• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Принтер

разова поставка Не пізніше 31.03.2023 року

Завершена

154 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 540.00 UAH
Номер: d60a2188f82c4ac88c91e4c48b7064a2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-06-27-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.06.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 27.06.2023 15:05 - 19.07.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 27.06.2023 № 20-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 27.06.2023 № 20-з Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2023-02-25-000321-a 25.02.2023 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Адреса: Ukraine, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 99) 555-05-13, kolodiynataliya86@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостей встановлено, що тендерна документація складена з порушенням вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII та пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII (зі змінами) та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому та з дотриманням вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII та пункту 28 Особливостей (шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 липня 2023 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2023 рік, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 25.02.2023, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства "Рахівська районна лікарня" Рахівської міської ради Закарпатської області (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 24.02.2023 б/н зі змінами, внесеними протокольним рішенням уповноваженої особи від 01.03.2023 б/н; відповіді Замовника, надані на звернення та вимоги учасників; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" (далі – ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"), фізичної особи-підприємця "КУЛЬЧИЦЬКИЙ РОМАН АНДРІЙОВИЧ" (далі – ФОП "КУЛЬЧИЦЬКИЙ РОМАН АНДРІЙОВИЧ"); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" від 10.03.2023; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір з ФОП "КУЛЬЧИЦЬКИЙ РОМАН АНДРІЙОВИЧ" від 10.03.2023; повідомлення про намір укласти договір від 10.03.2023 року; договір від 20.03.2023 №161; пояснення/документи, надані Замовником через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 28 червня, 11 та 12 липня 2023 року. Пунктом 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Відповідно, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Згідно пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922-VIII з урахуванням цих особливостей. За результатами аналізу тендерної документації Замовника встановлено, що в порушення пункту 35 Особливостей, в тендерній документації в пункті 2 розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» та у пункті 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» зазначено, що оцінка тендерних пропозицій проводиться із застосуванням електронного аукціону, тоді як відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону. Окрім того, умови виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, зазначені у пункті 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації не відповідають умовам, визначеним пунктом 40 Особливостей зі змінами, внесеними згідно з Постановою Кабінету Міністрів України № 157 від 17.02.2023 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178» (далі – Постанова №157). У пункті 3 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник зазначив підстави відхилення тендерної пропозиції учасника (переможця) торгів без врахування змін, внесених Постановою № 157 до пункту 41 Особливостей, а саме: зміни, внесені до абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей; абзаци третій та сьомий підпункту 1 пункту 41 Особливостей викладені у новій редакції; абзац третій підпункту 2 Особливостей виключений з підстав відхилення тендерної пропозиції учасника. Окрім того, за результатами аналізу тендерної документації встановлено, що на порушення пункту 44 Особливостей тендерна документація (пункті 5 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») містить вимоги до переможця процедури закупівлі щодо підтвердження відсутності підстав, які не відповідають вимогам абзацу п’ятнадцятого цього пункту. Таким чином, Замовник розробив та затвердив тендерну документацію без врахування чинних норм Особливостей, чим порушив вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII та пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду (відхилення) тендерної пропозиції ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" відповідно до наявної на веб-порталі Уповноваженого органу інформації, документів та з урахуванням пояснень, наданих Замовником через електронну систему закупівель, а також за відсутності іншої інформації, яка б свідчила про зворотнє - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Період усунення порушень: 17.07.2023 15:21 - 01.08.2023 00:00
Дата публікації висновку: 17.07.2023 15:21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Організовано проведення навчання
Дата публікації звіту: 27.07.2023 08:46

Запити/Пояснення