• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

15540000-5 Сирні продукти(15544000-3 твердий сир (жирність не менше 50%)

Торги відмінено

756 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 780.00 UAH
Номер: 01491b0a5631442db0843902979204c4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-03-07-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.03.2023 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 07.03.2023 14:25 - 29.03.2023 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 06.03.2023 № 14 Чернігів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Вікторія ПЕРИНСЬКА Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 06.03.2023 № 14 Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2023-02-27-004023-a 27.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 46) 267-72-67, svetlana_tender@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог пунктів 11, 14 та 17 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель з урахуванням Особливостей, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 березня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства (з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на момент проведення процедури закупівлі (далі – Особливості)), своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Чернігівського геріатричного пансіонату (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи згідно від 23.02.2023 № 38-А (зі змінами, затвердженими протоколом від 28.02.2023 № 41-А), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокольне рішення (протоколи) від 08.03.2023 № 46-А, пояснення Замовника, оприлюднене в електронній системі закупівель 08.03.2023 на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області. Згідно з вимогами пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам частини другої статті 22 Закону, з огляду на наступне: - Замовником в тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим порушено вимогу пункту 14 частини другої статті 22 Закону; - у пункті 2.3 «Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками» розділу I «Загальні положення» тендерної документації Замовника не зазначено електронну адресу особи уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками, чим порушено вимогу пункту 17 частини другої статті 22 Закону; - у пункті 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 20 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, у додатку 4 «Форма «Згода щодо умов» до тендерної документації та пункті 3.3.2 розділу 3 «Ціна, загальна сума договору» додатку 5 «Проект договору» до тендерної документації зазначено «…протягом 20 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій», чим порушено вимогу пункту 11 частини другої статті 22 Закону, яким передбачено, що у тендерній документації зазначається строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, який не може бути меншим 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до вимог підпункту 2 пункту 47 Особливостей, Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Згідно з інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель Замовником 08.03.2023 прийнято рішення щодо відміни процедури закупівлі у зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Період усунення порушень: 24.03.2023 13:17 - 08.04.2023 01:00
Дата публікації висновку: 24.03.2023 13:17

Запити/Пояснення