-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт (заміна вікон) в СЗШ № 297 за адресою: вул. Олександра Махова (вул. Жолудєва) 3-г в Святошинському районі міста Києва
Капітальний ремонт (заміна вікон) в СЗШ № 297
Завершена
3 450 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 250.00 UAH
Номер:
6e6b25b5e78f411e8f7897ff01db55c5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-23-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.03.2023 00:00
Період моніторингу:
23.03.2023 11:17 - 14.04.2023 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.03.2023 № 71
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
"Про початок моніторингу процедур закупівель"
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2023-02-24-006720-a 24.02.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення пунктів 2, 4 та 5 частини першої статті 5 Закону № 922 та частини 2 пункту 41, що призвело до порушення пункту 48 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 квітня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 24.02.2023 № 8 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол відхилення ТОВ «Антаріс ПВР-БУД» від 09.03.2023 № 14, тендерну пропозицію ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ» (далі – Переможець), вимогу про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 17.03.2023, договір від 31.03.2023 № 300, відповіді Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 27.03.2023, 05.04.2023, 05.04.2023.
За результатами здійсненого моніторингу встановлено, що Замовником безпідставно відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Антаріс ПВР-БУД» з підстав, зазначених у протоколах розгляду.
Так, перевіркою підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Антаріс ПВР-БУД», вказаних у протоколі засідання від 09.03.2023 № 14, встановлено, що згідно з підпунктом 4 пунктом 8 розділу 3 ТД учасник у тендерній пропозиції надає сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, що система управління якістю стосовно виконання будівельних робіт (організація будівництва будівель) відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015, з наданням звіту про перевірку.
Аналізом документів та інформації розміщеної на вебпорталі уповноваженого органу встановлено, що ТОВ «Антаріс ПВР-БУД» надав сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, який завантажено файлом з назвою «ISO 90012018 ТОВ АНТАРІС ПВР-БУД.pdf».
Відповідно до підпункту 1 пункту 8 розділу 3 ТД кошторисна документація (розроблена в ліцензованому програмному комплексі АВК-5 або аналогічному ліцензованому програмному комплексі та додатково інформаційну модель комплексу АВК-5 або аналогічну модель формату IMD).
Тож, аналізом документів, які надав ТОВ «Антаріс ПВР-БУД» у своїй тендерній пропозиції всі, що учасник завантажив документ під назвою «7. Локальні кошториси.pdf», який розроблений в ліцензованому програмному комплексі АВК-5.
Слід зазначити, що кошторисна документація розроблена в аналогічній моделі формату IMD додатково не вимагалася.
Також, слід зазначити, що відповідно до підпункту 4.2 пункту 4 розділу 2 ТД учасник надає оригінал довідки, виданої уповноваженим органом Державної податкової служби України, щодо відкритих рахунків Учасника, надана станом на 01.01.2023 або більш пізню дату.
Північний офіс Держаудитслужби 05.04.2023 звернувся до Замовника з запитом стосовно підтвердження звернення до канцелярії ГУ ДПС у м. Києві щодо надання вказаним органом довідки про відкриття рахунків.
Замовником повідомлено про звернення в телефонному режимі до канцелярії Головного управління ДПС у м. Києві.
При цьому документального підтвердження звернення та вказаної інформації Замовником не надано, чим не підтверджено достовірність зазначеної інформації у протоколі відхилення від 09.03.2023 № 14.
Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Таким чином, Замовником всупереч вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей безпідставно відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Антаріс ПВР-БУД», чим порушено пункти 2, 4 та 5 частини першої статті 5 Закону № 922.
Також, слід зазначити, що відповідно до підпункту 2.4 пункту 2 розділу ІІ Додатку 3 до ТД учасник у тендерній пропозиції надає копії дипломів про освіту для інженерно-технічних працівників.
За результатами аналізу документів, оприлюднених на вебпорталі Уповноваженого органу, встановлено, що Переможець у складі своєї тендерної пропозиції не надав диплом про вищу освіту Іщенко Ганни Анатоліївни інженера проектно-кошторисних робіт або будь-який інший документ на підтвердження даної вимоги.
З огляду на вищевказане, Переможцем не виконано вимогу підпункту 2.4 пункту 2 розділу ІІ Додатку 3 до ТД, в частині надання копії диплому інженера проектно-кошторисних робіт.
Таким чином, в порушення частини 2 пункту 41 Особливостей № 1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ» як таку, що не відповідала вимогам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, а уклав з ним договір від 31.03.2023 № 300 на суму 3 449 417,93 гривень, яка є більшою на 87 049, 13 грн ніж пропозиція ТОВ «Антаріс ПВР-БУД».
Період усунення порушень:
14.04.2023 14:07 - 29.04.2023 00:00
Дата публікації висновку:
14.04.2023 14:07
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Рішення виконано шляхом розірвання договору
Дата публікації звіту:
21.04.2023 12:05
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- other: Так
- rejectionOfBidsNotByLaw: Так
Опис:
-
Дата публікації:
24.04.2023 16:57
Запити/Пояснення
Номер:
bb81c16b80124adf99d5de035023f0fd
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
24.03.2023 13:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.03.2023 01:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
1176562c0dfd4d13be3b054e0aa3e36f
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
27.03.2023 14:08
Опис:
Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації надає пояснення щодо моніторингу закупівлі Капітальний ремонт (заміна вікон) в СЗШ № 297 за адресою: вул. Олександра Махова (вул. Жолудєва) 3-г в Святошинському районі міста Києва (код ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація за номером ID: UA-2023-02-24-006720-a та в межах своєї компетенції зазначаємо наступне.
Очікувану вартість закупівлі визначено в межах бюджетних призначень, відповідно до: розпорядження № 38 від 19 січня 2023р. Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації.
Технічне завдання сформовано виходячи з першочергових потреб виконання заходів з продовження терміну експлуатації будівлі, необхідністю забезпечення виконання енергозберігаючих заходів, а також забезпечення належних умов функціонування СЗШ № 297 за адресою: вул. Олександра Махова (вул. Жолудєва) 3-г в Святошинському районі міста Києва. Очікувана вартість включає розрахунки відповідно до «Настанови з визначення вартості будівництва».
Також надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - (https://svyatruo.org.ua/blog/2023/03/01/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-5/)
Номер:
f0fea11e97d64110abcdfb69bf65d97f
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
03.04.2023 15:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.04.2023 00:00
Опис:
Виходячи з наданих Замовником пояснень від 27.03.2023 на запит Північного офісу Держаудитслужби від 30.03.2023 року просимо надати документальне підтвердження визначення очікуваної вартості, зокрема, експертний звіт тощо на момент оголошення процедури закупівлі, оскільки обґрунтування, зазначені у поясненні, не містять підтверджуючої інформації.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
b3570a9085414b45b74dd3590aff6eda
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
05.04.2023 16:05
Опис:
Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації надає пояснення щодо моніторингу закупівлі Капітальний ремонт (заміна вікон) в СЗШ № 297 за адресою: вул. Олександра Махова (вул. Жолудєва) 3-г в Святошинському районі міста Києва (код ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація за номером ID: UA-2023-02-24-006720-a та в межах своєї компетенції зазначаємо наступне.
Визначення очікуваної вартості робіт проводилося з урахуванням видів та обсягів робіт, що планувалося закупити, відповідно до дефектного акту (Технічне завдання до закупівлі). Відповідно до умов тендерної документації учасники у складі тендерної пропозиції надають кошторисний розрахунок вартості робіт. Після підписання договору кошторисна документація проходить експертизу проєктної документації, що остаточно підтверджує обґрунтованість ціни договору.
Номер:
3255409736ee4c85b229d44877a97fa1
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
05.04.2023 12:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.04.2023 00:00
Опис:
За інформацією розміщеною в протоколі відхилення від 09.03.2023 № 14 зазначено, що Замовник звернувся до канцелярії ГУ ДПС у м. Києві щодо надання вказаним органом довідки про відкриття рахунків, на що отримав відповідь, що ТОВ "Антаріс ПВР-БУД" на лист від 01.03.2023 № 01/03 відповідь ще не надавалась.
У зв'язку з чим просимо надати підтверджуючі документи про звернення Замовника до ГУ ДПС у м. Києві та отриманої відповіді на нього.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e2daad6548a84c0ba8860fdcc36fab78
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
05.04.2023 16:49
Опис:
Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації надає пояснення щодо моніторингу закупівлі Капітальний ремонт (заміна вікон) в СЗШ № 297 за адресою: вул. Олександра Махова (вул. Жолудєва) 3-г в Святошинському районі міста Києва (код ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація за номером ID: UA-2023-02-24-006720-a та в межах своєї компетенції зазначаємо наступне.
Учасником ТОВ «Антаріс ПВР-БУД» у складі пропозиції був наданий документ (файл з назвою Довідка ДФС про наявні відкриті рахунки 08.03.2023.pdf), в якому містився лист за вихідним номером 7172/6/26-15-01-09 від 08.03.2023.
В протоколі відхилення від 09.03.2023 № 14 зазначено, що наданий Учасником документ не відповідає вимогам п. 7 розділу IV. Порядок опрацювання та надсилання вихідних документів «Порядку організації роботи та взаємодії між структурними підрозділами органів Державної податкової служби при складанні, поданні та опрацюванні запитів на отримання публічної інформації», затвердженого Наказом Міністерства фінансів України 09 липня 2020 року № 405, а саме: не містить штрих-коду з реєстраційним індексом і датою документа, який розташовується для вихідної кореспонденції у правому нижньому куті аркуша, а також не містить підпису уповноваженої особи ДПСУ – що згідно протоколу є піставою для відхилення пропозиції учасника.
Згідно абзацу 2 п.39 Особливостей зазначено, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. При цьому не визначено порядок таких звернень (усні чи письмові).
Відповідно до абзацу 2 п.39 Особливостей, з метою додаткового підтвердження невідповідності наданого Учасником документу, Замовник в телефонному режимі звернувся до канцелярії Головного управління ДПС у м. Києві (тел. 044-520-63-69), на що отримав відповідь, що компанії ТОВ "Антаріс ПВР-БУД" на лист 01/03 від 01.03.2023 (вх. до ГУ ДПС у м. Києві від. 01.03.2023 № 20736/6) (який був поданий учасником у складі тендерної пропозиції) відповідь ще не надавалась.
Додатково зазначаємо, що ненадання Учасником «Оригіналу довідки, виданої уповноваженим органом Державної податкової служби України, щодо відкритих рахунків Учасника, надана станом на 01.01.2023 або більш пізню дату» є однією із трьох підстав для відхилення пропозиції Учасника.