-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Хек свіжоморожений (обезголовлений, потрошений) (15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені)
Завершена
183 870.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 919.35 UAH
мін. крок: 0.5% або 919.35 UAH
Номер:
c8c23decb1cf49aeb3d73b097f9ac530
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-14-000086
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.03.2023 00:00
Період моніторингу:
14.03.2023 16:40 - 05.04.2023 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.03.2023 № 22-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 14.03.2023 № 22-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
7. UA-2023-02-23-010966-a від 23.02.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Жук А.В. встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 15.03.2023 за №61 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Підволочиської селищної ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 23.02.2023, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Жука Андрія Володимировича (далі – ФОП Жук А.В.), протокол розгляду тендерних пропозицій від 07.03.2023, повідомлення про намір укласти договір від 07.03.2023, договір від 15.03.2023 №61, пояснення (із долученими документами) Замовника від 17.03.2023 та від 20.03.2023 отримані через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Жук А.В. встановлено наступне.
В пункті 4 додатку 3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», Замовником встановлено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати «копії медичних книжок працівників учасника (водіїв, експедиторів), із чинними датами проходження медогляду та медичні довідки (дійсні на момент розкриття тендерних пропозицій) щодо придатності до керування автотранспортним засобом, та водійське посвідчення водія».
У складі пропозиції ФОП Жук А.В. подано скан-копію медичної книжки серії 12ААВ№698520 Дячука Максима Михайловича без фотографії, що не відповідає формі первинної облікової документації №1-ОМК затвердженої наказом МОЗ України від 21.02.2013 №150.
Окрім цього, у складі пропозиції ФОП Жук А.В. відсутня скан - копія посвідчення водія Дячука Максима Михайловича на право керування автотранспортом.
Підсумовуючи вищевикладене, на порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей № 1178, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Жук А.В., як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Період усунення порушень:
22.03.2023 16:09 - 06.04.2023 01:00
Дата публікації висновку:
22.03.2023 16:09
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Договір від 15.03.2023 за №61 розірвано з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу.
Дата публікації звіту:
29.03.2023 08:44
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Порушення усунуто.
Дата публікації:
29.03.2023 09:46
Запити/Пояснення
Номер:
6e10faa4f9e04c87bc145db99e0cf416
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
16.03.2023 08:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Хек свіжоморожений (обезголовлений, потрошений) (15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені)», ДК 021:2015: 15221000-3 — Морожена риба (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-23-010966-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
2. Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
cd8961eb91b04539bc6191a4457c383d
Назва:
Щодо обгрунтування.
Дата опублікування:
20.03.2023 10:57
Опис:
Відповідно до наказу відділу освіти № 43-од від 23.03.2021 року відповідальною за підготовку обґрунтувань технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі визначено начальника соціального розвитку відділу освіти. При оприлюдненні інформації про закупівлю я керувалась наданими обгрунтуваннями, а саме:
1. Визначення потреби в товарах,роботах, послугах
Забезпечення рибними продуктами навчальні заклади відділу освіти Підволочиської селищної ради.
Харчування дітей здійснюється відповідно п.3 ст. 56 Закону України «Про освіту», пункту 3 статті 32 Закону України «Про загальну середню освіту», статті 5 Закону України «Про охорону дитинства», відповідно до норм, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 №305 "Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку", Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладання податком на додану вартість, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.02.2011 №116, Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 №298/227 (із змінами та доповненнями), наказ МОЗу від25.09.2020 № 2205"Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти" (із змінами та доповненнями), наказу МОЗу від24.03.2016 № 234 «Про затвердження Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів» (із змінами та доповненнями) та з метою забезпечення учнів раціональним харчуванням, збереження здоров’я дітей, запобігання виникнення захворювань органів травлення.
2. Формування опису предмету закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик
Параметри якості м’ясних продуктів повинні відповідати параметрам, що визначені в
ДСТУ 4868:2007 «Риба заморожена».
Постанова Кабінету Міністрів України від 22.11.204 р. №1591 Про затвердження норм харчування у навчальних та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, Постанова Кабінету Міністрів України від 19.06.2002 р. №856 «Про організацію харчування окремих категорій учнів у загальноосвітніх навчальних закладах»
Риба
1 Хек свіжоморожений (обезголовлений, потрошений) 1362 кг Риба заморожена без голів хек. Без ГМО. Зовнішнійвиглядблоківриби: блоки цілі, поверхнярівна, чиста. Риба повинна бути патрана, без голів, заморожена не більше одного разу. Тушки рибиповинні бути не меншеніж 200 г. (у розмороженомувиді). Поверхнярибиціла, рівна, чиста, недеформована, природного кольору, консистенціям’язів – щільна, запах післярозморожування – притаманнийсвіжійрибі без сторонніхзапахів і присмаків. Не допускаєтьсяприсутністьльоду. Кожнапартія товару повинна бути окреморозфасованавідповідно до заявки Замовника. Фасування повинно забезпечуватицілісність товару при перевезенні. Постачанняспеціалізованим транспортом постачальника.
3. Визначення вимог до умов поставки і оплати
Визначення вимог до умов поставки та оплати.
Поставка риби має здійснюватися до кожного закладу окремо, згідно з графіком та маршрутом постачання на підставі заявок замовника на кожний заклад освіти окремо.
Продукти харчування постачаються окремими партіями, у відповідності з накладними на основі узгоджених заявок замовника та в рамках затвердженого сторонами графіку поставки. Товар повинен бути поставлений замовнику протягом 2 календарних днів з дати узгодження заявки замовника. Поставка повинна виконуватись транспортом, який має санітарний паспорт, водій якого повинен мати санітарну книжку відповідно до вимог чинного законодавства, зокрема Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Замовник має право відмовитися прийняти товар від постачальника, якщо його умови не відповідають умовам зазначеним у специфікації.
Товар повинен мати супровідні документи, що підтверджують його походження, безпечність і якість, відповідність державних стандартам (ґатунок, категорію, дату виготовлення на підприємстві, термін реалізації, і збереження).
Продукти харчування поставляються згідно заявок наданих від закладів освіти.
При прийомі продуктів харчування постачальник повинен надавати документи, які засвідчують якість та безпеку продукції..
4. Визначення очікуваної вартості предмету закупівлі.
Оплата за поставлений товар здійснюється на підставі отриманих накладних по факту доставки безготівковим розрахунком.
Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі накладної на умовах можливої відстрочки платежу строком не більше 30 робочих днів з моменту поставки товару.
Визначенняочікуваноїціни за одиницю, як середньоарифметичнезначеннямасивуотриманихданих, розраховуємо за такою формулою (Наказ Міністерстварозвиткуекономіки, торгівлі та сільськогогосподарстваУкраїнивід 18.02.2020 №275(зізмінами) «Прозатвердженняпримірної методики визначенняочікуваноївартості предмета закупівлі»)
Цод=(Ц1+…+Цк)/К
де: Цод– очікуванаціна за одиницю;
Ц1, Цк– ціни, отриманіпримоніторингу
К – кількістьцін, отриманихпри моніторингу
Отже, очікуванавартістьза 1 кг. хеку свіжомороженого
Цод=(135,10+135,13+134,77)/3=135,00грн;
5. Аналіз ринку
Провівши моніторинг ринку риби у інтернет мережі, зокрема сайт https://prozorro.gov.ua/, серед постачальників за минулий період, а самеФОП Маник Неля Іванівна, враховуючи інфляцію цін на рибу, середня ціна становить – 135,00 грн.,
2.Посилання на сайт відділу освіти https://освітапідвол.укр/обґрунтування/
Номер:
4fd1a3a633f34f97896331293072527c
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
17.03.2023 10:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Хек свіжоморожений (обезголовлений, потрошений) (15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені)», ДК 021:2015: 15221000-3 — Морожена риба (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-23-010966-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Аналізом пропозиції ФОП Жук А.В. встановлено наступне.
В пункті 4 Додатку 3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», Замовником встановлено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати «копії медичних книжок працівників учасника (водіїв, експедиторів), із чинними датами проходження медогляду та медичні довідки (дійсні на момент розкриття тендерних пропозицій) щодо придатності до керування автотранспортним засобом, та водійське посвідчення водія».
У складі пропозиції ФОП Жук А.В. подано скан-копію медичної книжки серії 12ААВ№698520 Дячук Максима Михайловича без фотографії, що не відповідає формі первинної облікової документації №1-ОМК затвердженої наказом МОЗ України від 21.02.2013 №150.
Також, у складі пропозиції ФОП Жук А.В. відсутня копія посвідчення водія Дячук Максима Михайловича на право керування спеціалізованим автотранспортом.
Окрім цього, у вищезгаданому додатку 3 встановлено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію експлуатаційного дозволу (для виробника)
Аналізом пропозиції ФОП Жук А.В. експлуатаційного дозволу (для виробника) у складі тендерної пропозиції не виявлено.
У зв’язку з вищевикладеним прошу пояснити причину невідхилення пропозиції ФОП Жук А.В., як такої що не відповідає вимогам тендерної документації ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
f5e778f221b6440482b121f2f42ff5ab
Назва:
На Ваш Запит на пояснення в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі «Хек свіжоморожений (обезголовлений, потрошений) (15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені)», ДК 021:2015: 15221000-3 — Морожена риба (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-23-010966-a) надаю наступні пояснення :
Дата опублікування:
17.03.2023 14:00
Опис:
ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКІЙ СЛУЖБІ УКРАЇНИ
ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ в Тернопільській області
На Ваш Запит на пояснення в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі «Хек свіжоморожений (обезголовлений, потрошений) (15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені)», ДК 021:2015: 15221000-3 — Морожена риба (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-23-010966-a) надаю наступні пояснення :
1.Щодо подання Учасником скан-копії медичної книжки серії 12ААВ№698520 Дячук Максима Михайловича без фотографії, пояснюю наступне. Вищевказана медична книжка завірена печаткою міської комунальної лікарні №3, а також підписана керівником закладу. Тому, відповідальність за відповідність такої медичної книжки формі первинної облікової документації №1-ОМК затвердженої наказом МОЗ України від 21.02.2013 №150 покладається на установу, хто видає такі книжки та підписує їх. При розгляді даної медичної книжки я керувалась записом про те, що наступний медичний огляд водій буде проходити 25.08.2023 року, тобто, на момент розкриття тендерної пропозиції медичний огляд пройдено.
Окрім того, відповідно до п.7 Наказу Міністерства охорони здоровя України від 23.07.2002 року №280 «Правила проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» - для проведення медичного огляду особа подає документ, що посвідчує особу, та фотокартку розміром 3 х 4 см.
Однак, Наказом Міністерства охорони здоров’я від 21.02.2013 №150 «Про внесення змін до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23 липня 2002 року № 280» затверджено форму Особистої медичної книжки (Форма первинної облікової документації №1-ОМК). Відповідно до Інструкції щодо заповнення форми первинної облікової документації № 1-ОМК «Особиста медична книжка» медична книжка повинна містити наступну інформацію:
«4.На титульній сторінці форми № 1-ОМК зазначаються прізвище, ім'я та по батькові оглянутої особи.
«4.1. У пункті 1 зазначається повне найменування суб’єкта господарювання, де працює оглянута особа.
4.2. У пункті 2 вписуються назва професії та характер виконуваних робіт відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23 травня 2001 року № 559 «Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок».
4.3. У пункті 3 проставляються число, місяць, рік наступного медичного огляду.
4.4. У пункті 4 зазначається повне найменування закладу охорони здоров’я, де проводився медичний огляд.
4.5. У пункті 5 проставляються число, місяць, рік проведення медичного огляду.
4.6. Форма № 1-ОМК підписується керівником та засвідчується печаткою закладу охорони здоров’я.
Отже, Формою № 1-ОМК не встановлено обов’язкову наявність фотографії на медичній книжці. У наказі №280 зазначено, що фотокартка лише подається, а не повинна бути вклеєна у медичну книжку.»
Також, звертаємо Вашу увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №6324-р/пк-пз від 18.10.2022 року щодо закупівлі UA-2022-09-02-008981-a
Пропозиція Скаржника ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» була відхилена замовником зокрема через відсутність фотокарток на медичних книжках працівників. Проте, АМКУ було встановлено безпідставне відхилення пропозиції учасника по даному пункті. Було встановлено, що Інструкцією щодо заповнення форми первинної облікової документації №1-ОМК «особиста медична книжка» затвердженої Наказом Міністрества охорони здоров’я України від 21.02.2013 №150 не передбачено що медична книжка повинна містити фото, та не встановлено що у разі відсутності фотографії медична книжка є недійсною.
2. Щодо відсутності копії посвідчення водія Дячук Максима Михайловича на право керування спеціалізованим автотранспортом, то пояснюю наступне: через неуважність я не помітила відсутності даного документу.
3. Щодо відсутності експлуатаційного дозволу (для виробника) у складі тендерної пропозиції пояснюю наступне. При прописуванні даної вимоги у тендерній документації я керувалась наступним. Якщо Учасник є виробником товару, він повинен надати експлуатаційний дозвіл. Якщо, Учасник не є виробником товару, він подає копію рішення про державну реєстрацію потужності або витяг з реєстру операторів ринку харчових продуктів, а також підтвердження реєстрації в реєстрі операторів ринку харчових продуктів потужностей/операторів ринку харчових продуктів звідки буде проводитись постачання сировини і харчових продуктів. Тому , біля вимоги «копія експлуатаційного дозволу» в дужках зазначено «(для виробника)». Відповідно, біля вимоги «копію рішення про державну реєстрацію потужності або витяг з реєстру операторів ринку харчових продуктів» в дужках зазначено «(для постачальника)». Окрім цього, у складі тендерної пропозиції Учасником надано документ «якісне посвідчення.jpg», де зазначений виробник товару – Pacific Seafood – Warrenton LLC (Сполучені Штати Америки), який не є обєктом з виробництва харчових продуктів в Україні. Натомість, у цьому ж посвідченні зазначено Отримувача товару- Приватне мале підприємство «Лотос». У тендерній пропозиції подано документ « рішення про державну реєстрацію Лотос.jpg», зазначений особистий реєстраційний номер потужності, що відповідає умовам тендерної документації, а саме, доказує звідки буде постачатись харчова продукція до закладів освіти.