• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

деревина

Завершена

444 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 220.00 UAH
Номер: 80adf4aa977b4d04ae5080850bfdb8bc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-03-22-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.03.2023 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 22.03.2023 10:38 - 13.04.2023 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 21.03.2023 № 32-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 21.03.2023 № 32-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2023-02-24-009239-a, 24.02.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 801-59-98, gulia02fa@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу 3 пункту 3 Порядку № 1082, пункту 3 Постанови № 1178, частину третю статті 12 Закону, абзацу 4 пункту 51 Постанови № 1178. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; надання роз'яснень щодо процедури; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 березня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178); надання роз'яснень щодо процедури; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Зіньківський центр первинної медико-санітарної допомоги» Зіньківської міської ради Полтавської області (далі – замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів UA-2023-02-24-009239-a; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 23.02.2023 № 15 та оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 24 лютого 2023 року об 15:17; документ «Внесення змін до тендерної документації», оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 27 лютого 2023 року об 13:31; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 23.02.2023 № 15, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 27 лютого 2023 року об 13:32 (зі змінами); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.02.2023 № 16; вимогу про усунення порушення за № UA-2023-02-24-009239-a.c1 від ФОП Клименко Євгеній Володимирович, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 24.02.2023; відповідь замовника на вимогу про усунення порушення, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 27.02.2023; вимога про усунення порушення за № UA-2023-02-24-009239-a.c2 від ФОП Клименко Євгеній Володимирович, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 24.02.2023; відповідь замовника на вимогу про усунення порушення, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 27.02.2023; вимога про усунення порушення за № UA-2023-02-24-009239-a.c3 від ФОП Клименко Євгеній Володимирович, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 24.02.2023; відповідь замовника на вимогу про усунення порушення, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 27.02.2023; вимога про усунення порушення за № UA-2023-02-24-009239-a.c4 від ФОП Клименко Євгеній Володимирович, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 24.02.2023; відповідь замовника на вимогу про усунення порушення, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 27.02.2023; тендерну пропозицію учасника ФОП Клименко Євгеній Володимирович; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.03.2023 № 17; повідомлення про намір укласти договір від 09.03.2023; договір про закупівлю товарів від 20.03.2023 № 12 на суму 432900,00 грн (без ПДВ) з ФОП Клименко Євгеній Володимирович; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 27.03.2023 в електронній системі закупівель. Моніторингом питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено порушення чинного законодавства. Так, замовником при оприлюдненні річного плану закупівель UA-P-2023-02-24-003724-b (процедури закупівлі за номером UA-2023-02-24-009239-a), тендерної документації, протоколу розкриття тендерної пропозиції, повідомлення про намір укласти договір, укладеного договору використано електронний цифровий підпис, що належить фізичній особі КОВАЛЬ ЛЮДМИЛА ФЕДОРІВНА. Вказане суперечить абзацу 3 пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №1082 від 11.06.2020 (далі – Порядок № 1082) та частині третій статті 12 Закону. Так, відповідно до пункту 3 Постанови № 1178 (особливості) замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Разом з цим, частиною третьою статті 12 Закону передбачено: «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Відповідно до абзацу 3 пункту 3 Постанови № 1082 після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Таким чином, замовником порушено абзац 3 пункту 3 Порядку № 1082, пункт 3 Постанови № 1178, частину третю статті 12 Закону в частині накладення на документи підпису фізичної особи замість посадової. З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 22.03.2023 через електронну систему закупівель надано запит замовнику щодо причин накладення на документи підпису фізичної особи замість посадової. Замовником 27.03.2023 в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує задокументованих порушень. Зокрема, у своїй відповіді замовник зазначив, що при підписанні документів було помилково використано підпис фізичної особи замість посадової, як це передбачено абзацом 3 пункту 3 Порядку № 1082. Враховуючи викладене, відповідь замовника не спростовує факту порушення ним норм чинного законодавства, а саме вимог абзацом 3 пункту 3 Порядку № 1082 в частині накладення на документи підпису фізичної особи замість посадової. Моніторингом вищевказаного питання також встановлено, що замовником в порушення абзацу 4 пункту 51 Постанови № 1178 не оприлюднено перелік змін до тендерної документації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 27.02.2023 об 13:32. Так, згідно вищевказаної норми Постанови № 1178 «Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення». Установлено, що замовником в електронній системі закупівель 24 лютого 2023 року об 15:17 оприлюднено тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 23.02.2023 № 15; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 23.02.2023 № 15 (зі змінами) 27 лютого 2023 року об 13:32, при цьому, встановлено факти внесення змін, а саме до пункту 1 Розділу 4 до тендерної документації: змінено дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій з 12 год. 00 хв. 04 березня 2023 року на 12 год. 00 хв. 07 березня 2023 року. При цьому, замовник не оприлюднив перелік змін до тендерної документації окремим файлом в електронній системі закупівель, чим порушив абзац 4 пункту 51 Постанови № 1178.
Період усунення порушень: 28.03.2023 12:29 - 12.04.2023 00:00
Дата публікації висновку: 28.03.2023 12:29

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: наказом директора № 53-А від 31.03.2023 року Коваль Л.Ф. було оголошено догану
Дата публікації звіту: 03.04.2023 14:07

Запити/Пояснення