• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

33140000-3 Медичні матеріали, Лот №1 «33140000-3 Медичні матеріали, Медичні матеріали одноразового застосування, НК 024:2019 код 33172 - Інфузійний катетер; НК 024:2019 код 33172 - Інфузійний катетер; НК 024:2019 код 33172 - Інфузійний катетер; НК 024:2019 код 12747 - Внутрішньоартерійна голка; НК 024:2019 код 35212 - Голка спінальна, одноразового застосування; НК 024:2019 код 35212 - Голка спінальна, одноразового застосування; НК 024:2019 код 11308 - Торакальний стік; НК 024:2019 код 11308 - Торакальний стік; НК 024:2019 код 37701 - Катетер, брюшний, черевний дренаж; НК 024:2019 код 45806 - Багатофункційний кардіоелектрод для дорослих; НК 024:2019 код 47402 - Затискач / ніж для пуповини; НК 024:2019 код 14202 - Шлунково-кишкова трубка; НК 024:2019 код 14202 - Шлунково-кишкова трубка; НК 024:2019 код 14202 - Шлунково-кишкова трубка; НК 024:2019 код 10749 - Аспіраційний трахеальний катетер; НК 024:2019 код 10749 - Аспіраційний трахеальний катетер; НК 024:2019 код 45603 - Уретральний катетер для разового дренування; НК 024:2019 код 45603 - Уретральний катетер для разового дренування; НК 024:2019 код 45603 - Уретральний катетер для разового дренування; НК 024:2019 код 14202 - Шлунково-кишкова трубка; НК 024:2019 код 14202 - Шлунково-кишкова трубка; НК 024:2019 код 14202 - Шлунково-кишкова трубка; НК 024:2019 код 34917 - Внутрішній уретральний дренажний катетер; НК 024:2019 код 34917 - Внутрішній уретральний дренажний катетер; НК 024:2019 код 34917 - Внутрішній уретральний дренажний катетер; НК 024:2019 код 34917 - Внутрішній уретральний дренажний катетер; НК 024:2019 код 33172 - Інфузійний катетер; НК 024:2019 код 35375 - Кран; НК 024:2019 код 37445 - Лезо скальпеля, одноразового використання; НК 024:2019 код 37445 - Лезо скальпеля, одноразового використання; НК 024:2019 код 44987 - Хірургічна ручна пилка, дротова; НК 024:2019 код 12170 - Набір для подовження магістралі для внутрішньовенних вливань; НК 024:2019 код 12170 - Набір для подовження магістралі для внутрішньовенних вливань; НК 024:2019 код 58921 - Сечоприймач із зливним краном без кріплення до пацієнта, стерильний; НК 024:2019 код 45391 - Запірно-намотувальний дренажний резервуар відсмоктувальної колби; НК 024:2019 код 37445 - Лезо скальпеля, одноразового використання; НК 024:2019 код 37445 - Лезо скальпеля, одноразового використання; НК 024:2019 код 37445 - Лезо скальпеля, одноразового використання; НК 024:2019 код 37445 - Лезо скальпеля, одноразового використання; НК 024:2019 код 45183 - Ручний хірургічний степлер, разового застосування; НК 024:2019 код 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування»; Лот №2 «33140000-3 Медичні матеріали, Медичні матеріали одноразового застосування, НК 024:2019 код 47796 - Багатоцільовий черезшкірний дренажний катетер; НК 024:2019 код 60879 - Набір для катетеризації для гемодіалізу; НК 024:2019 код 35212 - Голка спінальна, одноразового застосування; НК 024:2019 код 35212 - Голка спінальна, одноразового застосування; НК 024:2019 код 34842 - Набір для епідуральної анестезії, який не містить лікарських засобів; НК 024:2019 код 16615 - Комплект для катетеризації центральної вени»

Закупівля здійснюється відповідно до пункту 37 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»

Завершена

5 895 679.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 10 935.54 UAH
Номер: 34c742f63d854da7a72a00283b2861de
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-25-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.05.2023 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 25.05.2023 17:04 - 16.06.2023 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 25.05.2023 №27-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Виконувач обов’язків начальника Людмила ДУБИНКА Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 25.05.2023 №27-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 10 UA-2023-02-24-001029-a 24.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, доручення Держаудитслужби від 21.04.2023 №003100-18/4590-2023. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 54) 268-70-23, evitalia77@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям (в редакції від 03.01.2023), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договорів про закупівлю умовам тендерних пропозицій переможців, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 червня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції 03.01.2023 (далі – Особливості (в редакції від 03.01.2023)), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів про закупівлю умовам тендерних пропозицій переможців, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова» Дніпропетровської обласної ради» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 24.02.2023 (протокол № 50-ВТО/2), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 06.03.2023, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ДІАМАНТ-ФАРМ», вимогу про усунення невідповідностей до 09.03.2023 по лоту № 1, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКОМЕД» по лоту № 2, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 09.03.2023 № 50-ВТО/4, № 50-ВТО/5, повідомлення про намір укласти договір від 09.03.2023, договори від 17.03.2023 № 89, № 50-ВТО/2, додаткову угоду від 11.04.2023 № 1, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 29.05.2023 року.
Період усунення порушень: 02.06.2023 09:59 - 08.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 02.06.2023 09:59

Запити/Пояснення