від 27.06.2023: «У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту зливової каналізації по вул. Магістратська в м. Вінниці (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-27-004145-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі;
2.Яким чином учасником ТОВ «Подільський будівельний інжиніринг», як переможцем торгів, з яким укладено договір від 23 березня 2023 року №123, виконано вимоги пункту 6.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, в частині відповідності його тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, визначеним в Додатку №2 «Технічне завдання» тендерної документації, а саме:
- позиції №22 Додатку №2, якою передбачено, що укладання трубопроводу здійснюватиметься із використанням муфт із поліетилену діаметром 400 мм для труб із поліетилену без розтруба в кількості 5 шт;
- позиціям №83 й №101 Додатку №2, якими визначено, що улаштування бетонних фундаментів під устаткування здійснюватиметься із використанням сумішей бетонних готових важких, клас бетону В7,5 [М100] із крупністю заповнювача більше 40 мм в обсязі 2,04 м3, оскільки в тендерній пропозиції даного учасника (локальних кошторисах та підсумковій відомості ресурсів), зазначені матеріали відсутні, а обсяг сумішей класу бетону В7,5 сумарно враховано у складі сумішей бетонних готових важких, клас бетону В15 [М200] із крупністю заповнювача більше 20 до 40 мм;
3. Яким чином учасником ТОВ «Подільський будівельний інжиніринг», як переможцем торгів, виконано вимоги пункту 6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» щодо забезпечення виконання договору про закупівлю та надайте відповідні підтверджуючі документи?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту».
Керуючись вимогами частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» департамент комунального господарства та благоустрою міської ради м. Вінниці надає пояснення на запит Державної аудиторської служби України Вінницькій області.
Щодо питання першого.
Розмір бюджетного призначення (розміру витрат) Департаментом не обґрунтовувався, так як Замовник є одержувачем бюджетних коштів, а бюджетне призначення відповідно норм Бюджетного кодексу України - повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане цим Кодексом, законом України «Про Державний бюджет України на 2023 рік» (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі робіт з капітального ремонту зливової каналізації по вул. Магістратська в м. Вінниці визначались відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації на даний об’єкт № РD01:3799-6528-4863-2979, яка згідно «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» (постанова Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560 із змінами), була перевірена експертною організацією з наданням позитивного експертного звіту ТОВ «Інженерно – будівельне бюро» від 22.02.2023 № 05-0087 (додається).
Очікувана вартість робіт з капітального ремонту визначається з урахуванням наказу Мінрегіону від 25.06.2021 №162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованого в міністерстві юстиції України 17.09.2021 за №1225/36847 та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі». При визначені очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва.
Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі зауважуємо наступне.
Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі має оприлюднюватись замовником відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Дана постанова прийнята з метою забезпечення ефективного використання державних коштів, про що йдеться в преамбулі зазначеної постанови, і ніяким чином не стосується дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідно ст. 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі», проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування. Відповідно п. 14 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідно ч. 5 ст. 8 Закону, протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Так як приписи постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 стосуються лише ефективності використання державних коштів, що не може бути предметом дослідження моніторингу процедури закупівлі відповідно до норм Закону, у Замовника відсутній обов’язок надавати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Однак, з метою дотримання принципів публічних закупівель, зокрема принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, де розміщена інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та очікуваної вартості предмета закупівлі: https://www.vmr.gov.ua/departament-komunalnoho-hospodarstva-ta-blahoustroiu#parentHorizontalTab6.
Розробниками та відповідальними за роботу вищезазначеного сайту є Департамент інформаційних технологій міської ради м. Вінниця, тому будь які зауваження щодо роботи даного сайту та відображення інформації в період війни адресувати саме відповідальному Департаменту. Департамент комунального господарства та благоустрою не несе відповідальності за координацію діяльності та висвітлення інформації на веб-сайті міської ради м. Вінниця та його технічного супроводження.
Щодо питання другого.
Відповідно до умов примітки додатку 2 до тендерної документації, усі посилання у даному Додатку на виробника, торговельну марку, патент щодо обладнання, устаткування, інвентарю, матеріалів, тощо, вживаються у значенні «або еквівалент». Учасник може застосувати еквівалент, так як закупівлі робіт здійснюється відповідно до діючих стандартів, норм та правил виконання робіт з будівництва, які повинні відповідати проектним рішенням та затвердженій в установленому порядку проектній документації, то учасник під еквівалентом повинен запропонувати обладнання, устаткування, інвентар, матеріали, тощо, які по технічним характеристикам дозволять учаснику виконати проектні рішення у повному комплексі згідно з діючими нормами в будівництві. Технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими.
Учасник ТОВ «Подільський будівельний інжиніринг» при формування документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме: розрахунок договірної ціни (з урахуванням положень Настанови визначення вартості будівництва затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281) у позиції № 21 та 22 замінили труби із поліетилену без розтрубу з обов’язковим застосуванням муфт на труби з розтрубом монтаж яких виконується без застосування муфт.
При формуванні позиції № 83,84,100 та 101 учасник ТОВ «Подільський будівельний інжиніринг» було замінено клас бетону В 7,5 (М 100) на більш стійкий до атмосферних умов на об’єкті робіт на клас бетону В 15 (М 200). Чим покращили якість та термін експлуатації вище зазначених матеріалів на об’єкті робіт із капітального ремонту зливової каналізації.
Щодо питання третього.
Умовами тендерної документації передбачено пунктом 6.1. Розділу Результати торгів та укладання договору про закупівлю тендерної документації Учасник повинен внести не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді банківської гарантії. Пункт 6.4. передбачає, що банківська гарантія надається в паперовій формі відповідно до статті 547 Цивільного кодексу України разом з копією ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій банком, що надає банківську гарантію Учаснику, а також копією документу, який підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, що завірені цим банком.
На виконання даних вимог Учасником ТОВ «Подільський будівельний інжиніринг» було надано банківську гарантію №1172-23 від 15.03.2023 та інші супроводжуючі документи що додаються.