-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги некомутованого доступу до мережі Інтернет
Завершена
9 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 46 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 46 000.00 UAH
Номер:
40507a72f9b445fda0fedab2a7d181ef
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-07-03-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.06.2023 00:00
Період моніторингу:
03.07.2023 12:47 - 25.07.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.06.2023 № 28-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 30.06.2023 № 28-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-02-23-013553-a від 23.02.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 липня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, зі змінами, (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Державного центру зайнятості (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним Рішенням уповноваженої особи від 23.02.2023 № 52 (далі – тендерна документація), тендерну пропозицію Спільного українсько-німецького підприємства в формі товариства з обмеженою відповідальністю «Ін фоком», повідомлення про намір укласти договір від 07.03.2023, договір про закупівлю від 15.03.2023 № 27/1411, відповідь Замовника на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 06.07.2023 року.
Період усунення порушень:
10.07.2023 17:12 - 14.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
10.07.2023 17:12
Запити/Пояснення
Номер:
befb3ae63eff46dfb5c6dee376b00f4d
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
03.07.2023 15:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.07.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Послуги некомутованого доступу до мережі Інтернет (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-23-013553-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
14b9c7ae6068431cb08ca7164c8e26ab
Назва:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
Дата опублікування:
06.07.2023 18:22
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі було здійснено із застосуванням методу порівняння ринкових цін, який визначений Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувалась інформація щодо вартості послуг некомутованого доступу до мережі Інтернет, які надавались у 2022 році для Державного центру зайнятості та регіональних установ Державної служби зайнятості, а також враховувалась вартість захищених каналів доступу до мережі Інтернет, виділення статичних ІР-адрес та гарантованих швидкостей доступу.
Так, замовником була визначена очікувана ціна за одиницю послуги на період надання послуг, як добуток розрахункової середньозваженої ціни виходячи із кількості та якісних характеристик точок (484 шт.), що складає 19 008,00 гривень.
Враховуючи вищенаведене, та відповідно до формули розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, яка розраховується як добуток очікуваної ціни за одиницю на кількість послуг, очікувана вартість склала 9,2 млн грн (19 008,00 грн * 484 шт.)
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб Замовника та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі, які визначені ґрунтуючись на вимогах чинного законодавства України у цій сфері, яке включає Закон України «Про електронні комунікації», Правила надання та отримання телекомунікаційних послуг, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.04.2012 № 295 тощо, а також з врахуванням особливостей потреб Державної служби зайнятості щодо підключення та надання доступу до мережі Інтернет в кількості до 484 каналів зв’язку з різною пропускною здатністю, які забезпечуються цілодобовим обслуговуванням на всіх вузлах мережі, а також із врахуванням відповідності цих послуг комплексній системі захисту інформації захищеного вузла Інтернет-доступу.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення закупівлі за ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги некомутованого доступу до мережі Інтернет, ДК 021:2015 72411000-4 Постачальники Інтернет-послуг) розміщено на власному веб-сайті Державного центру зайнятості за посиленням: https://www.dcz.gov.ua/storinka/publichni-zakupivli.