• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям – (вивіз сміття)

Завершена

660 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 300.00 UAH
Номер: e3200ccc912a41c6b7da10a6136ebdfa
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-16-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.05.2023 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 16.05.2023 16:31 - 07.06.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 15.05.2023 № 116 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби Від 15.05.2023 № 116 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 3 UA-2023-02-23-013116-a 23.02.2023 Виконавчий комітет Могилівської сільської ради (ЄДРПОУ: 40207974) Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, khodyrieva.l.n@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Замовником на порушення норми частини 5 статті 8 Закону № 922 письмові пояснення на запит Східного офісу Держаудитслужби надано з порушенням установленого триденного терміну. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДЖЕРЕЛО» МОГИЛІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ встановлено порушення вимог підпункту 3 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором про надання послуг від 09.03.2023 № 9 через укладання додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 червня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі - Закон № 922) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) (далі - Постанова № 710). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Могилівської сільської ради (далі Замовник) на 2023 рік, у тому числі UA-P-2023-02-23-003891-a, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію учасника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДЖЕРЕЛО» МОГИЛІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 03.03.2023 № 15, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 03.03.2023, Договір про надання послуг від 09.03.2023 № 9 (далі – Договір № 9), Додаткова угода № 1 від 13.03.2023 до Договору № 9, Додаткова угода № 2 від 02.05.2023 до Договору № 9, пояснення Замовника на запит Східного офісу Держаудитслужби отримане 02.06.2023 через електронну систему закупівель. В рамках моніторингу процедури закупівлі письмові пояснення на запит Східного офісу від 17.05.2023 надано 02.06.2023, чим порушено норму частини 5 статті 8 Закону № 922. Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що на порушення вимог пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовника переможцем процедури закупівлі КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДЖЕРЕЛО» МОГИЛІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи (для переможця), що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3,5,6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Згідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднене в електронній системі закупівель 03.03.2023 року. Відповідно до підпункту 3 пункту 41 Особливостей тендерна пропозиція учасника-переможця КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДЖЕРЕЛО» МОГИЛІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ підлягала відхиленню з урахуванням пункту 44 Особливостей, натомість Замовником укладено Договір про надання послуг від 09.03.2023 № 9 на суму 656 670,00 гривень.
Період усунення порушень: 05.06.2023 16:16 - 20.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 05.06.2023 16:16

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених в результаті моніторингу закупівлі ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям – (вивіз сміття), зобов’язання за Договором про надання послуг від 09.03.2023 № 9 між Виконавчим комітетом Могилівської сільської ради та КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ДЖЕРЕЛО» МОГИЛІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ припинені шляхом підписання ДУ №3.
Дата публікації звіту: 12.06.2023 13:56

Запити/Пояснення