-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з санітарного обслуговування біотуалетів, які розташовані біля захисних споруд
Завершена
3 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 30 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 30 000.00 UAH
Номер:
de576e3fd6a34a3b874b782fb47f9baa
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-25-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.05.2023 00:00
Період моніторингу:
25.05.2023 17:03 - 16.06.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.05.2023 №27-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Виконувач обов’язків
начальника Людмила ДУБИНКА
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 25.05.2023 №27-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9 UA-2023-02-23-013316-a 23.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, доручення Держаудитслужби від 21.04.2023 №003100-18/4590-2023.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям установлено порушення пункту 2 частини другої статті 22 Закону, частини першої статті 16 Закону та абзацу другого пункту 45 Особливостей (в редакції від 03.01.2023 року).
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції 03.01.2023 (далі – Особливості (в редакції від 03.01.2023)), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 28.02.2023 (протокол № ВТП 28/02. UA-2023-02-23-013316-a), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 05.03.2023, тендерну пропозицію фізичної особи підприємця Кирко Руслана Павловича, товариства з обмеженою відповідальністю «МД ГРУП КОМПАНІ», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 06.03.2023 № ВТП 06/03. UA-2023-02-23-013316-a, № ВТП 06/03/1. UA-2023-02-23-013316-a, повідомлення про намір укласти договір від 06.03.2023, договір від 13.03.2023 № 13/03-1, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 29.05.2023 року.
Відповідно до пункту 28 Особливостей (в редакції від 03.01.2023) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно з пунктом 2 частини другої статті 22 Закону Замовник зазначає у тендерній документації один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до абзацу другого пункту 45 Особливостей (в редакції від 03.01.2023) у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону.
В свою чергу, частиною першою статті 16 Закону визначено, що замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник у додатку 3 до тендерної документації встановив три кваліфікаційні критерії: «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю».
Однак, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» відповідно до пункту 1 додатку 3 до тендерної документації Замовником встановлена вимога щодо надання учасниками лише довідки довільної форми, при цьому, вимоги про надання документів для підтвердження інформації, що буде зазначена учасниками у цих довідках, наприклад, документів трудових відносин з працівниками Замовником не встановлено.
Отже, на порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону, частини першої статті 16 Закону та абзацу другого пункту 45 Особливостей (в редакції від 20.04.2023) Замовник не встановив способу документального підтвердження учасниками процедури закупівлі інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Період усунення порушень:
02.06.2023 13:48 - 17.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
02.06.2023 13:48
Запити/Пояснення
Номер:
b619f3540deb451c90319b5c02f27dbc
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
25.05.2023 17:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: Послуги з санітарного обслуговування біотуалетів, які розташовані біля захисних споруд (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-23-013316-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
e00998dcdcf44edbb31a3e802c1c1cd0
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
29.05.2023 17:35
Опис:
Обґрунтування очікуваної вартості: Очікувану вартість на надання послуг визначено на підставі методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради, затвердженої наказом від 21.04.2020 № 97. Отже, Замовником направлено 3 письмові запити (електронною поштою) до учасників ринку, та відповідно отримано 3-и цінові пропозиції. Очікувану вартість визначено, як середньоарифметичне за такою формулою: Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, де Ц - очікувана вартість Ц1 - ціни, отримані за результатами запитів К – кількість запитів Очікувана вартість закупівлі становить: 3 000 000 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Закон України «Про благоустрій населених пунктів» 06.09.2005 № 2807-IV. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладено в додатку 4 тендерної документації. Обґрунтування бюджетного призначення: встановлено на підставі бюджету департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради на 2023 рік
З обґрунтуванням можна ознайомитись за посиланням https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-blagoustroyu-ta-infrastrukturi-dniprovskoi-miskoi-radi