-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
деревина
Завершена
444 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 220.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 220.00 UAH
Номер:
80adf4aa977b4d04ae5080850bfdb8bc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-22-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.03.2023 00:00
Період моніторингу:
22.03.2023 10:38 - 13.04.2023 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.03.2023 № 32-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
21.03.2023 № 32-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2023-02-24-009239-a, 24.02.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу 3 пункту 3 Порядку № 1082, пункту 3 Постанови № 1178, частину третю статті 12 Закону, абзацу 4 пункту 51 Постанови № 1178.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; надання роз'яснень щодо процедури; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178); надання роз'яснень щодо процедури; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Зіньківський центр первинної медико-санітарної допомоги» Зіньківської міської ради Полтавської області (далі – замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів UA-2023-02-24-009239-a; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 23.02.2023 № 15 та оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 24 лютого 2023 року об 15:17; документ «Внесення змін до тендерної документації», оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 27 лютого 2023 року об 13:31; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 23.02.2023 № 15, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 27 лютого 2023 року об 13:32 (зі змінами); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.02.2023 № 16; вимогу про усунення порушення за № UA-2023-02-24-009239-a.c1 від ФОП Клименко Євгеній Володимирович, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 24.02.2023; відповідь замовника на вимогу про усунення порушення, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 27.02.2023; вимога про усунення порушення за № UA-2023-02-24-009239-a.c2 від ФОП Клименко Євгеній Володимирович, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 24.02.2023; відповідь замовника на вимогу про усунення порушення, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 27.02.2023; вимога про усунення порушення за № UA-2023-02-24-009239-a.c3 від ФОП Клименко Євгеній Володимирович, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 24.02.2023; відповідь замовника на вимогу про усунення порушення, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 27.02.2023; вимога про усунення порушення за № UA-2023-02-24-009239-a.c4 від ФОП Клименко Євгеній Володимирович, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 24.02.2023; відповідь замовника на вимогу про усунення порушення, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 27.02.2023; тендерну пропозицію учасника ФОП Клименко Євгеній Володимирович; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.03.2023 № 17; повідомлення про намір укласти договір від 09.03.2023; договір про закупівлю товарів від 20.03.2023 № 12 на суму 432900,00 грн (без ПДВ) з ФОП Клименко Євгеній Володимирович; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 27.03.2023 в електронній системі закупівель.
Моніторингом питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено порушення чинного законодавства.
Так, замовником при оприлюдненні річного плану закупівель UA-P-2023-02-24-003724-b (процедури закупівлі за номером UA-2023-02-24-009239-a), тендерної документації, протоколу розкриття тендерної пропозиції, повідомлення про намір укласти договір, укладеного договору використано електронний цифровий підпис, що належить фізичній особі КОВАЛЬ ЛЮДМИЛА ФЕДОРІВНА. Вказане суперечить абзацу 3 пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №1082 від 11.06.2020 (далі – Порядок № 1082) та частині третій статті 12 Закону.
Так, відповідно до пункту 3 Постанови № 1178 (особливості) замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Разом з цим, частиною третьою статті 12 Закону передбачено: «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Відповідно до абзацу 3 пункту 3 Постанови № 1082 після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи.
Таким чином, замовником порушено абзац 3 пункту 3 Порядку № 1082, пункт 3 Постанови № 1178, частину третю статті 12 Закону в частині накладення на документи підпису фізичної особи замість посадової.
З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 22.03.2023 через електронну систему закупівель надано запит замовнику щодо причин накладення на документи підпису фізичної особи замість посадової.
Замовником 27.03.2023 в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує задокументованих порушень. Зокрема, у своїй відповіді замовник зазначив, що при підписанні документів було помилково використано підпис фізичної особи замість посадової, як це передбачено абзацом 3 пункту 3 Порядку № 1082.
Враховуючи викладене, відповідь замовника не спростовує факту порушення ним норм чинного законодавства, а саме вимог абзацом 3 пункту 3 Порядку № 1082 в частині накладення на документи підпису фізичної особи замість посадової.
Моніторингом вищевказаного питання також встановлено, що замовником в порушення абзацу 4 пункту 51 Постанови № 1178 не оприлюднено перелік змін до тендерної документації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 27.02.2023 об 13:32. Так, згідно вищевказаної норми Постанови № 1178 «Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення».
Установлено, що замовником в електронній системі закупівель 24 лютого 2023 року об 15:17 оприлюднено тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 23.02.2023 № 15; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 23.02.2023 № 15 (зі змінами) 27 лютого 2023 року об 13:32, при цьому, встановлено факти внесення змін, а саме до пункту 1 Розділу 4 до тендерної документації: змінено дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій з 12 год. 00 хв. 04 березня 2023 року на 12 год. 00 хв. 07 березня 2023 року.
При цьому, замовник не оприлюднив перелік змін до тендерної документації окремим файлом в електронній системі закупівель, чим порушив абзац 4 пункту 51 Постанови № 1178.
Період усунення порушень:
28.03.2023 12:29 - 12.04.2023 00:00
Дата публікації висновку:
28.03.2023 12:29
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
наказом директора № 53-А від 31.03.2023 року Коваль Л.Ф. було оголошено догану
Дата публікації звіту:
03.04.2023 14:07
Запити/Пояснення
Номер:
431c5ba04b534aa6a2e53f96e665d801
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
22.03.2023 16:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.03.2023 01:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 444 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-24-009239-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що замовником при оприлюдненні річного плану закупівель UA-P-2023-02-24-003724-b (процедури закупівлі за номером UA-2023-02-24-009239-a), тендерної документації, протоколу розкриття тендерної пропозиції, повідомлення про намір укласти договір використано електронний цифровий підпис, що належить фізичній особі КОВАЛЬ ЛЮДМИЛА ФЕДОРІВНА.
Надайте пояснення, чому при підписанні документів було використано підпис фізичної особи замість посадової, як це передбачено абзацом 3 пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №1082 від 11.06.2020?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
0a3803b97c284102a1d6924bd8c0322b
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
27.03.2023 13:33
Опис:
Відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (далі — Порядок № 1082), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником / ЦЗО / учасником / постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника / ЦЗО / учасника / постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю.
Після внесення інформації в електронні поля на неї накладається кваліфікований електронний підпис (далі — КЕП) посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на вебпорталі у вигляді документа, доступного для друку.
При підписанні документів було помилково використано підпис фізичної особи замість посадової, як це передбачено абзацом 3 пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №1082 від 11.06.2020 року