-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Зупиночний павільйон з встановленням, до складу якого входить окремо розташована дошка для об’яв
Завершена
746 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 463.00 UAH
мін. крок: 1% або 7 463.00 UAH
Номер:
5416dad926c94ed8bbe32031c56a662a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-13-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.04.2023 00:00
Період моніторингу:
06.04.2023 17:36 - 28.04.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
05.04.2023 № 77 Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.04.2023 № 77
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
39 UA-2023-02-24-002259-a
24.02.2023 Управління з питань благоустрою та житлової політики виконавчого комітету Центрально-Міської районної у місті ради, код ЄДРПОУ 41830167
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Тимчур Микола Григорович встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства шляхом розірвання договору від 17.03.2023 № 12 зокрема, шляхом укладання відповідної додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 квітня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ (далі Закон № 922-VIIІ) та ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 із змінами (далі Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: інформацію Управління з питань благоустрою та житлової політики виконавчого комітету Центрально-Міської районної у місті ради (далі - Замовник) про закупівлю, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протоколи розкриття тендерних пропозицій, протокольне рішення уповноваженої особи від 09 березня 2023 року № 24 про відхилення тендерної пропозиції ФОП Лиманський Богдан Федорович, тендерну пропозицію ФОП Тимчур Микола Григорович, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднено 10 березня 2023, договір від 17.03.2023 № 12, пояснення замовника отримане 12.04.2023 та 19.04.2023 через електронну систему закупівель.
Моніторингом установлено, що Замовником самостійно визначені вимоги у пункті 1 додатку 3 тендерної документації щодо надання копій технічних паспортів/технічних талонів/свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, у разі залучення їх на правах користування (орендоване, суборендоване, лізинг, субпідряд, надання послуг, інше).
Так, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ФОП Тимчур Микола Григорович (далі Орендар) завантажено договір оренди спеціалізованого автомобільного автокрану від 04.11.2022 № 05/22-Т, укладений з ФОП Тимчур Артем Миколайович (далі Орендодавець) (файл: Договір оренди автомобільний кран,pdf ). Разом з тим, в Акті приймання-передачі до вищевказаного договору пунктом 4 зазначено що, Орендодавцем передано Орендарю свідоцтво про реєстрацію на автотранспорт. Проте. свідоцтво про реєстрацію зазначеного транспортного засобу до складу тендерної пропозиції учасником не завантажено.
Отже, на порушення вимоги підпункту 2 пункт 41 ОСОБЛИВОСТЕЙ Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника-переможця ФОП Тимчур Микола Григорович, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та уклав із ним договір від 17.03.2023 № 12.
Період усунення порушень:
26.04.2023 14:51 - 11.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
26.04.2023 14:51
Оскарження висновку в суді
Опис:
Управління з питань благоустрою та житлової політики виконкому Центрально-Міської районної у місті ради вважає не погоджується із висновком Східного офісу Держаудитслужби та звернулося до Дніпропетровського окружного адміністративного суду із позовною заявою про визнання протиправним та скасування висновку від 26.04.2023 «Про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-24-002259-a», у зв’язку із неможливістю усунення виявлених під час проведення моніторингу закупівлі недоліків в оформленні тендерної документації у запропонований в оскаржуваному висновку спосіб, а саме шляхом розірвання спірного договору.
Дата публікації:
04.05.2023 13:17
Дата відкриття провадження:
10.05.2023 00:00
Номер відкриття провадження:
160/9553/23
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
dd126be397344b569595549511b0b4ee
Назва:
Запит про надання пояснень (Інформації, документів)
Дата опублікування:
07.04.2023 13:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.04.2023 00:00
Опис:
Відповідно до абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», із змінами та доповненнями (далі Закон № 922-VІІІ), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі «Зупиночний павільйон з встановленням, до складу якого входить окремо розташована дошка для об’яв» (за ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини) (UA-2023-02-24-002259-a) очікуваною вартістю 746 300,00 грн., яку проведено Управлінням з питань благоустрою та житлової політики виконавчого комітету Центрально-Міської районної у місті ради (далі Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до Open Budget Державний веб-портал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/34827358/profile) Замовник є головним розпорядником бюджетних коштів.
Враховуючи зазначене, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Також повідомляємо, що відповідно до відомостей наданих учасником ФОП Тимчур Микола Григорович, а саме Витяг з реєстру платників єдиного податку файл - Витяг з реєстру платників єдиного податку.jpeg, у учасник ставка у відсотках до доходу – 5.
Відповідно до даних наданих Головного управління ДПС у Дніпропетровській області ФОП Тимчур Микола Григорович є платником єдиного податку 3-ї групи, відсоткова ставка єдиного податку 2 відсотки доходу. (Лист Головного управління ДПС у Дніпропетровській області від 24.03.2023 № 11032/5/04-36-24-03-07).
Пунктом 1 Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції ТД визначено. що у разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Пояснення/інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Додаток: лист Головного управління ДПС у Дніпропетровській області на _2_ арк.
Номер:
e119f47bdf08426c94c9365afe5a7658
Назва:
Щодо надання відповіді на звернення
Дата опублікування:
12.04.2023 15:50
Опис:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Планування закупівель здійснюється відповідно ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням п.14 Постанови Кабміну від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Згідно з п.4. ст.4 Закону України «Про публічні закупівлі» для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розробляються Ініціатором закупівлі, а саме управлінням з управлінням з питань благоустрою та житлової політики виконавчого комітету Центрально-Міської районної у місті ради з урахуванням потреб громади Центрально-Міського району та минулого досвіду здійснених закупівель.
На виконання норм вищевказаного Закону, а також з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, управлінням з питань благоустрою та житлової політики виконавчого комітету Центрально-Міської районної у місті ради здійснено моніторинг ринкових цін на послуги/товари шляхом надсилання не менше 3-х письмових запитів цінової пропозиції контрагентам, у т.ч. шляхом відкритих зустрічей щодо надання вартості на вказані послуги/товари.
Отримані цінові пропозиції від контрагентів є основою для прийняття рішення Центрально-Міського районної у місті від 16.12.2022 № 146 «Про затвердження Програми реалізації заходів по утриманню об’єктів благоустрою району на 2023-2025 роки», що є підставою для фінансування Програми в межах бюджетних призначень, затверджених в бюджеті району у місті на відповідний рік, виходячи з реальних можливостей бюджету (додається).
2. Відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до Open Budget Державний веб-портал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/34827358/profile) Замовник є головним розпорядником бюджетних коштів.
Враховуючи зазначене, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Скрін-шот розміщеної інформації додаємо. Довідково повідомляємо, що офіційний вебсайт виконавчого комітету Центрально-Міської районної у місті ради з 19.03.2022 не працює у повному режимі з технічних причин через масштабні кібератаки на сайти державних структур та органів місцевого самоврядування України.
3. Також повідомляємо, що відповідно до відомостей наданих учасником ФОП Тимчур Микола Григорович, а саме Витяг з реєстру платників єдиного податку файл - Витяг з реєстру платників єдиного податку, у учасник ставка у відсотках до доходу – 5.
Відповідно до даних наданих Головного управління ДПС у Дніпропетровській області ФОП Тимчур Микола Григорович є платником єдиного податку 3-ї групи, відсоткова ставка єдиного податку 2 відсотки доходу. (Лист Головного управління ДПС у Дніпропетровській області від 24.03.2023 № 11032/5/04-36-24-03-07).
Підпунктом 1.11 пункту 1 Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції ТД визначено. у разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 44 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Головною рисою у правовідносинах є наявність дієздатності контрагента, а саме: здійснення господарської діяльності як зареєстрованого суб’єкта господарювання, у реєстрі юридичних і фізичних осіб, що і знайшло своє підтвердження у тендерній документації учасника та у офіційних документах, але звертаємо увагу на те, що відповідно до листа Головного управління ДПС у Дніпропетровській області ФОП Тимчур Микола Григорович на період дії воєнного стану в Україні є платником єдиного податку 2%.
Однак, додатково повідомляємо, що Витяг з реєстру платників єдиного податку у учасника процедури закупівлі за попередні роки господарської діяльності складала 5% до доходу, що і підтверджується завантаженням вищезазначеного документу ФОП Тимчур Микола Григорович у рамках подання своєї тендерної пропозиції.
Крім того, звертаємо увагу, що даний документ не є основним критерієм для визначення переможця у даній процедурі закупівлі та не впливає на ціну, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а тому не був урахований при розгляді тендерної пропозиції учасника. Отже, дане питання не впливає на прийняття рішення щодо визначення переможця за результатом проведеної процедури закупівлі.
Номер:
2e6ce6e8c4db43a09882598e4c00cfb7
Назва:
Запит про надання пояснень (Інформації, документів)
Дата опублікування:
15.04.2023 21:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.04.2023 00:00
Опис:
Відповідно до абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», із змінами та доповненнями (далі Закон № 922-VІІІ), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі «Зупиночний павільйон з встановленням, до складу якого входить окремо розташована дошка для об’яв» (за ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини) (UA-2023-02-24-002259-a) очікуваною вартістю 746 300,00 грн., яку проведено Управлінням з питань благоустрою та житлової політики виконавчого комітету Центрально-Міської районної у місті ради (далі Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
Відповідно до п. 1 додатку 3 тендерної документації передбачено, що у разі залучення транспортних засобів, механізмів та обладнання на правах користування (власне, орендоване, лізинг, інше) надати для власних - для автомобілів, які підлягають реєстрації транспортних засобів копії технічних паспортів/технічних талонів/свідоцтва про реєстрацію або інший документ, що підтверджує право власності на кожну одиницю на строк надання послуг, для транспортних засобів, що плануються залучатись - копії договорів оренди/лізингу надання послуг або інших документів, що підтверджують право користування Учасника на кожну одиницю на строк надання послуг та для автомобілів, які підлягають реєстрації транспортних засобів копії технічних паспортів/технічних талонів/свідоцтва про реєстрацію.
Так учасником ФОП Тимчур Микола Григорович надано договори оренди на автомобільний кран від 04.11.2022 № 05/22-Т, в Акті приймання-передачі пунктом 4 зазначено що, передано свідоцтво про реєстрацію транспортного засоба.
Свідоцтво про реєстрацію на автомобільний кран не завантажено до складу тендерної пропозиції учасника.
Прошу пояснити не відхилення тендерної пропозиції учасника або дати посилання на файли в тендерній пропозиції учасника.
Пояснення/інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Номер:
d55d1f06029244469c3f1072c9cc1977
Назва:
Щодо надання відповіді
Дата опублікування:
19.04.2023 10:10
Опис:
Відповідно до абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», із змінами та доповненнями (далі Закон № 922-VІІІ), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі «Зупиночний павільйон з встановленням, до складу якого входить окремо розташована дошка для об’яв» (за ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини) (UA-2023-02-24-002259-a) очікуваною вартістю 746 300,00 грн., яку проведено Управлінням з питань благоустрою та житлової політики виконавчого комітету Центрально-Міської районної у місті ради (далі Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
Відповідно до п. 1 додатку 3 тендерної документації передбачено, що у разі залучення транспортних засобів, механізмів та обладнання на правах користування (власне, орендоване, лізинг, інше) надати для власних - для автомобілів, які підлягають реєстрації транспортних засобів копії технічних паспортів/технічних талонів/свідоцтва про реєстрацію або інший документ, що підтверджує право власності на кожну одиницю на строк надання послуг, для транспортних засобів, що плануються залучатись - копії договорів оренди/лізингу надання послуг або інших документів, що підтверджують право користування Учасника на кожну одиницю на строк надання послуг та для автомобілів, які підлягають реєстрації транспортних засобів копії технічних паспортів/технічних талонів/свідоцтва про реєстрацію.
Так учасником ФОП Тимчур Микола Григорович надано договори оренди на автомобільний кран від 04.11.2022 № 05/22-Т, в Акті приймання-передачі пунктом 4 зазначено що, передано свідоцтво про реєстрацію транспортного засоба. Свідоцтво про реєстрацію на автомобільний кран не завантажено до складу тендерної пропозиції учасника. Прошу пояснити не відхилення тендерної пропозиції учасника або дати посилання на файли в тендерній пропозиції учасника. Пояснення/інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Відповідно до п. 1 додатку 3 тендерної документації Замовником передбачено, що для транспортних засобів, що плануються залучатись Учаснику необхідно надати копії договорів оренди/лізингу надання послуг або інших документів, що підтверджують право користування Учасника на кожну одиницю на строк надання послуг та для автомобілів, які підлягають реєстрації транспортних засобів копії технічних паспортів/технічних талонів/свідоцтва про реєстрацію. Даний перелік документів не є універсальним та вичерпним при закупівлі Товару.
Учасник процедури закупівлі надав Договір на автомобільний кран від 04.11.2022 № 05/22-Т та Акт приймання передачі до нього.
Так як, офіційні реєстри для перевірки власника авто наразі не є публічною інформацію через введення військового стану в Україні, Замовник перевірив правдивість реєстрації та дані автомобільного крану у аналітичному сервісі OpendataUA, який має доступ до державних даних з основних публічних реєстрів для громадян та бізнесу (додається). Отримані дані допомогли нівелювати Замовнику підстави для відмови потенційному Учаснику у процедурі закупівлі.
Крім того, із поданих потенційним Учасником документів вбачається наявність необхідного матеріально-технічного забезпечення, обладнання, трудового ресурсу для виготовлення Товару. Тому, з метою уникнення надмірного формалізму, Замовником було прийнято рішення про визнання переможцем Учасника (ФОП Тимчур Микола Григорович) процедури закупівлі.