• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з організації харчування дітей у закладах дошкільної освіти та учнів у закладах загальної середньої освіти (Код ДК 021:2015 (CPV): 55520000-1 – Кейтерингові послуги)

Закупівля здійснюється на підставі та з урахуванням положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (із змінами), а також пункту 10 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами). Замовник цієї процедури закупівлі не вимагає надання учасником забезпечення своєї тендерної пропозиції. Замовник процедури закупівлі не вимагає забезпечення виконання договору про закупівлю. Тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення даних відкритих торгів (з особливостями), не прийматиметься до розгляду.

Завершена

3 213 560.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 067.80 UAH
Номер: 3ce1622025064314986b0236633552f8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-04-11-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.04.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 11.04.2023 15:47 - 03.05.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 11.04.2023 № 117 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 11.04.2023 № 117. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-02-23-013980-a, 23.02.2023. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Перший заступник начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, atv.zakup@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення вимог пункту 28 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства про публічні закупівлі щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця тендеру; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, а саме вжити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому порушення вимог пункту 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 квітня 2023 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця тендеру; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділ освіти, культури та туризму, молоді та спорту Судововишнянської міської ради Яворівського району Львівської області (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-02-23-002100-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію фізичної особи – підприємця Знака Василя Пилиповича (далі – ФОП Знак В.П.; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 03.03.2023 №04; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані ФОП Знаком В.П. як переможцем тендеру документи; договір про закупівлю від 09.03.2023 №06-23/28; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону №2526-IX від 16.08.2022) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Відповідно до пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. За нормою пункту 44 Особливостей №1178 замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі в разі, коли наявні підстави, визначені статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону). Одночасно, відповідно до підпункту 3 пункту 41 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих особливостей. За нормою пункту 44 Особливостей №1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Вимога щодо надання переможцем процедури закупівлі замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених іншими пунктами частини першої, окрім пунктів 3, 5, 6 і 12, у пункті 44 Особливостей №1178, відсутня. Також, у 5.2.5 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовника вказано, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6, 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону (детальніше – згідно із Додатком 1 (таблиця 2) до тендерної документації). Аналогічне зазначено і у розділі «Таблиця 2. Інформація щодо відповідності учасника та переможця процедури закупівлі вимогам, визначеним у частинах першій та другій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням пункту 44 Особливостей» Додатку 1 до тендерної документації. Водночас, моніторингом встановлено, що у тендерній документації (Таблиця 2 Додатку 1) визначено перелік документів, які повинен надати переможець Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель на підтвердження відсутності підстав, визначених пунктами 2 та 8 частини першої статті 17 Закону. Таким чином, Замовником при складанні тендерної документації не враховано норми Особливостей №1178, чим порушено вимогу пункту 28 Особливостей №1178.
Період усунення порушень: 27.04.2023 08:55 - 12.05.2023 00:00
Дата публікації висновку: 27.04.2023 08:55

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до наказу Західного офісу Державної аудиторської служби України від 11 квітня 2023 року № 117 «Про початок моніторингу процедур закупівель» було здійснено моніторинг відкритих торгів (з особливостями) за предметом: «Послуги з організації харчування дітей у закладах дошкільної освіти та учнів у закладах загальної середньої освіти (Код ДК 021:2015 (CPV): 55520000-1 – Кейтерингові послуги)» (інформацію про проведення процедури закупівлі опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-23-013980-a). За результатами проведеного моніторингу 27 квітня 2023 року на веб-порталі Уповноваженого органу Західним офісом Державної аудиторської служби України було опубліковано висновок про результати моніторингу процедури закупівлі, складений першим заступником начальника Воїнським Володимиром Івановичем. Згідно зі змістом вказаного висновку за результатами аналізу питань дотримання Відділом освіти, культури та туризму, молоді та спорту Судововишнянської міської ради Яворівського району Львівської області законодавства про публічні закупівлі щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення й оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (із змінами) (надалі – Закон) і постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами) (надалі – Особливості № 1178); розгляду тендерної пропозиції й визначення переможця тендеру; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору вимогам тендерної документації й тендерній пропозиції переможця – порушень не встановлено. Однак за результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 встановлено порушення вимог пункту 28 Особливостей № 1178. З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 і статтею 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 року № 2939-XII (із змінами), статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (із змінами), Західний офіс Держаудитслужби зобов’язав замовника цієї процедури закупівлі здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення у встановленому законодавством порядку, а саме – вжити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому порушення вимог пункту 28 Особливостей № 1178 при складанні тендерної документації. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку замовнику необхідно оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Відтак детально вивчивши висновок, складений за результатами проведення моніторингу процедури відкритих торгів (з особливостями) за предметом: «Послуги з організації харчування дітей у закладах дошкільної освіти та учнів у закладах загальної середньої освіти (Код ДК 021:2015 (CPV): 55520000-1 – Кейтерингові послуги)», надаємо наступну інформацію про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель. 02 травня 2023 року начальником Відділу освіти, культури та туризму, молоді та спорту Судововишнянської міської ради Яворівського району Львівської області було проведено робочу нараду з уповноваженою особою з метою розгляду висновку за результатами здійсненого моніторингу та відповідну роз’яснювальну роботу про посилення уваги й вжиття усіх необхідних заходів щодо недопущення у подальшому порушення вимог пункту 28 Особливостей № 1178 при складанні тендерної документації. Також начальником відділу було наголошено на потребі неухильного дотримання уповноваженою особою при виконанні своїх посадових обов’язків вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (із змінами) та вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами); запропоновано додатково пройти навчання й поглибити свої знання у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 04.05.2023 18:34

Запити/Пояснення