-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Папір для друку (код за ЕЗС ДК 021:2015:30190000-7:Офісне устаткування та приладдя різне (30197630-1))
Під час дії воєнного стану в Україні, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (із змінами), з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами), керуючись положеннями Цивільного та Господарського кодексів України, а також Законом України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. (із змінами).
Завершена
250 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
Номер:
dbe3bb41b1fb45dbbb6be037235ae446
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-13-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.03.2023 00:00
Період моніторингу:
13.03.2023 15:58 - 04.04.2023 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.03.2023 № 17
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Вікторія ПЕРИНСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
від 13.03.2023 № 17
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2023-02-23-011292-a 23.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства встановлено порушення вимог абзацу четвертого пункту 51 Особливостей.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено недотримання вимог Наказу № 710.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 квітня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», зі змінами (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державної установи «Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по Чернігівській області» (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену протоколом уповноваженої особи від 27.02.2023 № 94 (далі – тендерна документація), вимога про усунення порушення від 26.02.2023 та рішення Замовника, оприлюднене в електронній системі закупівель 27.02.2023, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол уповноваженої особи від 06.03.2023 № 108, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Торгово-Виробнича Група Український папір» (далі – ТОВ «Торгово-Виробнича Група Український папір»), повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 06.03.2023, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 14.03.2023 та 28.03.2023, пояснення та документи з власної ініціативи Замовника від 28.03.2023.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства встановлено, що Замовником в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro 27.02.2023 об 11:59 год. оприлюднено нову версію тендерної документації (попередню оприлюднено 23.02.2023 об 15:52 год.). Відповідно до вимог абзацу четвертого пункту 51 Особливостей, зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Згідно з вимогами пункту 14 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються відомості щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Проте, Замовником, в порушення вимог абзацу четвертого пункту 51 Особливостей, разом зі змінами до тендерної документації в окремому документі «Перелік змін» не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій, а саме 06.03.2023 08:00 год.
Відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. Водночас відповідно до пункту 11 частини першої статті 9 Закону, однією з функцій Уповноваженого органу є розроблення та затвердження, зокрема переліку формальних помилок. На виконання цієї вимоги Закону, вичерпний Перелік формальних помилок затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 (далі – Наказ № 710), зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 року за № 715/34998.
В ході моніторингу встановлено, що опис формальних (несуттєвих) помилок, наведений в пункті 2 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника не відповідає вимогам Наказу № 710.
Період усунення порушень:
03.04.2023 16:41 - 18.04.2023 00:00
Дата публікації висновку:
03.04.2023 16:41
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на висновок від 03.04.2023 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-23-011292-a ДУ «ТМО МВС України по Чернігівській області» повідомляє наступне: з метою поглиблення знань в сфері проведення процедури закупівель проводяться періодичні навчання за участі працівників сектору юридичного забезпечення установи. Зауваження, викладені у висновку, прийнято до уваги.
Дата публікації звіту:
05.04.2023 09:38
Запити/Пояснення
Номер:
c590aac8460f412d9e40994de28a7bd0
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
14.03.2023 10:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу відкритих торгів з особливостями на закупівлю «Папір для друку (код за ЕЗС ДК 021:2015:30190000-7:Офісне устаткування та приладдя різне (30197630-1))», очікуваною вартістю 250 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-23-011292-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або головного розпорядника), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Відповідно до даних інформаційно-телекомунікаційної системи Prozorro, 27.02.2023 об 11:59 год. оприлюднено два документи «Тендерна документація-нова редакція». Чим відрізняються дані документи та який з них є остаточною версією?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
6a86f1085ae64b42bbaf7972d963cba1
Назва:
Надання пояснень на запит
Дата опублікування:
14.03.2023 14:49
Опис:
У межах проведення моніторингу відкритих торгів з особливостями на закупівлю «Папір для друку (код за ЕЗС ДК 021:2015:30190000-7:Офісне устаткування та приладдя різне (30197630-1))», очікуваною вартістю 250 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-23-011292-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. 1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або головного розпорядника), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 2. Відповідно до даних інформаційно-телекомунікаційної системи Prozorro, 27.02.2023 об 11:59 год. оприлюднено два документи «Тендерна документація-нова редакція». Чим відрізняються дані документи та який з них є остаточною версією? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або головного розпорядника), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідь: https://ch-tmo.mvs.gov.ua/Paper-for-printing - посилання на сайт, де міститься запитувана Вами інформація, і яка має вільний доступ. Додатково повідомляємо, що в доповідній, які міститься на сайті по вказаному посиланню зазначено причини та обґрунтування розміру бюджетного призначення, а саме: з метою забезпечення безперервного процесу роботи установи.
2. Відповідно до даних інформаційно-телекомунікаційної системи Prozorro, 27.02.2023 об 11:59 год. оприлюднено два документи «Тендерна документація-нова редакція». Чим відрізняються дані документи та який з них є остаточною версією? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь: Брати до уваги посилання на процедуру закупівлі від 06.03.2023 року. Через технічні особливості електронної системи закупівель виникли збої у формуванні пропозиції.
Номер:
37aae8cd306b49e6a0e062785a2500fc
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
27.03.2023 11:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу відкритих торгів з особливостями на закупівлю «Папір для друку (код за ЕЗС ДК 021:2015:30190000-7:Офісне устаткування та приладдя різне (30197630-1))», очікуваною вартістю 250 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-23-011292-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Державною установою «Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по Чернігівській області» (далі – Замовник) повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування вищезазначеної процедури закупівлі оприлюднено в електронній системі закупівель 06.03.2023.
Відповідно до вимог абзацу четвертого пункту 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
У зв’язку з викладеним, просимо повідомити чи укладався договір з Товариством з обмеженою відповідальністю «Торгово-Виробнича Група Український папір» у 15-ти денний термін з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
147c39e88ddd4d899995f22e8ad126f9
Назва:
Надання пояснень на запит
Дата опублікування:
27.03.2023 15:45
Опис:
Станом на 27.03.2023 року ДУ «ТМО МВС України по Чернігівській області не укладала договір по закупівлі: Папір для друку (код за ЕЗС ДК 021:2015:30190000-7:Офісне устаткування та приладдя різне (30197630-1)).
Номер:
4430a8a5785744f38a4bf29411e6b46c
Назва:
Про продовження строку для укладання договору щодо закупівлі
Дата опублікування:
28.03.2023 10:46
Опис:
Відповідно до пункту 39 Особливостей за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до вимог абзацу четвертого пункту 46 Особливостей замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється.
Обґрунтування продовження строку: Про початок моніторингу процедур закупівель 13.03.2023 № 17 Чернігів НАКАЗ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ.
Таким чином, наявні підстави для продовження строку для укладання договору щодо закупівлі з Учасником-Переможцем. Рішення про продовження строку для укладання договору щодо закупівлі необхідно оприлюднити у формі даного протоколу в електронній системі закупівель.