• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт (заміна вікон) в СЗШ № 297 за адресою: вул. Олександра Махова (вул. Жолудєва) 3-г в Святошинському районі міста Києва

Капітальний ремонт (заміна вікон) в СЗШ № 297

Завершена

3 450 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 250.00 UAH
Номер: 6e6b25b5e78f411e8f7897ff01db55c5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-03-23-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.03.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 23.03.2023 11:17 - 14.04.2023 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 22.03.2023 № 71 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Начальник Олександр КАРАБАНОВ Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби "Про початок моніторингу процедур закупівель" Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 11 UA-2023-02-24-006720-a 24.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 96) 187-40-99, ele.ele@ex.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення пунктів 2, 4 та 5 частини першої статті 5 Закону № 922 та частини 2 пункту 41, що призвело до порушення пункту 48 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 квітня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 24.02.2023 № 8 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол відхилення ТОВ «Антаріс ПВР-БУД» від 09.03.2023 № 14, тендерну пропозицію ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ» (далі – Переможець), вимогу про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 17.03.2023, договір від 31.03.2023 № 300, відповіді Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 27.03.2023, 05.04.2023, 05.04.2023. За результатами здійсненого моніторингу встановлено, що Замовником безпідставно відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Антаріс ПВР-БУД» з підстав, зазначених у протоколах розгляду. Так, перевіркою підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Антаріс ПВР-БУД», вказаних у протоколі засідання від 09.03.2023 № 14, встановлено, що згідно з підпунктом 4 пунктом 8 розділу 3 ТД учасник у тендерній пропозиції надає сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, що система управління якістю стосовно виконання будівельних робіт (організація будівництва будівель) відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015, з наданням звіту про перевірку. Аналізом документів та інформації розміщеної на вебпорталі уповноваженого органу встановлено, що ТОВ «Антаріс ПВР-БУД» надав сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, який завантажено файлом з назвою «ISO 90012018 ТОВ АНТАРІС ПВР-БУД.pdf». Відповідно до підпункту 1 пункту 8 розділу 3 ТД кошторисна документація (розроблена в ліцензованому програмному комплексі АВК-5 або аналогічному ліцензованому програмному комплексі та додатково інформаційну модель комплексу АВК-5 або аналогічну модель формату IMD). Тож, аналізом документів, які надав ТОВ «Антаріс ПВР-БУД» у своїй тендерній пропозиції всі, що учасник завантажив документ під назвою «7. Локальні кошториси.pdf», який розроблений в ліцензованому програмному комплексі АВК-5. Слід зазначити, що кошторисна документація розроблена в аналогічній моделі формату IMD додатково не вимагалася. Також, слід зазначити, що відповідно до підпункту 4.2 пункту 4 розділу 2 ТД учасник надає оригінал довідки, виданої уповноваженим органом Державної податкової служби України, щодо відкритих рахунків Учасника, надана станом на 01.01.2023 або більш пізню дату. Північний офіс Держаудитслужби 05.04.2023 звернувся до Замовника з запитом стосовно підтвердження звернення до канцелярії ГУ ДПС у м. Києві щодо надання вказаним органом довідки про відкриття рахунків. Замовником повідомлено про звернення в телефонному режимі до канцелярії Головного управління ДПС у м. Києві. При цьому документального підтвердження звернення та вказаної інформації Замовником не надано, чим не підтверджено достовірність зазначеної інформації у протоколі відхилення від 09.03.2023 № 14. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Таким чином, Замовником всупереч вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей безпідставно відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Антаріс ПВР-БУД», чим порушено пункти 2, 4 та 5 частини першої статті 5 Закону № 922. Також, слід зазначити, що відповідно до підпункту 2.4 пункту 2 розділу ІІ Додатку 3 до ТД учасник у тендерній пропозиції надає копії дипломів про освіту для інженерно-технічних працівників. За результатами аналізу документів, оприлюднених на вебпорталі Уповноваженого органу, встановлено, що Переможець у складі своєї тендерної пропозиції не надав диплом про вищу освіту Іщенко Ганни Анатоліївни інженера проектно-кошторисних робіт або будь-який інший документ на підтвердження даної вимоги. З огляду на вищевказане, Переможцем не виконано вимогу підпункту 2.4 пункту 2 розділу ІІ Додатку 3 до ТД, в частині надання копії диплому інженера проектно-кошторисних робіт. Таким чином, в порушення частини 2 пункту 41 Особливостей № 1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ» як таку, що не відповідала вимогам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, а уклав з ним договір від 31.03.2023 № 300 на суму 3 449 417,93 гривень, яка є більшою на 87 049, 13 грн ніж пропозиція ТОВ «Антаріс ПВР-БУД».
Період усунення порушень: 14.04.2023 14:07 - 29.04.2023 00:00
Дата публікації висновку: 14.04.2023 14:07

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Рішення виконано шляхом розірвання договору
Дата публікації звіту: 21.04.2023 12:05

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • other: Так
  • rejectionOfBidsNotByLaw: Так
Опис: -
Дата публікації: 24.04.2023 16:57

Запити/Пояснення